Kuulen varmaan päivittäin 1-2 maidenin biisiä radiosta autoa ajaessani mutta en tunne ketään joka tuota bändiä fanittaisi
Ilmeisesti heitä kuitenkin on, ja paljon(?), vai onko sittenkin sellaista musiikkia joka ei ärsytäkään ketään, joten soikoon?
Kommentit (34)
Jostain syystä heidän kannattaa kuitenkin käydä täällä esiintymässä täysille jäähalleille suunnilleen kolme kertaa vuodessa.
Iron maiden? Mun 24-vuotias poika tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä heidän kannattaa kuitenkin käydä täällä esiintymässä täysille jäähalleille suunnilleen kolme kertaa vuodessa.
Kyllä, minkähän ikäisiä siellä käy katsomassa, voivat olla vähän vanhempaa ikäluokkaa jo?
Se on Iron Maiden, tulee loppuunmyydylle keikalle Helsinkiin toukokuussa ja sinne mennään koko perhe; minä, mies ja 14-vuotias tytär joka on tosifani.
Kaikki me vanhat tykätään. 1964-1973 syntyneet.
Iron Maiden ja Metallica oli mun nuoruusvuosina 95-05 "rokkipiireissä" sama kun Nsync/backstreet boys. Jompikumpi. :D
Et taida tuntea sitten kovin hyviä ihmisiä.
UP THE IRONS!
Ainakin hevarit kuuntelee nuoretkin.
Iron Maidenilla on paljon hyviä albumeita. Ei ihme, että niitä biisejä soitetaan.
Kuulen varmaan päivittäin 10x Haloo Helsinkiä ja silti en tunne ketään joka olisi heidän fani. Silti he myyvät täyden areenan? Luoja tietää.
Mieheni! Syntynyt 1974 ja tykännyt lapsesta asti. Hevifanit ovat uskollisia :)
Vierailija kirjoitti:
Iron Maidenilla on paljon hyviä albumeita. Ei ihme, että niitä biisejä soitetaan.
Neljä ekaa levyä olivat aivan timanttia, sen jälkeen taso hieman laskenut. Kaksi kertaa olen kuitenkin käynyt ko. orkesterin konsertissa.
kyllä niitä maiden faneja on ja paljon, mut ei kukaan kehtaa myöntää diggaavansa moisesta hutusta.
Nikki Sixxin sanoin maidenin joka biisi kuulostaa bonanzan tunnarilta.
Vierailija kirjoitti:
kyllä niitä maiden faneja on ja paljon, mut ei kukaan kehtaa myöntää diggaavansa moisesta hutusta.
No ei se ihan niinkään ole. Iron Maiden on ison maailman Apulanta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me vanhat tykätään. 1964-1973 syntyneet.
Ja minä N-78.
Lapsuuteni soundtrack, isoveljet kuunteli tätä taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun niitä bändipaitoja näkyy kaikenikäisten päällä... Teineillä ne saattaa olla H&M:n trendikamppeita, mutta kyllä heillä on paljon julkifaneja.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen varmaan päivittäin 10x Haloo Helsinkiä ja silti en tunne ketään joka olisi heidän fani. Silti he myyvät täyden areenan? Luoja tietää.
Nykybändejä nyt mainostetaan soittolistoilla, ei siinä ole mitään ihmeellistä
Vierailija kirjoitti:
En tunne ainuttakaan Cheek fania, enkä haluakaan tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykybändejä nyt mainostetaan soittolistoilla, ei siinä ole mitään ihmeellistä
Ei siinä todellakaan ole mitään ihmeellistä, että ihmiset kuuntelevat massatuotettua Pas"kaa.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että "oikeat artistit" jäävät monelta kulematta, koska isot levy-yhtiöt päättävät mitä listoilla soi.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, vai onko sittenkin?
Mitäs musiikkia sinun kaveripiirisi sitten (kaikki samaa? aika tylsä porukka) fanittaa?