Miten joku ei oikeasti pese paikkojaan käsisuihkulla ison hädän jälkeen? :o
Olen tehnyt aina näin ja olin siinä uskossa, että useimmat tekevät näin. Mutta ilmeisesti sitten meitä käsisuihkuttelijoita on yllättävän harvassa. Vessapaperia kuluu huomattavasti vähemmän ja paikat saa oikeasti puhtaiksi. Ei tule seksinkään aikana mitään noloja tuoksuja.
Kommentit (262)
Eijjumalauta taas tätä väittelyä, etsi vanha ketju ja lue se.
Millä kuivaat sen persuksesi jos käyt bashalla jossain muualla kuin omassa vessassasi? Käytät rullallisen paperia?
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa ei ole käsisuihkuja. Hätä voi tulla joskus muulloinkin kuin kotona.
Tietenkin voi tulla. Mutta siinä tapauksessa, että käsisuihku on käytössä!
Asun maassa jossa ei ole yhtään käsisuihkua. Minkäs teet. En silti ole likainen, mietipä sitä...
Vierailija kirjoitti:
Millä kuivaat sen persuksesi jos käyt bashalla jossain muualla kuin omassa vessassasi? Käytät rullallisen paperia?
Rullallisen? Meinaatko että pakaratkin pestään samalla? :D Sitä kuuluu muutama hassu arkki kuivaamiseen.
Seksiä on niin harvoin että voin pestä perseeni tarpeen vaatiessa. Kuitenkin käyn joka aamu suihkussa, enkä edes pasko joka päivä. Normaali paskahan on kuulemma sellainen ettei paperiin jää mitään kun pyyhkii, peseminen on jo liioittelua jos ei ole järkyttävä ripuli. Ei kukaan käy koskaan minun persettäni nuuskimassa.
Kuka kuuraa pillupuhelimella perseensä😂 kylässä, kuivaatko isäntäväen käsipyyhkeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa ei ole käsisuihkuja. Hätä voi tulla joskus muulloinkin kuin kotona.
Tietenkin voi tulla. Mutta siinä tapauksessa, että käsisuihku on käytössä!
Kaikilla ei ole kotonakaan käsisuihkua. Pitääkö silloin käydä kokonaan suihkussa vai suihkuttaa vain alapää?
Ja oikeaoppisesti se käsisuihku tuönnetään letkuineen sinne syvälle suoleen ja huuhdellaan.
Itse en ole IKINÄ oppinut käyttämään käsisuihkua.. koska todnäk vain kastelisin sen pöntön. Teen aina ison hädän jälkeen niin, että otan housut pois ja menen suihkuun pesemään alapään. En käy ikinä pskalla muualla kuin kotona. Tietty jos olen jossain yötä ja on pakko käydä, niin sitten käyn ja suihkutan suihkussa pikaisesti.
En tarvitse kun uloste on hyvällä ruokavaliolla tehty niin se ei jätä jälkiä pyllyyn ja kelluu pöntössä.
Minä peseydyn myös pikkuhädän jälkeen. Saan usein sekä suuseksiä että muutakin ja maistun saksanpähkinältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt aina näin ja olin siinä uskossa, että useimmat tekevät näin. Mutta ilmeisesti sitten meitä käsisuihkuttelijoita on yllättävän harvassa. Vessapaperia kuluu huomattavasti vähemmän ja paikat saa oikeasti puhtaiksi. Ei tule seksinkään aikana mitään noloja tuoksuja.
Millä oikein kuivaat perseesi, jos vessapaperia kuluu vähemmän? Ja seksissä enpä ole koskaan moisiin tuoksuihin(!) törmännyt, vaikkei persettä oiskaan pesty, onpa tyhmä syy. Kaikissa vessoissa ei ole edes sitä suihkua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuuraa pillupuhelimella perseensä😂 kylässä, kuivaatko isäntäväen käsipyyhkeeseen?
Oletko kuullut wv-paperista?
Sellasta kirjoitti:
En tarvitse kun uloste on hyvällä ruokavaliolla tehty niin se ei jätä jälkiä pyllyyn ja kelluu pöntössä.
Jep! Tunnetusti kaikki suomalaiset syövät terveellisesti eikä ylipainoa senkään takia esiinny.
Kannattaisko tarkistaa ruokavalio jos se perse on ympäriinsä p*skassa ulostamisen jälkeen. Normaalisti nimittäin näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rullallisen? Meinaatko että pakaratkin pestään samalla? :D Sitä kuuluu muutama hassu arkki kuivaamiseen.
Tungetko sen suihkun sinne ihan pakaroiden väliin vai miten vältät pakaroiden kastelemisen? Sellaista täsmösuihkua en kyllä missään ole vielä nähnyt. Toisinaan gagga sattuu olemaan sellaisen muotoinen että loiskauttaa pöntöstä vedet persukselle. Ei sitä ainakaan millään yhdellä arkilla pyyhitä, kun se on heti märkä ja menee sormi läpi.