Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minimielarit

Vierailija
02.04.2018 |

Ollaan erottu vuosia sitten lasten isän kanssa. Ollut ulosotosta ja niiden takia olen joutunut tyytymään Kelan minimielatustukiin jo monta vuotta. Lapset on jo kummatkin teinejä joten ne tuet ei todellakaan riitä mihinkään. Tietääkö joku voiko niihin hakea tai yleensä edes saada korotusta? Jos mies on kertomansa mukaan yhä talousvaikeuksissa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etävanhempi on määritelty maksukyvyttömäksi, niin sitten saa Kelan elatustuen. Pitäiskö sun yrittää tarkistaa asiaa lastenvalvojalla?

Minä en tule koskaan saamaan muuta kuin Kelan elatustuen, koska ex on työkyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
2/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei pärjää, niin toimeentulotuki.

Muuten voi aina käydä lasketuttamassa elarien määrän suhteutettuna elatuskykyyn. Mutta jos ei ole, mistä ottaa, niin ei ole mitä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta lapsille käytännöllisiä kotitöitä niin pärjäävät elämässä, vaikkei rahaa olisikaan paljon. Kävelylenkit ym on ilmaisia. Kaurapuuro on terveellistä jne.

Vierailija
4/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla moni ydinperhe on vaikeuksissa, kun lapset on teinejä. Täällä olen huomannut. Ja hei pliis, ala varautua jo nyt siihen, että ne lapsilisät ja elatustuet LOPPUU KOHTA.

Minimi on minimi ja maksimi. Kela ei maksa ylimääräisiä. Toimeentulotuki, asumistuki, mitä näitä on. Ne tulee peliin sitten, jos tulot ei riitä muuten.

Vierailija
5/5 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikaa ja erotkaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi