Huomenna taas töihin, v***u.
Taas sinne kärsimään. Kus-päinen työkaverikin vei mun loma-ajan vaikka tiesi että ens viikko piti mulla olla lomaa.
Kommentit (16)
huomenna taas vapaapäivä, v*oi v*ttu
Ei töihin enää IKINÄ! Elelen perintörahoillani ja muistan olla siitä kiitollinen.
Huomenna ei töihin kun ei ole työpaikkakaan. Onneks tulee toimeentulotuki huomenna.
Komppaan, ei jaksa mennä töihin! taas kipeytyy selkä ja saakutin työkaverit naamat nuori..
Työkaveri nolas ittensä lähettelemällä ihan puskista kännitunnustus-tekstiviestejä la-yönä. Onpa kiva jälleennäkeminen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri nolas ittensä lähettelemällä ihan puskista kännitunnustus-tekstiviestejä la-yönä. Onpa kiva jälleennäkeminen töissä.
Puskista? Mistä sen sitten olis pitänyt niitä laittaa?
Äläs äläs. Eihän tässä ole kuin ti ke ja to, ja perjantaina taas ihana viikonloppu ja omaa aikaa..=)))
Nyt ei voi ottaa loparit, mut todellakin toivon et syyskuussa en enää siinä lafkassa ole. Jos en pääse kouluun, niin sit täytyy miettiä uus sotasuunnitelma.
Ap
Vituttaa huomenna vapaapäivä. Pitää taas juoda kaljaa ja istua paskalla koko päivä...
Vierailija kirjoitti:
No anna sille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tunnusti?
Minä olen ollut töissä koko pääsiäisen. Joillakin sentäs on 4 päivän vapaat.