Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei anna minun ajaa autoa!

Vierailija
01.04.2018 |

Siis silloin kun lähdemme yhdessä liikenteeseen. Olen kuitenkin parempi kuski ja mies kuulemma häpeää olla pelkääjän paikalla naisen ollessa ratissa. Voiko noin huonoa itsetuntoa ollakaan?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi uusi OMA auto ja jätä se sika! 

Vierailija
2/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaa juonu ja juonu, nii ei sua voi päästää...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen menettää ajotaitonsa juuri tuollaisten miesten takia.

Vierailija
4/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin iso auto etten pysty ajamaan sitä. Maasturi mistä en kunnolla näe ulos ja en yllä kunnolla edes polkimiin. Kiroilin sitä aikani, kunnes mies kävi ostaa minin minulle. Nyt minäkin voin ajaa autoa ja mennä millon huvittaa kauppaan, että miestä saa pyytää mukaan

Vierailija
5/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..juomaan taipuvainen mies pelkää, että häntä luullaan alkoholistiksi ja vanhoilla papoilla on tuollaista ongelmaa. Normaalille miehelle on ihan sama, kuka ajaa.

Vierailija
6/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin iso auto etten pysty ajamaan sitä. Maasturi mistä en kunnolla näe ulos ja en yllä kunnolla edes polkimiin. Kiroilin sitä aikani, kunnes mies kävi ostaa minin minulle. Nyt minäkin voin ajaa autoa ja mennä millon huvittaa kauppaan, että miestä saa pyytää mukaan

Niinpä niin, maasturi liian iso?! MINI on kyllä jees!

Vierailija
7/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on Euroopan Saudi-Arabia, siinä syy miehesi käytökseen.

Vierailija
8/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs päättelit että oot parempi kuski? Sun miehes on fiksu. Naisista tulee hengenvaarallisia pyörien päällä. En todellakaan lähtis kyytiin

Vierailija
9/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs päättelit että oot parempi kuski? Sun miehes on fiksu. Naisista tulee hengenvaarallisia pyörien päällä. En todellakaan lähtis kyytiin

Mies on itse sen todennut. Mistään kehuskelusta ei siis ole kyse.

Ap

Vierailija
10/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sinä ole se, jolla on oppimisvaikeuksia, joten miksi ihmeessä kyselet?

Vierailija
11/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen naiset ovat huonompia kuskeja kuin miehet. AP on täten poikkeustapaus, hyvällä tavalla. Hienoa!

M29

Vierailija
12/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen naiset ovat huonompia kuskeja kuin miehet. AP on täten poikkeustapaus, hyvällä tavalla. Hienoa!

M29

Se on enemmänkin ajokokemuksen määrästä kiinni. Paljon ajavat naiset ovat tarkempia kuin saman verran ajavat miehet. Miehet tappavat edelleenkin liikenteessä enemmän. Naiset syyllistyvät pieniin peltikolareihin enemmän ja suurin osa johtuu kokemattomuudesta.

Vierailija
13/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ratissa on aina turvallisuusriski.

Vierailija
14/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina ratissa ja avaa vielä ovenkin minulle. Niin auton kuin kodinkin. Uskalla sinäkin AP olla tosinainen.

Vierailija
15/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis silloin kun lähdemme yhdessä liikenteeseen. Olen kuitenkin parempi kuski ja mies kuulemma häpeää olla pelkääjän paikalla naisen ollessa ratissa. Voiko noin huonoa itsetuntoa ollakaan?

Aika pelle sulla on miehenä.Ei voi muuta sanoa. Käske se itsetunnonkohotuskurssille tai jätä se kotiin.

Vierailija
16/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ratissa on aina turvallisuusriski.

Takana miljoona kilometriä auton ratissa ilman ainuttakaan kolaria. Sinä olet turvallisuusriski, eivät naiset.

Vierailija
17/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok että naiset pääsevät autokouluun ja että he voivat omistaa auton (varsinkin jos ovat sinkkuja). Sen sijaan en ymmärrä, miksi naimisissa olevan naisen pitäisi ajaa autoa, kun mies on mukana. Hassu ajatus. Ellei miehen kortti ole hyllyllä?

Vierailija
18/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Muuta Saudi-Arabiaan

2. Tai muuta edes johonkin Itä-Euroopan maahan

Näissä kaikissa em. maissa on  (varsinkin autoilevien) naisten asiat paremmin kuin Suomessa.

Vierailija
19/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on aina ratissa ja avaa vielä ovenkin minulle. Niin auton kuin kodinkin. Uskalla sinäkin AP olla tosinainen.

Miksi pitäisi antaa miehen ajaa jos ei ole mitään erityistä syytä?

Vierailija
20/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollinhaluinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme