5 minuuttia uutta Kupla-ohjelmaa tv4: ei pysty enää katsomaan yhtään!
Aivan järkyttävää shaibaa. Yleisökään ei jaksa nauraa joten "vitsailijat" nauraa itse yksin itselleen. Anni Hautala, Petelius ja Hirviniemi samassa ohjelmassa, ja "huippuvieraana" Anna Puu. Yöks.
Kommentit (47)
Anna Puun nykyinen tyyli on olla pikkupoika tai ysikymppinen mummeli.
Ei jaksa noiden naisten kikatusta.
Minkä ihmeen takia te katsotte tuollaista roskaa ja muita samanlaisia eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä???
Toivottavasti Anna Puun äiti googlaa tän ja käskee tyttärensä pysyä poissa televisiosta! Kiitän!
Miksi Hirviniemi pitää koko ajan suuta auki?
Vierailija kirjoitti:
Tähän on syynsä. Kun musiikkituottaja Jukka Immonen heitti Jenni Vartiaisen pellolle (asuivat 7v avoliitossa) ja petti Jenniä Anna Puun kanssa, alkoi Annan ulkonäkö muuttua. Nyt kun ovat asuneet julkisesti yhdessä pari kuukautta, on Annasta tullut tuollainen. Jukka on rakentanut Annan ulkonäön jotta ei tarvitsisi olla mustasukkainen...
En tiennytkään tota pettämiskuviota. Nyt meni viimeistään maku koko muijasta 😣
Jenni vaikuttaa järkevämmältä kuin toi pikkublondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on syynsä. Kun musiikkituottaja Jukka Immonen heitti Jenni Vartiaisen pellolle (asuivat 7v avoliitossa) ja petti Jenniä Anna Puun kanssa, alkoi Annan ulkonäkö muuttua. Nyt kun ovat asuneet julkisesti yhdessä pari kuukautta, on Annasta tullut tuollainen. Jukka on rakentanut Annan ulkonäön jotta ei tarvitsisi olla mustasukkainen...
Voi jlauta, et voi olla tosissasi?
Anni vois ajaa tolla polkupyörällään ulos ohjelmasta.
Annalla on aina ollut kauheita lumppuja mutta nyt ne on vaan pahentuneet!
Äitinsä voi opettaa lapselleen vähän käytöstapoja ettei vie toisen miestä 😝
Vierailija kirjoitti:
Annalla on aina ollut kauheita lumppuja mutta nyt ne on vaan pahentuneet!
Äitinsä voi opettaa lapselleen vähän käytöstapoja ettei vie toisen miestä 😝
Jätti samalla oman miehensä ja lapsensa isän jälkeen ottamansa seuraavan miehen Jukan takia. Ja Immonen on tehnyt kaikki Annan levyt siitä asti kun ovat suhteeseen alkaneet eli jo 5 vuotta.
Harvinainen ohjelma. En ole nauranut kertaakaan vaikka olenkin aikamoisissa promilleissa (huomenna vielä vapaapäivä).
Hahhah. Mä arvasin ettei ohjelma herätä täällä innostusta.
A) Täällä vihataan Anni hautalaa ja aamulypsy tyylisiä juttuja
B) Täällä vihataan Aku Hirvinimeä
C) Täällä vihataan yleensäkkin kaikkia viihdeohjelmia.
D) Täällä vihataan kaikkia ketkä näkyy vähänkin enemmän tv:ssä
Mun mielestä hauska!
Toivottavasti Anna saa joskus maistaa omaa lääkettään!
Vaikka ei toi Immonen miltään kultakimpaleelta vaikuta jos on tollanen petturi!
Ohjelma jäi kakkoseksi, kun ällöttää toi Anna Puu niin paljon. Huonon vieraan valitsivat!
Hei! Omistatteko kaukosäädintä? Noista esiintyjistä jo tiesi millaista juttua tulossa.
Itse vihaan salkkareita. En katso, ongelma ratkaistu.
Annahan se noi pesähommat tietää kun on tollanen *piip* 😣
Vierailija kirjoitti:
Hahhah. Mä arvasin ettei ohjelma herätä täällä innostusta.
A) Täällä vihataan Anni hautalaa ja aamulypsy tyylisiä juttuja
B) Täällä vihataan Aku Hirvinimeä
C) Täällä vihataan yleensäkkin kaikkia viihdeohjelmia.
D) Täällä vihataan kaikkia ketkä näkyy vähänkin enemmän tv:ssäMun mielestä hauska!
En mä ainakaan automaattisesti inhoa kaikki viihdeohjelmia, esimerkiksi Kingi on hauska ja sitä oon kehunutkin! A ja D kyllä täsmää 😂
Nyt se Anna Puu selostaa miten äitinsä googlaa häntä netistä joka päivä ja löytää häntä koskevia keskusteluja. Eli Anna Puu lukee tätäkin palstaa.