Tatuoinnit, lävistykset, jättitekoripset asiakaspalvelun uusi normi Suomessa
Ravintola- ja kaupan alalla asiakaspalvelijat ovat nykyään nuoria joilla näkyy tatuoinnit käsivarsissa, lävistyksiä naamassa, venytetyt korvalehdet ja luonnottoman näköiset ripsipidennykset. Kahviloissa ja ravintoloissa varsinkin antaa epäsiistin vaikutelman.
Kommentit (8)
Hyi helvetti. En ole käynyt ravintoloissa pitkään aikaan enkä taida ihan heti käydäkään.
Mä ihastuin kerran yhteen kauniiseen kassanaiseen jolla oli paljon tatuointeja. Hän oli mukava ja hänelle ne tatskat sopi hyvin. Tajusin aika äkkiä kuitenkin, että en ole yhtään hänen tyyppiään kun mulla ei ole tatuointeja. Olen enemmän sellanen ujo urheilija. Yleensä tuollasilla naisilla on sellasia saman tyylisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Hui. Apua. Ihan kamalaa. Puhumattakaan asiakkaista, rumista tättäröistä, joilla eccokengät, värjäämättömät hiukset ja pullanaama. Kumpi lie parempi.
Kumpi edellämainituista on hygieniariski?
No ei anna epäsiistiä vaikutelmaa. Herää nyt tähän päivään sieltä 50-luvulta ja anna nuorten olla nuoria meikkeineen ja koruineen. Ja jos tosi paljon häiritsee niin lopeta se kahviloissa käyminen :) leivo itse pullasi.
Mitä sitten? Asiakaspalvelu on inhottu ja huonostipalkattu ala, ei sinne ole hirveästi tunkua. Senpä takia pitää myls hyväksyä kaiken näköinen aines työntekijöitä palkatessa.
Asiakaspalvelijat ovat palvelijoitani, minun tulisi siis saada päättää miltä he näyttävät.
Ne ripset on yleensä ihan jäätävät, ei meinaa silmät pysyä auki 😊
Jaa. Hui. Apua. Ihan kamalaa. Puhumattakaan asiakkaista, rumista tättäröistä, joilla eccokengät, värjäämättömät hiukset ja pullanaama. Kumpi lie parempi.