Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen huomannut että feminiiniset naiset pitävät feminiinisistä miehistä, ja maskuliiniset naiset maskuliinisista miehistä

Vierailija
01.04.2018 |

Toki poikkeuksiakin löytyy. Mutta itse olen ns.maskuliininen nainen, jolla on selvästi korkea testoseronitaso, vaikka ihan nainenhan minä olen, en mikään mies. Mutta ne miehet joihin aikoinani olen ihastunut, ovat kaikki olleet matalaäänisiä, miehisiä, haisevia, duunareita ja luusereita, sellasia millasia miesten minusta kuuluu olla. Feminiinisiä korkaääniosiä hentoja romanttisia miehiä olen aina ihmetellyt, koska en istekään ole sellainen.
Minusta ihmisessä pitää olla jotain potkua, on nainen tai mies. Olen kyllä ujo jne, mutta se ei liity jämäkkyyteen, ja minä' en ole koskaan ihastunut miehiin jotka eivät ole jämäköitä, vaikka millasia sikoja sitten olivatkin, niin ainakaan niillä ei ollut veltto kädenpuristus eivätkä käyttäneet hajusuolaa pyörtyillessään. Nykyään näkee paljon todella feminiisiä miehiä ja liian feminiisiä naisia, ne tunnistaa todella hennosta rakenteesta ja äänestä, ei minusta kovin luonnollista. Varmasti johtuu niistä hormonipillereistä mitä naiset popsii ja sitten niille syntyy noita feminiisiä poikia joista kasvaa feminiinisiä miehiä.
Vähän kuin kalat jotka muuttuvat homoiksi, koska vesistöön kulkeutuu myrkkyjä ja hormoneita. :(

Miksi te syötte hormoneita, vain sen takia että joku saisi dipata solassanne prinssinnakkiaan? Säälittävää, tuhoatte vain oman kehonne.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maskuliininen nainen (lihaksikas) ja mieheni on ihan normi mies. Ei maskuliininen tai feminiininen.

Vierailija
2/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on just niin, et feminiiniset naiset pitää maskuliinisista miehistä ja maskuliiniset naiset feminiinisistä miehistä. xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maskuliininen nainen (lihaksikas) ja mieheni on ihan normi mies. Ei maskuliininen tai feminiininen.

Ei maskuliinisuus ihan sitä tarkota, että pumppaa salilla lihaksia, se on synnynnäistä kuka on maskuliininen ja kuka feminiininen. Ja sun mies on luultavasti maskuliininen, jos sillä on normaali miehen ääni ja jos kädenpuristus ei ole nihkeä ja veltto.

Vierailija
4/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, itse olen luoteeltani aika maskuliininen nainen mutta en kyllä tunnista itsessäni (tai ympäristössäni) lainkaan tuota tekemääsi huomiota. Sellainen perus "'äijä" -tyylinen miehisyys on pikemminkin karkoite, tuntuu siltä että minulla ei ole oikein mitään sanottavaa tuollaisille miehille (ja päinvastoin).

Vierailija
5/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdgppogrkogrglrg kirjoitti:

Mun mielestä se on just niin, et feminiiniset naiset pitää maskuliinisista miehistä ja maskuliiniset naiset feminiinisistä miehistä. xD

Ehkä turhat julkkikset, mutta IRL en kyllä ole sellasta havainnut.

Usein pariskunta on keskenään joko todella femimiininen, tai normaalin maskuliininen.

Vierailija
6/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ylifeminiisiset ihmiset obn selvästi lisääntyneet, eikä se feminiinisyys enää minusta ole normaalilla tasolla kummassakaan sukupuolessa, vaan todellakin liiallista. Varmasti syy on hormoneissa joita äidit ovat syöneet.

Niin feminiisiste ihmiset joita nyt näkee kummassakin sukupuolessa, eivät olisi pärjänneet ennen muinoin. Ovat luonnonoikkuja.

Vierailija
7/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä helvttiä, onko sinusta luuserius maskuliininen ominaisuus? Maskuliinisuus on nimenomaan päinvastaista kuin luuserius. Maskuliininen mies on hyvä siinä mitä tekee, olipa se sitten johtajuus tai vaikka asfalttitöiden tekeminen.

Vierailija
8/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskuliininen ulkonäkö on eri asia kuin itse maskuliinisuus. Maskuliinisuus tarkoittaa henkisiä ominaisuuksia, ei sitä miltä joku näyttää.

