En ymmärrä tuota EI SUKKIA - muotia. Mitä sillä viestitetään? Niitit ja irokeesit -> punk Nahka ja farkut -> rock Preppy -> juppi Fitnesspyllyhousut -> sporttinen
Mutta miksi h*lvetissä ne sukat jätetään pois? Miten tuo muoti on edes syntynyt? Onko nykyään sellaisia lenkkareita joissa ei tarvitse käyttää sukkia? Ennenhän urheilijoilla oli lenkkareissaan nimenomaan sukat ja tuplasukat ettei vaan tule rakkoja.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
On siellä sukat, älä nyt saa aivoverenvuotoa. Ne on vaan semmosia varrettomia sukkia. Eikä se nyt järkevää ole olla nilkat paljaana, mutta mikäpä nuorilla olisi järkevää ollut koskaan.
Ahaa! Minullakin on niitä, mutta vain treenatessa. Jos kulkee nilkat paljaana niin tarkoittaako se menen salille/tulossa salilta? Vähän kuin jos olisi vaikka hikinauha päässä kaupungilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä sukat, älä nyt saa aivoverenvuotoa. Ne on vaan semmosia varrettomia sukkia. Eikä se nyt järkevää ole olla nilkat paljaana, mutta mikäpä nuorilla olisi järkevää ollut koskaan.
Ahaa! Minullakin on niitä, mutta vain treenatessa. Jos kulkee nilkat paljaana niin tarkoittaako se menen salille/tulossa salilta? Vähän kuin jos olisi vaikka hikinauha päässä kaupungilla?
Se tarkoittaa että tämä henkilö tykkää käyttää varrettomia sukkia.
Minulla ei usein ole sukkia siksi että tykkään olla ilman. Ei siinä ole mitään viestiä taustalla.
Jaa pitäiskö laittaa sukat sandaalien kanssa? vai nimenomaan lenkkareitten kanssa? Eikö se ole kunkin oma asia?
Minä omistain vain nilkkasukkia. En tiennyt, että varrettomat sukat viestittävät jotain. Kesällä en käytä sukkia ollenkaan! Näyttää kivemmalta mekon tai shortsien kanssa.
Kengät voi pestä ja jos on jotkut halpistennarit h&mstä niin ne ei kauheasti maksa.
Vierailija kirjoitti:
Kengät voi pestä ja jos on jotkut halpistennarit h&mstä niin ne ei kauheasti maksa.
Joo???
Muoti, ei sen kummempaa syytä. Ehkä ensi talvena jo jotakin muuta teineillä...
En ymmärrä mitä tarkoittaa niin preppy kuin juppikaan, enkä myöskään sitä, miksi pukeutumisen pitäisi ”viestittää” yhtään mitään (muuta kuin millaisista vaatteista pitää).
T. 90-luvun tuotos
Mulla sukattomuus ei ainakaan kuulu mihinkään muotiin tms, mä en ole ikinä käyttönyt sukkia kesäisin. Ok, marjamettällä kyllä, mutta noin pääsääntöisesti en. Sukattomuus alkaa huhtikuussa ja päättyy syys-/lokakuussa. Sen jälkeen siirrytään villasukkiin :D