Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen venäläisen miehen kanssa, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
02.04.2018 |

vastaan mielelläni!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä?

Vierailija
22/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset miehet ovat niin kohteliaita, siis naisen seurassa!  Mutta naistarjonta kotimaassaan on parempaa kuin Suomessa, ainakin miesten näkökulmasta, joten suhteet siksi epätodennäköisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi myös oma unelma. Jotenkin pidän venäläisten ulkonäöstä. Joku kauhea Venäjä villitys minulla ollut jo pitkään. Sen verran voisin kysyä, että minkälainen koulutus hänellä on ja miten venäjällä yleensä menee se koulujärjestelmä. Entäs palkat? Mikä on keskipalkka? Nyt ei tule muuta mieleen, ehkä sitten myöhemmin 100 kysymystä. Tuntuu vaan, että olen ainoa nuorempi nainen, joka on kiinnostunut Venäjästä. Yksi tuttuni seurustelee, kyllä venäläisen kanssa ja tapasivat ulkomailla yliopistossa, mutta en ole heitä nähnyt pitkään aikaan.

Vierailija
24/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, voisin kyllä tiskata korkokengissä, jos hän pyytäisi, palaute on aina niin välitöntä. Venäläiset miehet haluavat ihailla naista ja mielelläni olen viehättävä hänen seurassaan. Mies-nainen-roolit ovat selvemmät kuin Suomessa.

Vierailija
25/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Зачем?

Vierailija
26/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaa suomalaisista. En ole koskaan kokenut miestä, joka huomioisi minut näin. Haluaa auttaa ja korjata asioita kotonani, tekee ystävien seurassa käytöksellään selväksi, kuinka pitää minusta, sanoo ääneen kauniita asioita minusta. Seksi on täydellistä.

Minun ei naisena tarvitse huolehtia siitä, eteneekö suhde, vaan alusta saakka hän on puhunut tunteistaan avoimesti. Tekee ehdotuksia milloin näemme, mitä teemme. Tulee luokseni ihanien ruokien kanssa ja laittaa niitä, hemmottelee koko ajan. Tunnen oloni super-naiseksi hänen kanssaan.

Putinin pr x työntekijä köyhyyden siinä.kirjoittelee.

Venäjä on tänä päivänä rikollisjengien valtaama maa. Syy huono presidentti.

Vierailija
27/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tekniikan alan yliopistokoulutus. En tunne venäläistä koulujärjestelmää ja palkkausta.

Aloitin ketjun, koska tiedän, kuinka paljon ennakkoluuloja suomalaisilla on venäläisistä. Rohkaisen tutustumaan, ovat avoimia, puheliaita ja sydämellisiä ihmisiä. Tietty teatraalisuus ja eläväisyys on hauska piirre myös ja pelottomuus elämää ja muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
28/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, voisin kyllä tiskata korkokengissä, jos hän pyytäisi, palaute on aina niin välitöntä. Venäläiset miehet haluavat ihailla naista ja mielelläni olen viehättävä hänen seurassaan. Mies-nainen-roolit ovat selvemmät kuin Suomessa.

Siis sopii alistuvalle naiselle. Se on ihan globaalia, että miehet lepertelevät alistuvalle naiselle. Annas olla kun olet eri mieltä ja teet niin kuin itse tahdot niin loppuu se lepertely.

Vierailija
29/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa mies ei pitäisi siitä, että nainen laittautuu kauniiksi. Joku tuossa mies-nainen -roolissa silti mättää. Se ei voi olla vain hyvä puoli. Tai sitten se sopii vain selkeästi alistuvalle naiselle, kuten tuossa joku mainitsikin. Suomalainen mielenlaatu taitaa naisillakin kuitenkin olla sen verran alistumaton, että tuosta saattaa seurata ristiriitoja.

Vierailija
30/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alistuvaa tyyppiä ollenkaan, eikä hän alista minua. Meillä on hyviä keskusteluja, suhde on tasa-arvoinen henkisesti. Kuten aiemmin kirjoitin hän on sanonut, että itsenäisyyteni on viehättävä piirre.

Vierailija
31/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi myös oma unelma. Jotenkin pidän venäläisten ulkonäöstä. Joku kauhea Venäjä villitys minulla ollut jo pitkään. Sen verran voisin kysyä, että minkälainen koulutus hänellä on ja miten venäjällä yleensä menee se koulujärjestelmä. Entäs palkat? Mikä on keskipalkka? Nyt ei tule muuta mieleen, ehkä sitten myöhemmin 100 kysymystä. Tuntuu vaan, että olen ainoa nuorempi nainen, joka on kiinnostunut Venäjästä. Yksi tuttuni seurustelee, kyllä venäläisen kanssa ja tapasivat ulkomailla yliopistossa, mutta en ole heitä nähnyt pitkään aikaan.

Paljon kysymyksiä mistäs muustakaan kuin rahasta. Miksi kukaan venäläinen ottaisi pinnallista suomalaista naista jos voi ottaa pinnallisen venäläisen naisen?

Vierailija
32/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isoisovanhemmat kääntyis haudassaan. Häpee.

Vierailija
33/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kysymyksiä mistäs muustakaan kuin rahasta. Miksi kukaan venäläinen ottaisi pinnallista suomalaista naista jos voi ottaa pinnallisen venäläisen naisen?

No, ajattelin lähinnä itseäni jos joskus muuttaisin Venäjälle. Eli mitä itse tienaisin. Toisaalta uskon, että palkat ovat tosi alhaiset siellä ja en osaa venäjää, joten en varmaan siellä pärjäisi. Muuten minulle ei ole rahalla niin väliä ja miehen tarvitsisi tietenkään elättää minua :) En koe olevanu pinnallinen jos moniin muihin vertaan.

Vierailija
34/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä hän on venäläisestä propagandasta? Halutaan takaisin suurvallaksi. Omituinen haikailu menneeseen. Pelastivat Euroopan toisessa maailmansodassa ja länsi on salaliitossa heitä vastaan jne.

Vierailija
35/35 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittekö kaksistaan iltaisin pyjamissanne dedovichinaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme