Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoustyötä tehneet, neuvoja motivaatioon

Vierailija
02.04.2018 |

Joudun tällä hetkellä tekemään siivoojan töitä, ja inhottaa kuurata törkyisiä tiloja ja vessoja toisten jäljiltä. Oksennuksiakin on löytynyt.
Kaikki kunnia tätä työtä jatkuvasti tekeville.
Onko jotain ajatuksia, miten tästä saisi siedettävämpää..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen vessaan haluaisit itse mennä?

Nautin kun näen vastapestyn wc:n, jossa on kaikki tarvittava saippuasta alkaen. T. Siivooja.

Vierailija
2/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taskumatti töihin :D no joo ei ole kovin hyvä pitkällä tähtäimellä. Tein siivous hommia joskus. Parasta oli se että työasiat pystyi unohtamaan täysin vapaa-ajalla. Nyt olen sellaisissa hommissa, että mietin työhön liittyviä juttuja vielä kotona, vaikka en varsinaisesti työskentele kotona mutta mietin ratkaisuja, tekemättömiä juttuja ja niihin parasta tapaa toteuttaa. Siivoustyö on todella helppoa, mutta äärettömän tylsää, voi vaikkakuunnella musiikkia samalla. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele kivaa musiikkia ja ajattele miten joka tunti napsahtaa rahaa käteen?

Vierailija
4/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kun näen vastapestyn wc:n, jossa on kaikki tarvittava saippuasta alkaen. T. Siivooja.

Kyllähän nyt jokainen varmasti nauttii mennä ensimmäisenä puhtaaseen yleiseen vessaan ja sitten roiskaista p*skat pönttöön ja vähän seinille/lattiallekin ja poistua paikalta jälkiään siivoamatta.

Vierailija
5/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt jokainen varmasti nauttii mennä ensimmäisenä puhtaaseen yleiseen vessaan ja sitten roiskaista p*skat pönttöön ja vähän seinille/lattiallekin ja poistua paikalta jälkiään siivoamatta.

Tuo on totta. Monet ihmiset jättävät vessat kauheaan kuntoon jäljiltään. Ei olisi suuri vaiva esim. käyttää vessaharjaa. Auttaisi paljon kun kaikki työ ei jäisi siivoojalle, joka pääsee siivoamaan paikat usein vasta seuraavana päivänä (jos silloinkaan).

Ap

Vierailija
6/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota taskumatti töihin :D no joo ei ole kovin hyvä pitkällä tähtäimellä. Tein siivous hommia joskus. Parasta oli se että työasiat pystyi unohtamaan täysin vapaa-ajalla. Nyt olen sellaisissa hommissa, että mietin työhön liittyviä juttuja vielä kotona, vaikka en varsinaisesti työskentele kotona mutta mietin ratkaisuja, tekemättömiä juttuja ja niihin parasta tapaa toteuttaa. Siivoustyö on todella helppoa, mutta äärettömän tylsää, voi vaikkakuunnella musiikkia samalla. Tsemppiä.

Totta, työn stressittömyys on ehdottomasti hyvä puoli.

Ap

Vierailija
7/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli siivoustyössä on, että samalla saa liikuntaa ja kalorit kuluu.