Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit, lävistykset, jättitekoripset asiakaspalvelun uusi normi Suomessa

Vierailija
02.04.2018 |

Ravintola- ja kaupan alalla asiakaspalvelijat ovat nykyään nuoria joilla näkyy tatuoinnit käsivarsissa, lävistyksiä naamassa, venytetyt korvalehdet ja luonnottoman näköiset ripsipidennykset. Kahviloissa ja ravintoloissa varsinkin antaa epäsiistin vaikutelman.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Hui. Apua. Ihan kamalaa. Puhumattakaan asiakkaista, rumista tättäröistä, joilla eccokengät, värjäämättömät hiukset ja pullanaama. Kumpi lie parempi.

Vierailija
2/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. En ole käynyt ravintoloissa pitkään aikaan enkä taida ihan heti käydäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin kerran yhteen kauniiseen kassanaiseen jolla oli paljon tatuointeja. Hän oli mukava ja hänelle ne tatskat sopi hyvin. Tajusin aika äkkiä kuitenkin, että en ole yhtään hänen tyyppiään kun mulla ei ole tatuointeja. Olen enemmän sellanen ujo urheilija. Yleensä tuollasilla naisilla on sellasia saman tyylisiä miehiä.

Vierailija
4/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Hui. Apua. Ihan kamalaa. Puhumattakaan asiakkaista, rumista tättäröistä, joilla eccokengät, värjäämättömät hiukset ja pullanaama. Kumpi lie parempi.

Kumpi edellämainituista on hygieniariski?

Vierailija
5/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei anna epäsiistiä vaikutelmaa. Herää nyt tähän päivään sieltä 50-luvulta ja anna nuorten olla nuoria meikkeineen ja koruineen. Ja jos tosi paljon häiritsee niin lopeta se kahviloissa käyminen :) leivo itse pullasi.

Vierailija
6/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Asiakaspalvelu on inhottu ja huonostipalkattu ala, ei sinne ole hirveästi tunkua. Senpä takia pitää myls hyväksyä kaiken näköinen aines työntekijöitä palkatessa.

Vierailija
7/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijat ovat palvelijoitani, minun tulisi siis saada päättää miltä he näyttävät.

Vierailija
8/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ripset on yleensä ihan jäätävät, ei meinaa silmät pysyä auki 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi