KYSELY: Ruokapäiväkirja
Kerro yhden päivän (esim.eilisen päivän) ruokasi mahdollisimman tarkasti ja rehellisesti. Lisää alkuun sukupuolesi, pituus ja paino. Minä aloitan.
Nainen, 161cm, 57kg
Aamulla: noin 2dl Alpro kookosjugurttia+ noin 0,5dl mustikoita+vettä
Lounas: Thai cube-pakastin ruoka ja vettä
Välipala: sama kuin aamupala
Illalla: Kaatesäkkikarkkeja noin 1dl ja pari pääsiäisnoidille varattua patukkaa.
Kommentit (6)
Nainen, 167cm 68kg
Kahvi kauramaidolla
Vihersmoothie, jossa itse tehtyä mantelimaitoa, hampunsiemeniä, chia -siemeniä, avokado, lehtikaalia, ananasta, mangoa, kiivi, mansikkaa ja vehnäorasta.
Vettä runsaasti ja b12- vitamiini ja d-vit.
Matcha latte
iso annos Täysjyväriisiä ja itse tehtyä kikherne-kasviscurrya + tuoresalaatti
Paprikaa ja porkkanaa dipattuna hummukseen (ei lisättyä öljyä). Siemennäkkäriä
:-D
Nainen, 25. 175 cm ja 60 kg
Eilinen
Aamupala: kaksi leipää juustolla ja paprikalla kolme kuppia kahvia maidolla & mämmiä kuohukermalla
Lounas- 2 kuppia kahvia
Ruoka: perunoita, parsakaalia, kukkakaalia ja pihviä.
Iltapala: lettuja marjojen kanssa & 3 kuppia kahvia
Aamulla kaksi kuppia kahvia kevytmaidon kanssa + smoothie, jossa turkkilaista jogurttia, ananasta, mustikoita, tummia viinirypäleitä, pellavarouhetta, kaurahiutaleita.
Välipalaksi kourallinen pähkinäsekoitusta
Lounaaksi pastaa, tomaattikastiketta ja soijapyöryköitä.
Päivälliseksi perunamuusia ja uunijuureksia (lanttu, palsternakka, vihreä papu) + salaattia (jääsalaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, viinirypäleitä, punasipulia) + kermaviilikastiketta
Iltapalaksi itsetehtyjä myslisämpylöitä, levitettä, kurkkua, suippopaprikaa, kiivi ja teetä.
N 165, 55
Todellako kaikki syövät nuin terveellisesti!!!
Nainen 158cm 67kg
Aamupalaksi puuro mansikkakiisselillä, kahvi ja ruisleipä juustolla.
Lounas lasagnea puoli lautaista ja fetasalaattia loppulautanen ja juomaksi lasi vettä
Välipalana kahvi ja viineri
Päivälliseksi lasagnea ja salaattia samanverran kuin lounaalla.
Illalla vielä jugurttipurkki ja iltakahvit