Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian itsenäinen parisuhteessa - kohtalotovereita??

Vierailija
02.04.2018 |

Ihan ensimmäiseksi mainitsen, että rakastan miesystävääni enkä ole ajatellut eroa.

Olen aina ollut tosi itsenäinen ja asunut yksin. Tykkään tehdä asioita yksin ja kaipaan paljon omaa tilaa.
Nyt olemme asuneet yhdessä vajaan vuoden ja tuntuu, että pää hajoaa. Yksinkertaisesti kaipaan omaa tilaa ja haluan vain olla yksin välillä. Mies ei aina tätä ymmärrä.
Asiaa ei auta, kun muutimme uudelle paikkakunnalle, josta ei tunneta ketään. Olemme siis vain toistemme seurassa ja töissä. Työkavereitakaan en näe paljoa, koska kaikkien työ on itsenäistä.

Välillä vaan tuntuu, että pelkkä toisen läsnäolo häiritsee ja kun toinen puhuu, tekee mieli vain sanoa, että ole hiljaa välillä.

Meneekö tää joskus ohi? Muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko introvertti ja miehesi ekstrovertti? Tehkää yhdessä joku nettitesti ja luette näiden kahden eroavaisuudet. Ehkä sitten miehesi ymmärtää, että se on sulla luonteenpiirre/ominaisuus eikä siinä ole mitään henkilökohtaista, että kaipaat enemmän omaa tilaa.

Vierailija
2/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuoden yhteiselon jälkeen, nyt vuoden erossa asuneena, voin todeta, että parempi näin. Olen sopeutuva ihminen, ja sopeuduin perhearkeen, mutta nyt tajuan, että olen erakompi ihminen ja voin paremmin, kun saan olla riittävästi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mahdollista kyllä, että olen enemmän yksinviihtyvä ja mies on todellakin sosiaalisempi ja parempi ihmisten kanssa (hän on irlantilainen eli tämäkin vaikuttanee, aloittaa helposti keskustelun kenen tahansa kanssa)  ap