Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin turn off naiselle parisuhteessa on se, jos mies on eri mieltä tai sanoo vastaan

Vierailija
01.04.2018 |

Sitä nainen haluaa kaikkein vähiten. Muistakaa tämä miehet. Parisuhde voi parhaiten kun muistaa aina myötäillä naista. Ettehän halua saada konfliktia aikaiseksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä olisin eri mieltä.

Vierailija
2/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies tykkää lietsoa konfliktia käännyttäessään naista tai manspleinatessaan. Ei siitä tykätä. Anna naisellakin olla mielipiteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mahdollista. Minusta myös miehellä on oikeus omiin mielipiteisiinsä, mutta minä olenkin ikisinkku.

N42

Vierailija
4/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kulta!

Vierailija
5/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Jos mies onnistuu näyttämään mulle jonkun uuden kiinnostavan puolen todellisuudesta tai laajentamaan maailmankuvaani, se on suurin mahdollinen turn on.

Mutta ei niitä oikeitakaan erimielisyyksiä tartteisi koskaan tuoda esiin sillä tyypillisen miesmäisellä väittelymenetelmällä, että todetaan asian olevan jotenkin ja sitten tehdään siitä oikeassaolemiskilpailu. Nekin voi selvitellä silleen enemmän dialogisesti.

Haaveilen miehestä joka tällaiset asiat ymmärtäisi.

Vierailija
6/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suuri turn-off minulle on mies, joka ei sano mitään mihinkään sitä joojoota lukuunottamatta, vaikka kuitenkaan hän ei ole samaa mieltä/tyytyväinen siihen miten asiat on.

Vierailija
7/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ettehän halua saada konfliktia aikaiseksi?" Ei siitä mitään konfliktia tule, kun minä sanon, miten toimitaan. Minä määrään, nainen tottelee - tai mahdollisesti toteuttaa valinnanvapauttaan määräämissäni rajoissa.

Vierailija
8/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki  ihmiset toivovat kumppanilta samaa arvomaailmaa ja tavoitteita. Ei se ole liikaa pyydetty.

Vierailija
9/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ettehän halua saada konfliktia aikaiseksi?" Ei siitä mitään konfliktia tule, kun minä sanon, miten toimitaan. Minä määrään, nainen tottelee - tai mahdollisesti toteuttaa valinnanvapauttaan määräämissäni rajoissa.

Ei sulla ole mitään määräämisoikeutta eikä nainen ole alamaisesi. Dream on vaan siellä sinkkuyksiössäsi.

Vierailija
10/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki  ihmiset toivovat kumppanilta samaa arvomaailmaa ja tavoitteita. Ei se ole liikaa pyydetty.

Näistä olis hyvä jutella jo ennen kumppanuutta, jos siis suurista linjoista on puhe.

Onhan se tietysti turn off sekin, jos mies sanoo olevansa joku päivä vaikka saatananpalvoja, sitten kun lapsia on jo liuta.

Vierailija
11/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on ennemminkin.

Vierailija
12/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä eroa sanooko mies: oi suuri jumalatar, olen samaa mieltä kuin sinäkin, aina ja ikuisesti, vai sanooko mies oman mielipiteensä kuin tasavertainen ihminen.

Vierailija
13/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, jolla ei mitään mielipidettä mistään ja joka ei osaa päättää mitään, on yksi liian iso kivireki. Kuka sellaista tahtoo kiskoa perässä?

Vierailija
14/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies tykkää lietsoa konfliktia käännyttäessään naista tai manspleinatessaan. Ei siitä tykätä. Anna naisellakin olla mielipiteet.

Ei selittäminen ole "määnspleinaamista". Tuolla viitataan siihen, että mies selittää asiasta paljon enemmän tietävälle naiselle, ja harvoin näin on parisuhteessa. Kyllä siinä on jo molempien vahvuudet käyneet ajat sitten selväksi.

Vierailija
15/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selittäminen ole "määnspleinaamista". Tuolla viitataan siihen, että mies selittää asiasta paljon enemmän tietävälle naiselle, ja harvoin näin on parisuhteessa. Kyllä siinä on jo molempien vahvuudet käyneet ajat sitten selväksi.

Voi kuule. On todella yleistä ihan kaiken ikäisissä parisuhteissa että mies olettaa olevansa naiseen nähden ylivertaisen pätevä. Usein myös ja varsinkin sellaisten mielipiteiden kohdalla jotka todella ovat pitkälti subjektiivisia.