Lidlin kosteusvoiteet?
Onkohan ne Cien kosteusvoiteet hyviä?,ja entäs ne muut?
Kommentit (12)
Cien voiteet on aiheuttaneet monille kirvelyä ja punoitusta, myös minulle. En kannusta kokeilemaan.
Sopivat korkeintaan yövoiteeksi. Mun iholla eivät imeydy kunnolla, vaan meikkivoidekin "rullautuu" rumasti, jos erehtyy meikkiä laittamaan Cien-voiteen päälle.
Mä en enää muita käytä. Mun iholle aivan parhaita.
Mä käytän cien-yövoidettä päivällä ja yöllä.
Ihan parasta, sopii mun iholle.
Olen testannut niitä Q10 voiteita. Yövoide on hyvää, päivävoide jää rullaamaan iholle eikä meikkivoide levity tasaisesti. Yövoide siis jäänyt käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Onko voimakkaat tuoksut?
On, ihan hirveä. Pari kertaa laittanut Cien-päivävoidetta aamulla, iltapäivään mennessä silmiä kirveli tosi pahasti. En suosittele.
Sama mulla, kirvelee ja iho punoittaa. Aiheutti finnejä. Eli ei jatkoon mutta sulle toki voi olla hyvä
Ihmettelin itsekin tota "rullautumista". Ihan kuin päivävoide jäisi kalvoksi siihen pinnalle ja hilseilee irti jos vähänkin kosket naamaan. Ei hyvää tavaraa. Perus niveakin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Onko voimakkaat tuoksut?
On, sellanen ällöttävä mummo-tuoksu. Voi kun älyäisivätkin tehdä tuoksuttomana. Niiden silmävoide on ihanan tuoksuton. Siitä mallia koko sarjaan.
Voiteet käy hyvin, mutta silmämeikinpoisto kirvelee ihan helvetisti.
Ainakin ovat olleet testivoittajia mitä olen kosmetiikkajuttuja lukenut. Osta ja kokeile niin näet sopiiko Cien merkkinä juuri sinun ihollesi. Purkin saa alle 5 eurolla, huippuedullista.