Onko kukaan muu haaveillut olevansa mafia pomo
Minusta olis siistii että 2000 alaista tekee niinkuin sanon ja jos joku ärsyttää niin polvet mäsäks. Jos voittaisin lotossa perustaisin kyllä mielummin jengin kuin yrityksen. Tai no voihan totakin yritykseksi kutsua.
Kommentit (22)
En ehkä mafiapomo, mutta jos olisin rosvojoukon johtaja niin minä olisin sen aivot.
Jokaiselle halukkaalle löytyy varmasti paikallinen yhteisövainojoukko, kunhan vain onnistuu vähän esittämään reteetä ja suostuu johtajaksi. Ei kun lähibubit enstex läpi, niin on jo monta yksinäistä lössykkäreiskaa tarttunut lahkeisiin. Eivät kysele tarkemmin, käske jo!
En ole haaveillut.
Mielenterveyteni ei kestäisi.
Ei tarvi haaveilla. Olen sellainen. Minulle ei vi ttuilla.
RANE.
En, en ole tarpeeksi narsistinen ja johtamishaluinen.
vanha ketju, mutta ap sopisi hyvin syväitseväiseksi. Ne ovat kaikki tuollaisia "mutkumähaluun" - ei edes pomo tarvi olla.
Muistan alpakat, muistan lentokoneseisojat, muistan kirjastoon perustetun: täältä saa kuka tahansa passin.
Koska-mä-haluun.
MÄ.
Olen ajatellut olevani demokratian puolesta puhuja. Todellinen mafia on yhteistyössä median ja rothschild pankkiirisuvun kanssa ja heidän nimiä suojellaan ja niitä nimiä ollaan vaihdettu liuhaan tahtiin historian saatossa.
Amerikan ns. Mafiat joista teille ollaan tehty elokuvia niin ne eivät ole tehnyt mitään sellaista korruptiota sillä mittakaavalla kuin tämä median ja rothschildin pankkiirisuvun mafia.
Suomessa ei kannata alkaa mafiapomoksi. Joko jäät varmasti kiinni kuten kaikki jää ja päädyt lusimaan tai sitten sinusta tulee poliisin vasikka ja saat touhuta vähän aikaa pidempään mutta päädyt lusimaan joka tapauksessa jossain vaiheessa kun hyöty on otettu irti.
Voi, ei! Mitä ehdit itsellesi palstatauon aikana tekemään? Joitko aivosi piloille?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kannata alkaa mafiapomoksi. Joko jäät varmasti kiinni kuten kaikki jää ja päädyt lusimaan tai sitten sinusta tulee poliisin vasikka ja saat touhuta vähän aikaa pidempään mutta päädyt lusimaan joka tapauksessa jossain vaiheessa kun hyöty on otettu irti.
Toivon mukaan.
Alaisuudessasi olisi tuhansia rikollisia ja murhaajia? Pomon pitäisi silloin olla todella etevä rikollinen ja taitava sosiaalisesti ja psykologisesti. Muuten tulee itse tapetuksi tai joutuu vankilaan. Ennemmin tai myöhemmin niin käy heille kaikille.
555 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan.
Uskon ja toivon mukaan.
Nuorena on kaikenlaisia fantasioita (tv-sarjoista viimeistään), on täysin toinen asia mitä kannattaa toteuttaa ja mitä ei. Ettei mene ihan metsään. Ja erottaa fantasia todellisuudesta tai sitten leikkii roolia haitattomasti.
Sauna don, suuri suomalainen mafiapomo!
No en, mutta olen unelmoinut mafia pomon tyttöystävän roolista.
nuo fantasiat kuuluu samaan kategoriaan
kuin esim sotahullut
yleisiä fantasioita, niissä kuitenkin paljon epäilyttävävää