Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä itsestään pelottavamman näköinen?

Vierailija
02.04.2018 |

Olen 33- vuotias nainen. Olen hyvin kiltin näköinen, ja olen kyllästynyt ulkonäöstäni johtuvaan käytökseen ihmisiltä. Miten muokkaisin itsestäni pelottavamman näköisen?
Olen hoikka, vaalea ja silmälasipäinen nainen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenärengas

Vierailija
2/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmaalatut kulmakarvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla, meikillä ja koruilla, mutta ennen kaikkea asenteella.

Vierailija
4/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä parantaa tonkin ongelman. T: 51v

Vierailija
5/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä aina paranna ongelmaa. Olen viisikymppinen ja näytän laupiaalta hölmöltä. Suhtautuminen on sen mukaista.

Vierailija
6/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarilook. Epäsiisteys.

Vierailija
7/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit ensin pois.

Vierailija
8/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että haluat pelottavan maineen, kiltin sijaan? En ehkä tekisi niin. Selkärankaa voisit yrittää kehittää, niin että pidät puolesi.

Vierailija
9/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön ripeä askellus, hartiat taakse, kulje määränpäähäsi määrätietoisesti, tiukka ilme ja lyhyet katsekontaktit, kun luovit ruuhkassa ihmisten ohi. Ole napakka keskustelija, älä ala kaikkien tuntemattomien kanssa juttusille lainkaan. Älä käytä löysiä vaatteita, älä kerrospukeudu. Suljettu kehonkieli on turvasi. Valitettavasti perusilmeellesi et voi mitään.

Vierailija
10/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota ja ota naamatatuointi.

Vierailija
11/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota käyttöön ripeä askellus, hartiat taakse, kulje määränpäähäsi määrätietoisesti, tiukka ilme ja lyhyet katsekontaktit, kun luovit ruuhkassa ihmisten ohi. Ole napakka keskustelija, älä ala kaikkien tuntemattomien kanssa juttusille lainkaan. Älä käytä löysiä vaatteita, älä kerrospukeudu. Suljettu kehonkieli on turvasi. Valitettavasti perusilmeellesi et voi mitään.

Lyhensin täältä:

https://www.psychologytoday.com/us/articles/200901/marked-mayhem

Vierailija
12/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi kampaajalle. Pyydä graafinen, terävä hiusmalli. Ei mitään kiharoita siis ainakaan.

Seuraavaksi optikolle, hommaa mustasankaiset asennerillit. Tarvittaessa voit kohottaa laseja keskisormella, hyvin hitaasti aina kun kohtaat mulkkuja.

Käytä korkokenkiä, mutta jos et osaa kävellä niillä niin valitse hyvin matalat korot. Tärkeintä on ryhdikäs askel, jota ei voi kukaan paeta.

Vierailija
13/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhensin täältä:

Muuten hyvä, mutta miksi ei väljiä vaatteita? Olen muodokas, en käytä naisellisia vaatteita. Enooap.

Vierailija
14/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustilla vaatteilla.

Terv. Vaatesuunnittelija

Vierailija
15/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailulajin peruskurssille mars. Ei tee sinua pelottavan näköiseksi, mutta opit itseluottamusta.

Vierailija
16/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit ensin pois.

Kekkoslasit. 

Vierailija
17/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko terävä kieli. Noin niinkuin kielikuvana, en suosittele leikkausta.

Vierailija
18/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voit yrittää varjostaa kasvojasi kolkommiksi eli varmistusta vaan reippaalla kädellä nenän pieliin ja poskiin.

Toivottavasti sinulla on ohuet huulet, ne ovat pelottavamman näköiset. Niitä voi yrittää meikata hieman pienemmiksi vielä tummalla huulipunalla.

Vierailija
19/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkoiset muutokset auta, jos et muuta asennettasi. Päätä, että sinulle ei vittuilla.

Vierailija
20/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhensin täältä:

Muuten hyvä, mutta miksi ei väljiä vaatteita? Olen muodokas, en käytä naisellisia vaatteita. Enooap.

Tärkein syy on kai välttää "kahvoja", ei siis mitään liehuvaa, johon voi tarttua. En tiedä, onko muita syitä. Tietysti peittävästi pukeutunut vaikuttaa kai myös aremmalta.