Vierailija
9/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki poikkeuksiakin löytyy. Mutta itse olen ns.maskuliininen nainen, jolla on selvästi korkea testoseronitaso, vaikka ihan nainenhan minä olen, en mikään mies. Mutta ne miehet joihin aikoinani olen ihastunut, ovat kaikki olleet matalaäänisiä, miehisiä, haisevia, duunareita ja luusereita, sellasia millasia miesten minusta kuuluu olla. Feminiinisiä korkaääniosiä hentoja romanttisia miehiä olen aina ihmetellyt, koska en istekään ole sellainen.

Minusta ihmisessä pitää olla jotain potkua, on nainen tai mies. Olen kyllä ujo jne, mutta se ei liity jämäkkyyteen, ja minä' en ole koskaan ihastunut miehiin jotka eivät ole jämäköitä, vaikka millasia sikoja sitten olivatkin, niin ainakaan niillä ei ollut veltto kädenpuristus eivätkä käyttäneet hajusuolaa pyörtyillessään. Nykyään näkee paljon todella feminiisiä miehiä ja liian feminiisiä naisia, ne tunnistaa todella hennosta rakenteesta ja äänestä, ei minusta kovin luonnollista. Varmasti johtuu niistä hormonipillereistä mitä naiset popsii ja sitten niille syntyy noita feminiisiä poikia joista kasvaa feminiinisiä miehiä.

Vähän kuin kalat jotka muuttuvat homoiksi, koska vesistöön kulkeutuu myrkkyjä ja hormoneita. :(

Miksi te syötte hormoneita, vain sen takia että joku saisi dipata solassanne prinssinnakkiaan? Säälittävää, tuhoatte vain oman kehonne.

No minä taas olen huomannut että ne dominoivat maskuliiniset naiset hakee just niitä pehmomiehiä joita saavat höykyttää. Niitä jämäkästä miehekkäitä miehiä ei pyöritellä miten vaan.

Ja kaikkien tuntemieni maskuliinisten naisten miehet on hoitaneet perheen ja melkein kaikki kotityötkin sen päivätyön lisäksi. Rouva on sitten pitänyt draamaa yllä nalkutuksena. Nainen on myös käynyt vieraiden miesten vällyjen välissä lämmittelemässä aika ajoin. Ja kannattaneeko ees kertoa että naiset ovat olleet suhteen aloittava osapuoli.

Naiset ihan vaatimattoman näköisiä joten en usko että maskuliiniset miehet ei oo heistä olleet edes kiinnostuneita.

Vierailija
10/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö mitä helvttiä, onko sinusta luuserius maskuliininen ominaisuus? Maskuliinisuus on nimenomaan päinvastaista kuin luuserius. Maskuliininen mies on hyvä siinä mitä tekee, olipa se sitten johtajuus tai vaikka asfalttitöiden tekeminen.

Kyllä mä tunnen yhden rappioalkoholistin joka on aina ollut todella maskuliininen, hänellä on todella isot kivekset, iso penis ja matala ääni. Silti on tippunut pohjalle, ihme että vielä elossa. Näin yksi päivä hänet taas kaupassa. Moikataan kun tavataan, mutta sillon kun olen hänen genitaalinsa nähnyt ja hänen kanssa hengaillut muutenkin, hän oli paremmassa jamassa. Mutta kun sai töistä potkut, alamäki oli nopea. Nyt ihan rappiolla.

Vierailija
11/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maskuliinisuus ei todellakaan tarkoita pumpattuja lihaksia, ihminen voi olla maskuliininen vaikka olisi ns.löysä. Se hehkuu kyllä ihmisestä, onko feminiininen vai maskuliininen, sukupuolesta riippumatta.

ap

Vierailija
12/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdgppogrkogrglrg kirjoitti:

Näin olen itsekin huomannut! :D

Vierailija
13/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a? Mä olen taas ollut huomaavinani, että estrogenia tihkuvat kampaajat, hoivaajat ja muut piiperrysalojen tulevat mammat yleensä ihailee alfa-uroksia.

Sen sijaan sukupuolettomat nörttitytöt pariutuu sukupuolettoman näköisten miesten kanssa.

Mä olen itse jonkun verran ”miesmäinen” nainen ja oma mies on aika neutraali. Ei mikään äijä. Mua jotenkin ällöttää ”tosimiehet”.

Vierailija
14/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maskuliinisuus ei todellakaan tarkoita pumpattuja lihaksia, ihminen voi olla maskuliininen vaikka olisi ns.löysä. Se hehkuu kyllä ihmisestä, onko feminiininen vai maskuliininen, sukupuolesta riippumatta.

ap

Mutta ruumiinrakenne on kyllä yleensä jämäkämpi ja luusto leveämpi, maskuliininen on selvästi vahvarakenteinen. Maskuliinisen ihmisen ei tarvitse pumpata lihaksia. Uskon että lihasten pumppaajat ja steroidien käyttäjät ovat niitä liian feminiisiä ihmisiä. Ei tietysti aina. Mutta bodarit yleensä selittävät, että olivat lapsena hentoja ja heitä kiusattiin.

ap

Vierailija
15/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kyllä, mutta ei kaikilla. Ei voi yleistää vain maskuliininen-feminiininen -akselilla. Yleisesti ottaen ja ylipäänsä vastakohtaisuus ja toisaalta samankaltaisuus jollain osa-alueella kiehtoo.

Vierailija
16/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tunnen yhden rappioalkoholistin joka on aina ollut todella maskuliininen, hänellä on todella isot kivekset, iso penis ja matala ääni. Silti on tippunut pohjalle, ihme että vielä elossa. Näin yksi päivä hänet taas kaupassa. Moikataan kun tavataan, mutta sillon kun olen hänen genitaalinsa nähnyt ja hänen kanssa hengaillut muutenkin, hän oli paremmassa jamassa. Mutta kun sai töistä potkut, alamäki oli nopea. Nyt ihan rappiolla.

Sekö tekee luuseriksi jos saa potkut,masentuu ja alkaa ryypätä? Hän on sentään ollut töissä. Se jo kertoo ettei ole ollut aiemmin mikään sohvalla makaava vätys.

Vierailija
17/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kapea käsitys maskuliinisuudesta tai feminiinisyydestä. Ei mikään luumassan tiheys tai matala ääni nyt sentään vielä sitä määrittele xD

Vierailija
18/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä mielekkäänä "luuseriutta",juopporetkuutta.

Minusta tosi mies on vastuullinen. Ennemmin tulee mieleen lapsen tasolle jääneet kun katsoo jotain häirikkösakkia. Tulee mieleen, että takana joku inhottava Lapsuus ja isä joka löi äitiä ja sitä rataa sitten jatketaan.

Sellainen miehekäs mies ennemmin rakentaa kuin harjoittaa.

Vierailija
19/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö tekee luuseriksi jos saa potkut,masentuu ja alkaa ryypätä? Hän on sentään ollut töissä. Se jo kertoo ettei ole ollut aiemmin mikään sohvalla makaava vätys.

No on se hakannut naisiakin, ei minua mutta ex-vaimoaan, kai se ainakin tekee "luuseriksi"?

Mutta ei kai "luuserius" ole siitä kiinni onko maskuliininen vai feminiininen, ja mikä edes on "luuseri", en tiedä. Olen luuseri kai itsekin, kun ole työtön ja syrjäytynyt (olen muuten maskuliininen nainen), ihan hölmö sanahan se luuseri on, unohdetaan se nyt sitten kokonaan. 

Vierailija
20/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kapea käsitys maskuliinisuudesta tai feminiinisyydestä. Ei mikään luumassan tiheys tai matala ääni nyt sentään vielä sitä määrittele xD

Kyllä ainakin miehen ääni aika helposti kertoo maskuliinisuuden tason, mitä matalampi, sen maskuliinisempi yleensä. Myös isot kivekset kuulemma kertovat sen. Olen huomannut sen itsekin, mies jolla oli isoimmat näkemäni kivekset ja penis, oli matalaääninen ja maskuliininen (toi rappioalkoholisti josta aeimmin kerroin), Mutta yksi mies jolla oli rypäleen kokoiset kivekset,m hänellä oli kimeä ääni ja hento rakenne.

Naisista en ole varma, miten se menee. Mutta yli korkea ääni naisellakin kyllä kertoo että estrogeenitaso lienee liian korkea ja testosteronitaso liian matala. Itselläni on hiljainen ääni, mutta ei korkea, olen maskuliininen nainen. Isot tissit on jne, eli ei se maskuliinisuus vaikuta siihen että näyttäisi mieheltä, tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi