Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku ei oikeasti pese paikkojaan käsisuihkulla ison hädän jälkeen? :o

Vierailija
02.04.2018 |

Olen tehnyt aina näin ja olin siinä uskossa, että useimmat tekevät näin. Mutta ilmeisesti sitten meitä käsisuihkuttelijoita on yllättävän harvassa. Vessapaperia kuluu huomattavasti vähemmän ja paikat saa oikeasti puhtaiksi. Ei tule seksinkään aikana mitään noloja tuoksuja.

Kommentit (262)

Vierailija
61/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai ihmepylly kun ei koskaan jää mitään pyyhittävää edes paperiin. Semmonen liukas ja kostea rööri josta kiinteät kakkelit luiskahtavat pönttöön jälkiä jättämättä. Niin siis ihmekakka myös!

Vierailija
62/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opittua AV:lla:

- jokaisen äijällä yli 20-senttinen sarvi

- kaikki syö niin täydellisesti, ettei edes paperiin jää viiruja

- samasta syystä AV:lla ei ole ylipainoisia tai aloituksia paastoista tai ihmedieeteistä

- alapään karvoituksen ajelu (myös perskarvat) on nykyään ehdoton EI, koska posliinista pitävät miehet ovat pedofiilejä

- tästä huolimatta pepun pyyhkiminen myös perskarvoista onnistuu yhdellä wc-paperin arkilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten pitäis ymmärtää myös länsimaisen vedenkulutuksen hulluus. vegaaniketjuun: parinsadan vuoden päästä, kun seuraavat sukupolvet ovat ylipääsemättömien luonnonongelmien ja ympäristön kuolemisen kanssa seinä pystyssä, he pystyttävät patsaita muinaisille vegaaneille, lentämättömille, ekoeläjille, jotka sentään yrittivät.

Hullulle vedenkulutukselle stoppi. Eikä sitä metsääkään paperin muodossa tarttis tuhlata niin kuin näkee esim. huoltoasemien vessoissa tuhlattavan.

Terve kuitukylläinen vegaanipökäle ei jätä mitään pyyhittävää edes. 1 pala kierrätysvessapaperia riittää oikein hyvin.

Ja luonto kiittää.

Vierailija
64/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai ihmepylly kun ei koskaan jää mitään pyyhittävää edes paperiin. Semmonen liukas ja kostea rööri josta kiinteät kakkelit luiskahtavat pönttöön jälkiä jättämättä. Niin siis ihmekakka myös!

Mutta se haju kyllä jää. Ja monesti paperiin ei jää jälkeä, mutta kun vielä pyyhin koskealla wc-parilla, niin kyllä siihen jäljet jää.  Laitappa kakkaa käteesi ja pyyhi paperilla pois. Ei ehkä näy mitään, mutta vielä haiskahtaa...

Vierailija
65/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisten pitäis ymmärtää myös länsimaisen vedenkulutuksen hulluus. vegaaniketjuun: parinsadan vuoden päästä, kun seuraavat sukupolvet ovat ylipääsemättömien luonnonongelmien ja ympäristön kuolemisen kanssa seinä pystyssä, he pystyttävät patsaita muinaisille vegaaneille, lentämättömille, ekoeläjille, jotka sentään yrittivät.

Hullulle vedenkulutukselle stoppi. Eikä sitä metsääkään paperin muodossa tarttis tuhlata niin kuin näkee esim. huoltoasemien vessoissa tuhlattavan.

Terve kuitukylläinen vegaanipökäle ei jätä mitään pyyhittävää edes. 1 pala kierrätysvessapaperia riittää oikein hyvin.

Ja luonto kiittää.

Mihin se vesi kuluu? :D Vai ajattelitko että se poistuu Maapallolta juomalla ja käyttämällä?

Vierailija
66/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pitää wc-paperia aina mukana. Jos esim. kaatuu ja lyö naamansa koiranpaskaan, niin ei tarvitse pestä.

Siksi joillain on aina käsisuihku ja säiliö mukana minne ikinä menevätkin, jotta voivat vesipestä heti kun mikä tahansa tarve vaatii :D

Vierailija
67/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yulehduksellinen suolistotauti eli chronin tauti. Kun se on aktiivinen niin joudun peseen joka kerran jälkeen. Mutta kun suolisto on remissiossa eli ns normaali niin kyllä mun kakka pyyhkäisyllä lähtee. Illalla sitten pesen suihkussa kaikki paikat.

Joku tauti täytyy olla jos jää kakka haiseen normaalin käynnin jälkeen.

Vierailija
68/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yulehduksellinen suolistotauti eli chronin tauti. Kun se on aktiivinen niin joudun peseen joka kerran jälkeen. Mutta kun suolisto on remissiossa eli ns normaali niin kyllä mun kakka pyyhkäisyllä lähtee. Illalla sitten pesen suihkussa kaikki paikat.

No tuskin se nyt haisemalla haisee ellei tosi huolimattomasti pyyhi, mutta ihan eri fiilis on, kun pesaisee vedellä kakkaamisen jälkeen.

Vierailija
69/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on todellakin jotain vikaa ulosteessaan, mikäli perse täytyy joka ulostuskerran jälkeen suihkulla pestä, ettei haise rankkitynnyrille. Mene lääkäriin hyvä ihminen. Tuo ei ole normaalia.

Hienot johtopäätökset! :D Ei minun näppinikään ole eritteiden peitossa sen jälkeen, kun olen käynyt vessassa. Silti pesen käteni saippualla ja vedellä sen jälkeen. Sitä kutsutaan hygieniaksi.

Ehkä vähemmän koskettelet ruokia ja kättelet peffallasi.

Itse suihkutan kakan jälkeen, jos sen koostumus on sellaista, ettei helposti pyyhkimällä lähde puhtaaksi. Muuten suihku kerran päivässä riittää.

Ennen seksiä  pesen aina ulkoiset sukuelimet ja peräaukon seudun sekä persvaon huolellisesti.

Vierailija
70/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että paperilla pyyhitty perse haisee. Normaalit ihmiset pesee perseensä vedellä. Se, että juuri sinulle ei ole sanottu, että peppusi haisee kakalle, johtuu siitä että et ole vielä tavannut ihmistä joka uskaltaisi sanoa suoraan.

Ai kyllä meillä miehen kanssa on ainakin niin avoimen välit että jos pepun hajun haistaisi vaikka sekstaillessa niin siitä kyllä voisi vapaasti sanoa. Ilmeisestikö ollaan sitten vain niin totuttu toistemme kakkaperseiden hajuun ettei sitä huomata?

On muuten yllättävän vaikeaa sanoa rakkaalle ihmiselle, että "kulta sinun perseesi haisee". Suosittelisin olemaan huomaavainen kumppnia kohtaan ja huolehtimaan perushygieniasta oma-aloitteisesti, ettei toinen joudu kiusalliseen tilanteeseen.

Ei oo kyllä yhtään vaikeaa :D Kun on hyvät välit ja parisuhteessa terve ilmapiiri, niin sängyssäkin voi nauraa, vaikka sitten haisevalle perseelle :D

Toki, siis sinun mielestäsi. Kumppanillasi saattaa olla täysin eri käsitys. Hän on ehkä jo pitkään kärsinyt perseesi hajusta sänkypuuhissa, mutta ei uskalla ehdottaa sinulle pyllypesua, koska tuntee sinut ja tietää että tässä asiassa olet hyvin jyrkkä ja ehdoton, ja ymmärtää että sinä et suostu peseytymään edes hänen vuokseen.

Miten jollekin voi olla noin mahdotonta uskoa ettei ihmisten parisuhteet ole kaikki tuolta kakka-avoimuudeltaan identtisiä? :D Saatiin miehen kanssa tästä spekulaatiosta hyvät naurut. Ei meille kakanhaju ole sen häveliäämpi juttu kuin hienhajukaan tai haiseva hengitys. Vai ovatko nekin monille ihmisille parisuhteessa suuri tabu? 

Vierailija
71/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se nyt haisemalla haisee ellei tosi huolimattomasti pyyhi, mutta ihan eri fiilis on, kun pesaisee vedellä kakkaamisen jälkeen.

No tästä tässä on varmaan kyse. Fiiliksestä. Ei kakan hajusta tms.

