Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jokin asia tuntuu ainoalta oikealta ratkaisulta

Vierailija
02.04.2018 |

mutta taloudellisesti se ei ole sitä, pitääkö silti sinnitellä pelkän rahan takia? Jos seuraan sydäntäni, mahatunnetta, intuitiota en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mielipiteitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi johtaa ongelmiin tai olla johtamatta. Etukäteen ei voi tietää.

Vierailija
2/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teille jotka olette seuranneet intuitiota on käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähä asiasta

Vierailija
5/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle taloudellisuus ei ole tärkeä asia, niin olisi hyvin helppo valinta itselleni.

Vierailija
6/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkällä intuitiolla tehdä ratkaisuja.

Vierailija
7/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käy, jos ajattelet vain alapäälläsi.

Vierailija
8/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs ratkaisun oot ap tekemässä?

Vierailija
9/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆

Vierailija
10/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläminen impulssien varassa on tyhmää. Sen takia ihmisillä on aivot.

Vierailija
11/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli tunne, että haluann kouluttautua tietylle alalle. Olin onnellinen ja omieni joukossa, kun aloitin. Nautin joka päivästä ja uuden oppimisesta.

Sitten tuli ne talousvaikeudet ja se siitä intuitiosta. Palasin takaisin entiseen uraani, ja tässä olen pysynyt.

Olen kyllä yrittänyt yhdistää intohimoa ja nykyistä osaamista, mutta en enää yhtä suurella riskinotolla. Lisäksi se mitä haluan, on huonommin palkattua kuin se mitä nyt työkseni teen.

Että ei tässä huonosti käynyt. Mutta eipä käynyt niin, kun olin haaveillut. Sinulle sanon että kokeilemaan vaan.

Vierailija
12/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut työtarjouksen ulkomailta, mutta kyseessä on määräaikaisuus kun nyt on vakituinen työpaikka jota inhoan. Uusi työ olis unelmatyö, enemmän omalta alaltani mutta jatkosta ei voi tietää. Kaikki minussa huutaa ottamaan uuden työn vastaan. AP

Vierailija
13/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut työtarjouksen ulkomailta, mutta kyseessä on määräaikaisuus kun nyt on vakituinen työpaikka jota inhoan. Uusi työ olis unelmatyö, enemmän omalta alaltani mutta jatkosta ei voi tietää. Kaikki minussa huutaa ottamaan uuden työn vastaan. AP

No jos inhoat nykyistä työtäsi, niin eikö ole aika selvää, että tulet kuitenkin lopettamaan siellä seuraavien parin vuoden kuluessa? Miksi et siis nyt, kun olisi muuta tarjolla? Toki määräaikaisuus on aina tietynlaista epävarmuutta, mutta se voi myös avata uusia ovia. Tärkeää on myös säästää rahaa, jotta selviät jonkin aikaa jos määräaikaisuuden jälkeen ei heti ole uutta työtä.

Itse lähdin työstä, jota inhosin ja joka söi minut sisältä. Minulla ei ollut uutta työtä, mutta palasin kouluun tekemään graduni ja tein myös työharjoittelun omalla alallani.