Joko olette päättäneet millaisen ruumisarkun haluatte?
Ja voitteko luottaa sukulaisiin että saatte haluamanne?
Itse uhkaan kummittelulla.
Vai oletteko mahdollisesti ostaneet arkun jo varastoon valmiiksi?
Kommentit (38)
Ei ole asia joka kiinnostaa minua. Ostakoot mahdolliset elossa olevat sukulaiset halvimman mahdollisen, eipä sitä kukaan maan alla ole katselemassa. Uurnakin kävisi ihan hyvin. :)
Vierailija kirjoitti:
Halvin, krematorioon menee kuitenkin.
Sama. Toivon etteivät tuhlaa liikaa rahaa, mutta ottavat luontoarvot huomioon. Halvin "hyväksytty" poltettava malli. Tahdon, että minulle ei tule hautaa, niin ei tartte kenenkään huolehtia haudasta. Anopilla on muistolaatta ja se on hyvä, voi siihen paikalle sitten viedä kukkia ja kynttilöitä mutta ei haittaa jos kukaan ei hoida paikkaa eikä kenenkään tarvitse hävetä hoitamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi lysti, koska minut tuhlataan.
Tuhkataan. Tuhlaamisen hoidan itse.
Mulle on ihan sama miten mut haudataan. Toivottavasti kukaan ei vain ole niin typerä että ostaisi jonkun kalliin arkun, kaikkein halvin on ihan riittävä. Tai mieluummin tulisin kyllä tuhkatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka henkisesti sairas ihminen näitä kyselee?Kkä vai?
Ei näitä juttuja ja tätä palstaa tarvitse noin tosissaan ottaa. Relax.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairasta tässäkin nyt muka on?
Maatuva uurna tuhkauksen jälkeen, mukaan vaikka kirsikkapuun siemeniä :) Krematorioon minut voidaan työntää vaikka pahvilaatikossa.
Jo, tiikkinen, kiitos.
Laudat otettu vanhasta ainakin Itä- ja Välimerta sekä Atlanttia kyntäneestä purjealuksesta. Messinkivanteistus ja samaa materiaalia kulmavahvikkeet sekä kantokahvat.
Mustan ja nahkaisen kitarakotelon alumiiniheloilla, jossa minut poltetaan gibson kitarani kanssa, taustalla soi black sabbath.
Ikean pitäis tehdä arkkujakin.
Sellanen yksinkertainen, ei mitään krumeluureja, vaalea puinen tai valkoinen. Voi olla pahvia, ei haittaa, näyttää hetken aikaa hyvältä kappelissa, sit poltetaan. Ja halpa, kiitos.
Kyllä. Haluan sellaisen mikä on tehty muovittomista paperiliittimistä.
Miksi? Koska jossain ”psykologisissa” testeissä piti keksiä lyhyessä aikaa mahdollisimman monta käyttötapaa paperiliittimille. Tämä tuli silloin mieleen, ja jäi sinne.
Ei, en usko että minua löydetään ja sille on tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairasta tässä muka on? Memento mori, ja silleen.. näitä on ihan hyvä miettiä. Saa toivottavasti arvostamaan elämää ja suhteuttamaan asioita. Ja omat toiveet on sitten selvät kun aika koittaa.
Arkulla ei ole väliä mutta hautakiven materiaalin ja tekstin värin olen päättänyt.
En ymmärrä tuhkausta ollenkaan. Jos isääni ei olisi tuhkattu niin kävisin haudalla useimmin, nyt tuntuu jotenkin typerältä mennä tuhkakupin luokse muistelemaan.
No, se oli hänen tahtonsa....
Mä haluaisin mustan.