Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten ihmisten oikeasti. Antaisitko anteeksi jos lentoyhtiö poistaisi sinut koneesta ylibuukkauksen takia?

Vierailija
02.04.2018 |

Ja jos antaisit niin mikä olisi tekosyysi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Lennän työmatkoja eli perillä on oltava töissä eikä ole varaa myöhästyä tai valvoa. Lisäksi minulla on matkalla lääkitys kyseisen matkan ajalle. En usko, että minua poistettaisiin koska lennän firman varaamilla lipuilla.

Mahtaa olla lääkitys jos et saa ottaa matkalle kun sen verran mitä välttämättä tarvitset.

Saan ottaa vaikka vuoden pillerit, mutta en ota koska matkustan kevyesti. Otan vain matkan ajalle lääkkeet ja pakkaan ne valmiiksi annostelurasiaan.

Onko kyse lääke joka vaatii erikseen maastavientiluvan? Miten ja mistä sellaisen luvan saa?

Kysyy eri jolla on myös lääkitys päällä.

Vierailija
22/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Lennän työmatkoja eli perillä on oltava töissä eikä ole varaa myöhästyä tai valvoa. Lisäksi minulla on matkalla lääkitys kyseisen matkan ajalle. En usko, että minua poistettaisiin koska lennän firman varaamilla lipuilla.

Mahtaa olla lääkitys jos et saa ottaa matkalle kun sen verran mitä välttämättä tarvitset.

Saan ottaa vaikka vuoden pillerit, mutta en ota koska matkustan kevyesti. Otan vain matkan ajalle lääkkeet ja pakkaan ne valmiiksi annostelurasiaan.

Onko kyse lääke joka vaatii erikseen maastavientiluvan? Miten ja mistä sellaisen luvan saa?

Kysyy eri jolla on myös lääkitys päällä.

Ei, ihan tavalliset lääkkeet kyseessä. Verenpainelääkitys.

Kannattaa katsoa onko Finnairin sivuilla jotain ohjetta lääkkeistä. jos on jotain erikoista niin varmaan resepti ja alkuperäispakkaus pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan ollut lentokoneessa. Kaiken tutkimustyön kun tekisi, että miten selviää kaikista eri matkustusvaiheista ja sitten tulisi tuollainen yllätys matkaan, niin kyllä siinä saattaisi kokemattomana matkustajana ahdistaa, jos on laittanut suunnitelmat sen varaan, että on alkuperäisen lennon mukaan perillä.

Kai matkustaja saa edes alennusta, jos hänet siirretään myöhemmälle lennolle?

Vierailija
24/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole ikinä poistettu lennolta ylibuukkauksen takia, mutta olen muistaakseni 4 kertaa vapaaehtoisesti jäänyt lennolta pois.

Euroopan sisäisellä lennolla olen saanut hyvän rahallisen korvauksen siitä että odotan pari tuntia lisää. Mannertenvälisillä vielä parempi rahallinen korvaus, hotelliyö ja ruuat päälle.

Vierailija
25/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuutonta tuollainen matkustaminen, viivästyksiä voi tulla mistä tahansa syystä. No, omaan nilkkaan kosahtaa sitten joskus.

Vierailija
26/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla iso lääkearsenaali, jos niin ison tilan vie käsimatkatavaroista. Nyrkin kokoisia tablettejako otat?

Vierailija
27/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla iso lääkearsenaali, jos niin ison tilan vie käsimatkatavaroista. Nyrkin kokoisia tablettejako otat?

Ei vaan hän ei halua ottaa mukaan kun tarpeelliset lääkkeet.

Vierailija
28/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään varmaan kaikki koneet ylibuukataan jos varauksia vain tulee enemmän kuin on paikkoja.

Vierailija
29/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne poistaisi koneesta, niin en antaisi anteeksi. Eihän koneeseen edes saa päästää ylimääräisiä matkustajia.  Mutta jo portilla käännyttävät, niin tiedustelen rauhallisesti, miten aikovat korvata minulle koituvat ansionmenetykset ja esitän sopimuksen puhujakeikasta, hinta vähän yli 1200 e. Kahdesti ovat todenneet, että asia selvä, saan mennä koneeseen. Kolmannella kerralla en päässyt koneeseen ja maksoivat lakimiehen hieman tiedusteltua asiaa.

Vierailija
30/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tarjoutunut jäämään rovaniemelle yöksi.

Vierailija
31/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korvaus on hyvä ja ei ole oltava just tiettyyn aikaan oltava jossain ja viivästys ei haittaa muita suunnitelmia, niin mulle ok. Olen joustava ja seikkailumielinen.

Vierailija
32/32 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mahdollisesti harkita, jos korvaus on hyvä ja palvelu ystävällistä. Joku hyvä rahasumma ja päälle paikka bisnesluokassa. En minä ilmaiseksi jousta. Jos pitää odottaa yön yli, niin tietysti oletan saavani myös hotelliyön ja ruoat. Ja lentoyhtiö saisi hoitaa hotelliin ilmoittamisen, jos tulen myöhässä.

Voisin harkita, jos olen vaikka lähdössä parin viikon lomalle. Viikonloppulomalla päivän viivästys tuntuisi kohtuuttomalta. Kotiin päin tullessa olisi hankalampaa työn kannalta.

Olen hyvähermoinen matkustaja. En hätkähdä pienestä. En hermostu edes myöhässä olevista junista ja yleensä lähden sen verran ajoissa, että myöhästyminen ei kaada omia aikataulujani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan