Miksi en pysty unohtamaan yhtä ihmistä? Olisiko vinkkejä siihen, miten pystyisin unohtamaan hänet?
Miksi en pysty unohtamaan? Olisiko vinkkejä siihen, miten pystyisin unohtamaan erään ihmisen? Oltiin joskus paljon tekemisissä, mutta ei olla oltu enää vuosiin yhteyksissä. Yli vuosi sitten näin hänet vilaukselta, mutta ei puhuttu mitään ja siitä lähtien hän on pyörinyt mielessäni. Tämän jälkeen olen nähnyt hänet vilauksella muutaman kerran. Miten ihmeessä saan hänet pois mielestäni?
Kommentit (36)
Hän tulee pyörimään mielessäsi loppuun asti. Deal with it.
Kerro lisää. Miksi ette ole tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää. Miksi ette ole tekemisissä?
En oikeastaan tiedä. Oltiin oltu kavereita todella kauan, mutta ajoittain siinä kyti jotain vähän enemmänkin. Hän toi sen puhessaan esiin, mutta minä välttelin aihetta. Koskaan siitä ei kuitenkaan tullut kaveruutta enempää ja olin onnellinen siitä, että oltiin kavereita. Yhtäkkiä hän tavallaan katosi ja en uskaltanut enää ottaa yhteyttä, koska ajattelin että hän ei enää halua kuulla minusta.
Vierailija kirjoitti:
Hän tulee pyörimään mielessäsi loppuun asti. Deal with it.
Puhutko kokemuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Et kirjoittele keskustelupalstoille hänestä vaan keskityt elämääsi.
Varmasti osittain ihan hyvä vinkki, mutta en ole hänestä aiemmin keskustelupalstoille kirjoitellut. Yritän kyllä keskittyä omaan elämääni, mutta näen hänestä jo uniakin.
Minulla pyöri mies mielessä yli 15 vuotta (en kuullut hänestä mitään, hän ei ollut edes somessa) kunnes etsin hänet käsiini ja otin yhteyttä. Olemme edelleen yhdessä. Suosittelen, että käsittelet asian loppuun. Otat yhteyttä ja kutsu kahville ja näin, saat mielenrauhan.
Kesken jääneet ihmissuhteet jäävät helposti vaivaamaan mieltä. Mieli hakee päätöspistettä ja ratkaisua suhteelle, etsii ympyrän sulkeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pyöri mies mielessä yli 15 vuotta (en kuullut hänestä mitään, hän ei ollut edes somessa) kunnes etsin hänet käsiini ja otin yhteyttä. Olemme edelleen yhdessä. Suosittelen, että käsittelet asian loppuun. Otat yhteyttä ja kutsu kahville ja näin, saat mielenrauhan.
Kunpa mulla olisikin rohkeutta tehdä tämä. Pelkään liikaa. Pelkään, että olen hänelle vaan merkityksetön henkilö menneisyydestä. Luulen myös ettei hän koskaan ole tajunnut sitä, että hän on yksi niistä harvoista ihmisistä, joista olen todella pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kesken jääneet ihmissuhteet jäävät helposti vaivaamaan mieltä. Mieli hakee päätöspistettä ja ratkaisua suhteelle, etsii ympyrän sulkeutumista.
Olisi mielenkiintoista tietää kokeeko hän tämän myös kesken jääneeksi ihmissuhteeksi vai onko hän laittanut tämän perään pisteen. Eli olenko vaan todella säälittävä ja jotenkin henkisesti sairas, koska en pääse tästä yli.
Taisit vain laittaa ukon friendzonelle ja sehän ei sille tietenkään riittänyt.
Miksi sinun pitäisi unohtaa hänet? Onko jokin syy mikset voisi todella ottaa yhteyttä häneen?
Lue vähemmän naistenlehtien pskaa ja luota omaan päähäsi. Luulet lukemasi perusteella, ettet pääse eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi unohtaa hänet? Onko jokin syy mikset voisi todella ottaa yhteyttä häneen?
Tuntuisi oudolta vuosien jälkeen ottaa yhteyttä. En tiedä mitä sanoisin. Ja minua pelottaa hänen reaktionsa. Jos hän sai minusta tarpeekseen jo silloin vuosia sitten ja siksi lopetti yhteydenpidon? Jos hän ei ole uhrannut minulle ajatustakaan näiden vuosien aikana? Jos ainoastaan minä olen kaivannut häntä, mutta hän ei minua.
Vierailija kirjoitti:
Lue vähemmän naistenlehtien pskaa ja luota omaan päähäsi. Luulet lukemasi perusteella, ettet pääse eroon.
En lue naistenlehtiä. Pitäisi varmaa yrittää löytää jotakin muuta täyttämään ajatuksiani, niin ehkä hän unohtuisi.
Jos jos jos. Ota vain rohkeasti yhteyttä niin asia selviää. Jos tulet torjutuksi niin sitten on helppo päästä yli ja jatkaa elämää. Voit nauraakin jo haikailulle johon tuhlasit aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jos jos. Ota vain rohkeasti yhteyttä niin asia selviää. Jos tulet torjutuksi niin sitten on helppo päästä yli ja jatkaa elämää. Voit nauraakin jo haikailulle johon tuhlasit aikaa.
Toivoin saavani vinkkejä unohtamiseen, mutta sainkin rohkaisuja ottaa yhteyttä. Ymmärrän kyllä rohkaisut ja rohkea ottaisikin yhteyttä. Itse mielummin unohtaisin kun häiritsisin häntä turhaan. Kaikista parasta olisi jos törmättäisiin sattumalta jossakin. Siinähän se selviäisi onko hän kaivannut minua elämäänsä ja jos ei vaikuttaisi siltä että olisi, voitaisiin käydä edes sen peruskohtelias keskustelu, joka etääntyneiden tuttujen kanssa käydään.
jos olet sinkku, ota häneen yhteyttä esim. facen kautta. Lähetä ystävällinen viesti tyyliin, sinäkö se olet ja vieläkö teet sitä ja sitä yms. muistatko kun me (ja joku tyhmä hassu juttu). Eli älä heti ala tilittää, että en vain saa sua mielestäin vaikka kuinka yritän. Eli heitä hälle neutraali täky. Jos hän on kiinnostunut, hän ottaa innolla yhteyttä, jos ei, niin et ole tehnyt mitään noloa.
Jos olet varattu, niin parisuhteestasi puuttuu jotain, jota nyt fantasioit löytäväsi tästä toisesta henkilöstä, jota et edes kunnolla enää tunne ja joka elää oikeasti vain omassa päässäsi. Yhteydenotto siihen toiseen voi olla tulella leikkimistä.
Jos haluat unohtaa hänet niin se, että kiellät tunteesi häntä kohtaan ja päätät olla ajattelematta häntä, vain voimistaa pakkomiellettäsi häntä kohtaan. salli itsellesi oikeus unelmoida hänestä oikein kunnolla. fantasiat ovat kuin lempiruoka: jos sitä syö joka päivä itsensä ähkyksi, alkaa pikkuhiljaa haluta jotain muuta ruokaa tai uusia jännempiä fantasioinnin kohteita. Hanki itsellesi myös oma elämä. Mene, tapaa uusia ihmisiä ja ala vaikka harrastamaan jotain uutta, niin huomaat, että niitä sinulle "oikeita"on vähän joka puolella.
Se, että jonku kanssa juttu luistaa luonnostaan...
loistava huumorintaju jne.
Sellasen kaa on mukava jutella.
Et kirjoittele keskustelupalstoille hänestä vaan keskityt elämääsi.