Netti on armoton paikka
Muistin, että joskus tein profiilin alastomaan suomeen ja kävin huvikseni tsekkaamassa palautettuani unohtamani salasanan. Minulla oli siellä tunnistamaton kokovartalokuva, omaan silmääni ihan tavallinen mieskroppa joka ei näytä luurangolta muttei mikään plösökään. Arvostelut näytti olevan 1 panis ja 15 ei panis ja se yksikin panija taisi olla joku homppeli joka oli jättänyt kommentin. Vahvisti vaan sitä käsitystäni, ettei maksa vaivaa yrittää netissä yhtään mitään, kun Tinderissäkään ei tule matcheja ja kaikenkaikkiaan jokapaikassa saa tuntea olevansa pelkkä kelpaamaton p*ska. Poistin profiilin ja taidan olla hakkaamatta päätäni seinään enempää näissä jutuissa. "pitäkää tunkkinne" niin sanotusti.
Kommentit (2)
Netti on armoton paikka.
Sen näkee täälläkin, kun tosielämässä todennäköisesti hyvinkin fiksut ja filmaattiset ihmiset hasitattelevat ja kirjoittavat provosoivasti purkaakseen pahaa oloaan.
Toivon ainakin, ettei suurin osa täällä olevista ihmisistä ole oikeasti niin käsittämättömiä idiootteja kuin kirjoituksista voisi päätellä!
Taidan vähän katua sitä. Some ei ole minua varten. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Pidän itseäni ihan hyvän näköisenä. Ulkonäköä on helppo muuttaa tietyissä rajoissa toisin kuin luonne. Ja en ole niinkään kiinnostunut ulkonäöstäni, mutta perus hygienia nyt tietty, mutta joo. Taidan lopettaa palstailun.