Jotkut tykkää fiilistellä näin. Se heille suotakoon. Ja lääkärin mukaan itsensä ylenmääräistä pesua ja hinkkaamista tulisi välttää. Näin sanottiin miehelleni joka kävi 2x vrk suihkussa. Ja joutui siis lääkäriin kun ihoon tuli 'jotain outoa'.... Outo loppui kun pesut väheni.

Vierailija
72/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miettikää nyt millaiset ihmiset täällä kirjoittelee ja peukuttelee pyllerön pesusta ja hajusta. Se voi olla työpaikan Raili, tai se akateeminen nainen naapuristasi.

Vierailija
73/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö myös suihkussa käydessänne pelkkää vettä?

Vierailija
74/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta täällä keksitäänkin olla parempia ihmisiä. Mun kakka on parempaa kuin sun kakka, ja pyllynreikäni on puhtaampi kuin sinulla!

Minä voin ilmoittautua huonommaksi ihmiseksi, lemuava paskaperse täällä päivää. Käyn paskalla useita kertoja päivässä ja se on toisinaan liisteriä. Pyyhin kuitenkin ihan vaan paperilla, koska käsisuihkua mulla ei ole. Kerran päivässä käyn kunnolla suihkussa. Että haistakaa paska vaan! Epäilen kyllä, että haistaisitte...

Vierailija
75/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että paperilla pyyhitty perse haisee. Normaalit ihmiset pesee perseensä vedellä. Se, että juuri sinulle ei ole sanottu, että peppusi haisee kakalle, johtuu siitä että et ole vielä tavannut ihmistä joka uskaltaisi sanoa suoraan.

Ai kyllä meillä miehen kanssa on ainakin niin avoimen välit että jos pepun hajun haistaisi vaikka sekstaillessa niin siitä kyllä voisi vapaasti sanoa. Ilmeisestikö ollaan sitten vain niin totuttu toistemme kakkaperseiden hajuun ettei sitä huomata?

On muuten yllättävän vaikeaa sanoa rakkaalle ihmiselle, että "kulta sinun perseesi haisee". Suosittelisin olemaan huomaavainen kumppnia kohtaan ja huolehtimaan perushygieniasta oma-aloitteisesti, ettei toinen joudu kiusalliseen tilanteeseen.

Ei oo kyllä yhtään vaikeaa :D Kun on hyvät välit ja parisuhteessa terve ilmapiiri, niin sängyssäkin voi nauraa, vaikka sitten haisevalle perseelle :D

Meillä ei tuollaista tilannetta edes tule, kun käydään suihkussa ennen sekstailua. Harrastetaan suuseksiä aina ensin, joten tykätään, kun paikat on putipuhtaana. 

Vierailija
76/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste miten viihdyttävä ketju :D Miten jotkut saa tällaisestakin asiasta itselleen stressin aikaiseksi. Kamoon, se on perse, se joskus haisee paskalta, se vähän niinku kuuluu asiaan! Sen voi pestä jos se haisee, ei maailma siihen kaadu! Vedellä huljuttelemalla se ei puhdistu yhtään paremmin kuin paperilla pyyhkimällä, suihkussa olis hyvä käyttää siihen tarkoitukseen suunniteltua pesuainetta :D

Vierailija
77/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahh, ihanan spontaania ja kiihkeää.

Meillä ei tuollaista tilannetta edes tule, kun käydään suihkussa ennen sekstailua. Harrastetaan suuseksiä aina ensin, joten tykätään, kun paikat on putipuhtaana. 

Ahh

Vierailija
78/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saastaisia ihmiset ovat jos eivät koskaan sitä suihkua käytä!!!! Itse käytän AAAAINA ja inhoan käydä paikoissa joissa sitä ei ole.

En ymmärrä uusia taloja joihin ei bideetä asenneta. Kiva elää kuin siat pellossa.

Vierailija
79/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maassa, jossa ei ole noita suihkuja. Asennettiin kyllä itse, mutta vesi lämpiää kaasulla eli saat minuutin-pari laskea ensin vettä, jotta se lämpenee. Olen päätynyt vauvan peppupyyhkeisiin!

Vierailija
80/262 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tästä keskustelusta päivän naurut, kiitos 😂😂