Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteesta aika?

01.04.2018 |

Olen ollut yli 20v. saman naisen kanssa ja seksiä meillä harrastetaan, mutta suurin kipinä on siitä poissa.
Osittain johtuu siitä kun minä joudun tekemään aloitteen aina.
Läheisyyttä meillä on mutta.... viekö lapsiperheen arki kaiken kipinän.
Mutta mistä löytäisin sellaisen naisen joka on terve ja joka ymmärtää että tämä on vain seksi suhde?
Maksullisiin naisiin en halua sekaantua koska tykkään leikitellä kielellä alapäässä ja kielikumia en halua käyttää.
Kuinka te hakisitte oikeanlaista seuraa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin....n50 ite ja kaipaisin kovasti nuolemista. Asut turhan kaukana. ;) (Toisaalta tuo että edes harkitset maksullista on mulle mega nou-nou!) Tarvisi olla järkevä tyyppi joka tajuaa, että tässä haetaan vain kuumaa seksiä, ei muuta. Joka ei takerru eikä kertoile eteenpäin. Paikkakin tarvisi olla. Hyvä, luotettava, kiihkeä vakipano olisi tietysti paras. Kertokaa kun keksitte, miten ja mistä löytää!

Vierailija
2/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin....n50 ite ja kaipaisin kovasti nuolemista. Asut turhan kaukana. ;) (Toisaalta tuo että edes harkitset maksullista on mulle mega nou-nou!) Tarvisi olla järkevä tyyppi joka tajuaa, että tässä haetaan vain kuumaa seksiä, ei muuta. Joka ei takerru eikä kertoile eteenpäin. Paikkakin tarvisi olla. Hyvä, luotettava, kiihkeä vakipano olisi tietysti paras. Kertokaa kun keksitte, miten ja mistä löytää!

Mistä päin n50 on? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

03-alue.....

4/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kriittinen myös maksullisiin palveluihin.

Vierailija
5/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

03-alue.....

Harmi.. pk-seutu täällä

Vierailija
6/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

03

M55

Vierailija
7/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan miten yhteyttä M55?

Vierailija
8/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, pidän nuolemisesta todella. Asun Tampereella, eronnut mies. Paikkakin siis on, ja voisimme tehdä jotain muutakin... osoitteeni ek1237 at kolumbus.fi, jos kiinnostaa. Olen täysjärkinen mies.

Vierailija
9/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle viestiä m54.

Vierailija
10/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama tilanne, tarpeet ja halut eivät alkuunkaan kohtaa parisuhteesamme. Minulle monipuolinen seksi on tärkeää, kyllä naisen tyydyttäminen tyydyttää myös minua. Mikä voi olla parempaa kuin suuseksin antaminen ja maustakin nauttiminen:)

Onko pääkaupunkiseudulla naista vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
11/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomi 46-v nainen olisi vailla seksiä. Tykkään monenlaisesta seksistä, alistaa miestä, olla itsekkin alistettavana, leikkikaluista, suuseksistä kumminkinpäin sekä välillä myös hellästä seksistä.

Vierailija
12/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis menettämään perheesi jos/kun jäät kiinni?

Vierailija
13/13 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on myös asia, jota tarvii kunkin miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme