Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen mieli muuttui kun näytin hänelle kroppani

02.04.2018 |

Tein kokeilu mielessä sillai että kävin treffeillä ja minulla oli siis tahallaan sellainen renttu/nörtti tyyli. Nainen oli treffeillä tosi hiljainen ja ei oikeen näyttäny kiinnostavan mikään asia. Sain hänet kuitenkin luokseni koska olen hyvä puhumaan. No kotona sit sanoin et vaihdan vaatteet. Laitoin päälle tyylikkäät swag vaatteet ja siinä samalla vaihdoin paidan hänen edessään. Nainen oli et vau ei susta huomannu et oot tossa kunnossa ja noin paljon tatskojaki. Sanoin et niin no ei oo tapana ylpeillä ulkonäölläni. Nainen oli tietty otettu siitä että hyviä miehiä vielä on. Ja loppu ilta meniki hyvin ku hän ei enää ollut hiljainen vaan jutteli taivaan ja maan väliltä kaikki asiat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli onnellinen, kun sai sinut muutetuksi mieleisekseen.

Vierailija
2/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swag? Oletko 20? Tytötkin ovat vielä vähän hönttejä siinä kohti, mutta ei mitään, mitä ikä ei parantaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät swag vaatteet? :D

Mitä ne muuten on? Lippis tarroineen päivineen?

Vierailija
4/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet näyttänyt hänelle päiväkirjaasi. Olisi mieli voinut muuttua toiseenkin kertaan...

Vierailija
5/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas päivä jolloin on hyvä kroppa kun muutama päivä sitten se oli ihan pikkupojan kroppa.. Kannattaa tosiaan näyttää treffikumppaneillesi AV-postisi...

Vierailija
6/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on renttu/nörttityyli???

7/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sua naiseksi. Kiva ylläri.

Vierailija
8/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panitteko?

Vierailija
9/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että nörtti-tyyli on lähes vastakohta renttu-tyylille. En muutenkaan usko, että juttusi on edes totta, mutta siihen kyllä uskon, että nainen kuin nainen syttyy, jos huomaa miehen vartalon olevan paljon paremmassa kunnossa kuin oli alunperin kuvitellut. 

Vierailija
10/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaikka se että kun olitte tutustuneet vähän enemmän niin nainen pystyi puhumaan vapaammin? Ja vähän veikkaan että teillä kului alkoholia kerta olet niin swag.

Vierailija
11/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti.

12/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swag on eri vaatteiden yhdistelyä. Ei oo pakko olla lippis, vaan ihan mistä ite tykkää.

13/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatta ollakkin meni sitä alkomahoolii enemmän mun luona ku ei tarvinu maksaa kalliita tuoppeja. Mutta fakta on se että kyllä se ihmisen mielikin muuttuu kun saa iloa silmille.

14/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin turha ihmisten väittää vastaan tuo on sama kuin kaunotar ja hirviö menetelmä. Hirviöstä tulee komea prinssi.

Vierailija
15/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että nörtti-tyyli on lähes vastakohta renttu-tyylille. En muutenkaan usko, että juttusi on edes totta, mutta siihen kyllä uskon, että nainen kuin nainen syttyy, jos huomaa miehen vartalon olevan paljon paremmassa kunnossa kuin oli alunperin kuvitellut. 

Minä olin kyllä pettynyt nähdessäni ihastukseni lihakset. Stereotypinen miehenkuvatus, luulin, että hän on syvällisesti enemmän.

Vierailija
16/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Juurikin näin turha ihmisten väittää vastaan tuo on sama kuin kaunotar ja hirviö menetelmä. Hirviöstä tulee komea prinssi.

Tykkään enemmän hirviöistä jos niillä on kultainen sydän ja viisaita ajatuksia <3

Vierailija
17/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Swag on eri vaatteiden yhdistelyä. Ei oo pakko olla lippis, vaan ihan mistä ite tykkää.

Eli oon kans swag. Meinaan nytkin oon yhdistänyt housut paitaan. Jeejee. Mitä sulla sit oli siellä treffeillä päällä jos vaatteiden yhdistely kuuluu nimen omaan tähän swag -tyyliin? Pelkkä yksi vaatekappale?

Tai no niin. Voisin mäkin olla treffeillä vähän hiljainen jos treffikumppani ilmestyy paikalle semmosessa kokovartalohaalarissa tyyliin Teletapit.

Vierailija
18/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sammakosta prinssiksi juttuja ei kukaan usko, haaveitahan nuo onkin. Sammakko on sammakko tai peräti rupikonna.

19/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin ei voi olla totta esim sellanen ohjelmaki on misaä homot stailaa ihmiset ihan uuden näköseks. Vaatteilla ja hiustyyleillä saa aika paljon muutettua ihmistä.

20/21 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeil oli perus huppari ja löysät yli isot housut niin ja silmälasit. Kotona otin lasit pois laitoin tyylikkään v-aukko t-paidan ja housut vaihdoin kireisiin mustiin, juhla housun tyylisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi