Laihdun vääristä paikoista ! Posket lommolla, mutta vatsa iso löllyvä pallo
Tänään taas vetäisin hikitreenin kahvakuulalla heti aamusta, enkä uskaltanut syödä muuta kuin kaurapuuroa raejuustolla. Harmittaa ja olen hämilläni, en keksi mitä teen väärin!
Niin ja mitat on 167cm/ 60kg.
Kommentit (38)
Mulla rasvaa kertyy reisiin, perseeseen JA mahaan. Niin raivostuttavaa. Ja reisiin sekä perseeseen tulee massaa muutenkin todella herkästi. Olen taas joitakin kuukausia tehnyt kyykkyjä ja maastavetoja, koska niidenhän pitäisi polttaa rasvaa...paskat. Samat rasvat pysyy ja samalla reidet ja perse paisuu niin, ettei meinaa vanhat housut mennä päälle. Niin raivostuttavaa. Yläkroppaan on tullut kanssa lihaksia (erottuu mukavasti), mutta vanha xs kokoinen mekko ei mene enää yläselästä päälle. Ihme kyllä mahan kohdalta menee, vaikka siihen onkin tullut makkaroita vuosien varrella. En tiedä, harmittaa kun en osaa olla tyytyväinen millään. Pitäisi vaan keskittyä liikkumisen tuomaan hyvään oloon ja siihen iloon, että kroppa on voimakas ja jaksaa tehdä asioita.
Kirjoitin pitkän sepustuksen, mutta meni tarkistukseen 😳. Mitähän hittoa nyt taas moderaattorit?! En ymmärrä mikä sana on taas lisätty kieltolistalle, joka liittyy treenaamiseen ja kropan malliin (??!)?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin pitkän sepustuksen, mutta meni tarkistukseen 😳. Mitähän hittoa nyt taas moderaattorit?! En ymmärrä mikä sana on taas lisätty kieltolistalle, joka liittyy treenaamiseen ja kropan malliin (??!)?
Nyt se tuli ”tarkistuksen” jälkeen näkyviin, mutta siinä lukee, että ilmoituksesi on vastaanotettu 😂. En ole tietääkseni ilmiantanut omaa viestiä 😂.
Mulla sama, (175 cm ja 60kg) vatsaa en saa kiinteäksi millään :/
Vierailija kirjoitti:
Ap, hanki tää. Mulla lähti vatsa tämän +liikunnan kanssa. En tietenkää voi luvata että auttaa kaikilla.. mutta tuo PELKÄSTÄÄN ei auta, pitää myös liikkua. Esim hikilenkki.
http://cdon.fi/pienkoneet/vibro-shape-slimming-massage-belt-p38968543
Mitat itsellä 145/44, maha oli järkky pallo, tuo auttoi.
Alapeukuttajat on idareita
Rasvan kerääntyminen vatsaan kielii insuliiniresistenssistä.
Ohh! En ookkaa ennen tajunnu, että näille mun hassuille muodoille on ihan nimiki.
Vierailija kirjoitti:
Äh, en osaa linkittää, mutta googlatkaa "saddlebags body" kuvahaulla, niin alkaa löytyä. ...niin että vieläkö joku ei ymmärrä ongelmaani??
Viittasin siis tähän kommenttiin edellisessä.
Olisin vaan sanonu, että kuulostaa ihanalta, että perseessä ja reisissä on mistä ottaa kiinni...
Rakkautta teiän masuille. Rakastakaa niitä jos muuten olette terveitä ja tunnette olonne hyväksi!
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, (175 cm ja 60kg) vatsaa en saa kiinteäksi millään :/
Näillä mitoilla - jos viel treenaatkin - kuulostaa enemmän BDD:ltä kyllä...
Palkatkaa PT -laittaa treenin ja ruokavalion kuntoon
Kyllä ns ongelmakohdistakin laihtuu. Vika on ruokavaliossa, ja kunnon punttisalitreeni kehiin. Sillä saa muotoa kroppaan
Mulla myös pskat geenit ja kaikki ylimääräinen kerääntyy keskivartaloon. Hoikka ja mahaton olen ainoastaan silloin kun luut törröttää eli alipainoinen. Minkäs teet, jos haluat syödä hyvin, olet pallomaha tai sitten olet nälkäkurki alipainoissa.
Tämä ei ole suosittu mielipide mutta kerron sen kuitenkin. Perustuu omiin kokemuksiin. Mun kokemus on että sitkeinkin vatsarasva lähtee mutta se on hidasta. Lääke on lihaskuntotreeni ja puhtaasti syöminen. Pikkuhiljaa nostat lihaksen määrää ja rasvaprosentti laskee (pointti on se että syö riittävästi lihaskasvun kannalta, mutta ei liikaa jotta keho ei kerää kauheasti lisää ylimääräistä rasvaa). Muutaman vuoden se ottaa mutta kyllä se lähtee. Eri asia on sitten se, kuinka kovasti sitä haluat. Harva haluaa sitä riittävästi.
Olin laihaläski. Nyt olen fitnesskissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole suosittu mielipide mutta kerron sen kuitenkin. Perustuu omiin kokemuksiin. Mun kokemus on että sitkeinkin vatsarasva lähtee mutta se on hidasta. Lääke on lihaskuntotreeni ja puhtaasti syöminen. Pikkuhiljaa nostat lihaksen määrää ja rasvaprosentti laskee (pointti on se että syö riittävästi lihaskasvun kannalta, mutta ei liikaa jotta keho ei kerää kauheasti lisää ylimääräistä rasvaa). Muutaman vuoden se ottaa mutta kyllä se lähtee. Eri asia on sitten se, kuinka kovasti sitä haluat. Harva haluaa sitä riittävästi.
Olin laihaläski. Nyt olen fitnesskissa.
Olisko tarkempia ohjeita heittää?
Olen 163/65 ja kaikkialta muualta hyvä paitsi mahasta... mulla on hoikat selluliitittomat jalat jne mutta maha on ainainen murheenkryyni.
Ylivoimaisesti paras mahanpienennyskonsti on ollut vhh-ruokavalio sekä intervallitreenit + painoilla voimatreenit. Hiilariannokset treenin jälkeen. Vain tällä tullut näkyviä tuloksia.