Miksi alatte seurustella vaikka ette ole päässeet yli eksästä?
Kysymys otsikossa. Kiva kuulla mieheltä kolmen vuoden jälkeen et eka vuosi meni eksää kaipaileissa. Kusetettu olo.
Kommentit (12)
Älä välitä, laastarikin on tarpeellinen.
Itse nyyhkin vielä puoli vuotta eron jälkeen vaikka seurustelin jo uuden miehen kanssa. Eron käsittely ja sureminen vaan vaatii oman aikansa ennen kuin siitä pääsee yli. 23 vuotta ollaan oltu jo nykyisen kanssa ja kyllä se ex on visusti unohtunut ja oma mies ykkönen ja paras kaikessa. Ääneen sitä ei olisi pitänyt tietenkään sanoa.
Pääsee nopeemmin elämän syrjään kiinni.
Ei oo varaa pitää saikkua tai nyyhkytellä.
Pari kertaa oon ollu treffeillä miehen kans joka ei muusta osannut puhua kuin eksästään, hirveen mielenkiintoista....mikään ei nosta tunnelmaa treiffeillä enemmän kuin eksän perään itkeminen.
Jotkut eivät vaan osaa olla yksin, siksi hankitaan uusi vaikka edellinenkin vielä mielessä
Itse olen huomannut että tuota käytetään tekosyynä jonkun verran eli että nainen sanoo että ei pysty mihinkään kun ei ole päässyt vielä yli exästä, joo uskoo ken tahtoo..
Yksikin nainen tinderissä sanoi että ei ole vielä valmis seurustelemaan ja ihmetteli että mitä tekee tinderissä mutta siellä sen profiili stna vaan on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse nyyhkin vielä puoli vuotta eron jälkeen vaikka seurustelin jo uuden miehen kanssa. Eron käsittely ja sureminen vaan vaatii oman aikansa ennen kuin siitä pääsee yli. 23 vuotta ollaan oltu jo nykyisen kanssa ja kyllä se ex on visusti unohtunut ja oma mies ykkönen ja paras kaikessa. Ääneen sitä ei olisi pitänyt tietenkään sanoa.
Niin ja mulla ei ollut mitään kiirettä seurustella kenenkään kanssa, mutta kun nykyinen mies iski silmänsä minuun, se oli menoa ja meininkiä saman tien, ainakin miehen puolelta. Mies vei ja minä vikisin.
Joillekin auttaa laastarisuhde, toisille yksinolo. Riippuu tosi paljon ihmisestä ja myös siitä edellisestä suhteesta, miten kauan kestää päästä yli. Itse olen hidas pääsemään yli existä, olen oikea märehtijä.
Laastarille olisi hyvä kertoa, että hän on laastari, ettei tule petetty olo. Joillekin taas uusi suhde auttaa oikeasti unohtamaan exän.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut että tuota käytetään tekosyynä jonkun verran eli että nainen sanoo että ei pysty mihinkään kun ei ole päässyt vielä yli exästä, joo uskoo ken tahtoo..
Yksikin nainen tinderissä sanoi että ei ole vielä valmis seurustelemaan ja ihmetteli että mitä tekee tinderissä mutta siellä sen profiili stna vaan on edelleen.
Ehkä haluaa vaan seksiä ja jotain laastaria eikä parisuhdetta?
Minä olen päässyt exästäni yli muuten, mutta olen vielä aika rikki hänen jäljiltään ja hänen takiaan minun on jotenkin vaikea luottaa miehiin ja siihen, että joku oikeasti välittää minusta tosissaan. Minua on siis petetty aika pahasti exän toimesta ja se kummittelee vielä mielessäni monen vuoden jälkeen.
Eihän exästä pääse välttämättä yli koskaan jos ei hanki/saa uutta suhdetta. Mitä nopeammin sen parempi. Toki pitää olla sen verran järkeä päässä ettei kerro uudelle partnerille tämän olevan laastaria. Paitsi tietty erokeskusteluissa, joissa tuo on mykistävä lyömäase.
Ihmisen ikävä, laastarin kaipuu.
Mut miehes ei olisi tarvinut tuota kertoa, olisi pitänyt omana tietonaan.