Jari Sillanpään paita
Onko kyseessä rintoja ja vatsaa litistävä paita, joka vaatisi peitokseen varsinaisen paidan?
Alemmassa, yhteiskuvassa:
www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/624591-jari-sillanpaa-pakeni-huumekoh…
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän sivuraiteelle, mutta tuli tosta homomuodista ja bilettämisestä mieleen tv-sarja Looking, jonka jaksoja olen toisinaan katsonut. Aika rankkaa elämää, jos vastaa todellisuutta. Kuluminen näkyy...
.
Teuvo on 3 vuotta Jaria vanhempi, mielestäni Teuvo näyttää 10v nuoremmalta.
Katoin tota jo eilen... tissit ja maha pullottaa. Hikinenkin vielä.
Eikö Teuvon pitäisi olla stailaaja..?
Vierailija kirjoitti:
Katoin tota jo eilen... tissit ja maha pullottaa. Hikinenkin vielä.
Eikö Teuvon pitäisi olla stailaaja..?
Hikiläiskäinen reikäpaita jonka läpi löskimaha ja man boobsit pullottaa + liian pienet nahkahousut ja punainen bleiseri: tuossa asussako Jari vieraili Maija Hapuojan 70-vuotissynttäreillä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän sivuraiteelle, mutta tuli tosta homomuodista ja bilettämisestä mieleen tv-sarja Looking, jonka jaksoja olen toisinaan katsonut. Aika rankkaa elämää, jos vastaa todellisuutta. Kuluminen näkyy...
.
Teuvo on 3 vuotta Jaria vanhempi, mielestäni Teuvo näyttää 10v nuoremmalta.
Teuvo ei käytä metaa. Teuv oli jossain fitness-kisoissakin joskus.
Ei noissa Siltsun vaatteissa mitään nyt niin kauheeta oo.
Kuka on vasemmalla oleva mies? Onko tämä se Siim ?
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneksi. Itse käynyt homobaarissa yli 10v sitten vaikka homo olenkin. Homomuotia saattoi olla jonkun mielestä päällä teini-ikäisenä, mutta ei sen jälkeen.
Jotenkin huvittaa nämä Teuvon ja muiden elostelut kun yritetään olla väkisin trendikkäitä ja poikaystävänkin kanssa aina pakko stailautua niin samoin.
Jokainen tyylillään, mutta myötähäpeä väkisin joskus tulee kun näitä katselee.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vasemmalla oleva mies? Onko tämä se Siim ?
Teuvon morsian Ahmet. Olleet yhdessä elokuusta 2016.
Onko yhdelläkään homojulkulla kumppania joka on syntyperäinen suomalainen eikä nuorempi kuin julkku itse?
On kyllä niin vitu* oksettava hom*paita ettei toista... Hyi helvett*
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on tällähetkellä ihan t-paita kelit. Pitkähihainen jakku on ihan liikaa.
Ei ole hellekelit, päivällä voi hetken olla ei tuulisessa paikassa lähellä kahtakymmentä, mut illalla noin 10 astetta. Ollut poikeuksellinen kylmä maaliskuu ja kevät myöhässä. Eli kyllä täällä kaikki on pitkähihaisissa vaikkei huumeita piikitäkkään.
Kyllä palstan vaavilaiset ovat itse niin täydellisiä ihmisiä...
Vierailija kirjoitti:
Jarilla pettää harkintakyky nykyään niin monessa asiassa. Tämä on yksi niistä. Artisti ei myöskään näytä hyvinvoivalta. Nämä ovat huomioita julkisuuden henkilöstä, joka itse kertoo julkisesti käyttävänsä huumeita eikä itse näe siinä ongelmaa.
Mitenköhän nämä asiat liittyvät "palstan vaavilaisten" täydellisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarilla pettää harkintakyky nykyään niin monessa asiassa. Tämä on yksi niistä. Artisti ei myöskään näytä hyvinvoivalta. Nämä ovat huomioita julkisuuden henkilöstä, joka itse kertoo julkisesti käyttävänsä huumeita eikä itse näe siinä ongelmaa.
Jarin vaatetuksestahan tämä irvistely alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarin vaatetuksestahan tämä irvistely alkoi.
Luehan aloitus uudelleen. Ihan tavallinen kysymys ilman irvistelyä. Toki tuo paitavalinta kertoo myös harkintakyvyn pettämisestä.
Aatelkaas tätä. Jos sattuis olemaan oikein hellekelit kun Siltsu esiintyy. Ja meta kuumottaa vissiin aika rajusti myös.. Alkais hän sitten vähentää vaatteitaan pois siinä lavalla. Lopputulema: alasti.
Kai sillä on mukana tarvittavat härpäkkeet nesteytystä varten tai lanssi varalta siinä lavan vieressä jos kovasti alkaa hikoiluttaa ja syke lähtee lentoon.
Aika rajua, mutta jotain voi oikeesti käydä kun tuota ikääkin on jo noin paljon sekä lätränny jo sen verta kauan noita aineita ja viinaakin.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva palstan vaavilaisista kuitenkaan ajaa autoa horjuen metamfetamiinipäissään eikä myönnä edes katuvansa sitä.
Kalaverkkopaita. Siellä pitäisi olla lihaksikas, timmi vartalo alla. Vähän itsekritiikkiä sen suhteen, mitä laittaa päälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo paita.. on kauhea. Näin sen jossain ja mietin, että kannattaako tosiaan verkkopaitaa laittaa, jos on vatsakas? Ja vielä mustaa, josta tulee vähän sellainen sexy fiilis? Ja kun on mies? Kaikki tuossa paidassa on niin väärin. NIIN VÄÄRIN.
Asoksen kaupassa on miehille verkkopaitoja. Ne ovat isoja ja löysiä. Malleilla on sikspäkit.
Kuka Jaria stailaa? Vai enkö heteronaisena ymmärrä nyt muodin päälle?
Tää on ihan tarkoituksellista homomuotia. Huomaa nahkahousut.
Okei. Olen ehkä löytänyt sisäisen suvaitsemattomuuteni. En pidä homomuodista.