Lue keskustelun säännöt.
Mieheni tavoittelee vain mainetta ja kunniaa
02.04.2018 |
En kohta enää jaksa. Haluaa kaikkein eniten elämässään saada arvostusta töissä ja kilpaharrastuksessaan. Kaikki muu tuntuu olevan toissijaista, vaikka sanoo muuta, teot puhuu vastaan. Meillä ei ole lapsia mutta asutaan yhdessä. Onko muilla kokemusta ja miten jaksoit?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seurustelin nuorempana ( 20-v) tuollaisen miehen kanssa. Hän onkin sittemmin saanut alallaan mainetta ja kunniaa, mutta itse koin hänen arvomaailmansa niin erilaiseksi kuin omani, että lopetin seurustelun muutaman kuukauden jälkeen. Mies oli / on erittäin luotettava ja kunnollinen, nykyisin ihan rikaskin, mutta en ole katunut hetkeäkään valintaani. Tiettyjä kompromisseja täytyy suhteessa aina tehdä, myös arvomaailmoissa, mutta liika erilaisuus olisi ainakin itselleni aiheuttanut varmasti vatsahaavan ja suurta ahdistusta, koska en statukseltani olisi ollut hänelle riittävä. En itse ole ammatillisesti tai harrastuksessani niin kunnianhimoinen kuin toinen oli, vaikka olen esim. yliopiston käynyt ja ihan hyvä työssäni, mutta se ei olisi hänelle / vaimolleen ollut riittävän hyvä ammatti.
Vastaus ap:n kysymykseen lyhyesti: en jaksanut vaan lopetin nopeasti.