Exän ja uuden naisen ikäero
Mitä ajattelisit jos exäsi alkaisi seurustelemaan itseään 15 vuotta nuoremman naisen kanssa?
Kommentit (7)
Ihan sama olisi mulle. Itsekin voisin ottaa seuraavaksi vaikkapa 10 vuotta nuoremman miehen.
Mun miehen exälle näyttää olevan ainakin ihmeen kova paikka se, että olen miestäni 10 vuotta nuorempi. Tuo exä on miestä 6 vuotta vanhempi. Luulisi, ettei enää hänen napaansa kaiva, mitä hänen exänsä tekee, varsinkin kun omien sanojensa mukaan tyhmempää ja vastenmielisempää miestä ei maa päällään kanna.
En mitään, koska asia ei mulle kuulu. MIksi sinä Ikis jauhat tätä asiaa jo viidettä tai kuudetta vuotta täällä?
Vierailija kirjoitti:
Exäni seurustelee 15 vuotta itseään nuoremman kanssa. Ajattelen, että lucky him, ja samalla ajattelen, että mitä ihmettä se tyttö exässäni näkee. Ja mä sentään olen ollut hänen kanssaan naimisissa.
Parisuhde on kahden henkilön summa. Ehkä tämä uusi nainen on tuonut exässäsi esiin niitä hyviä puolia, joita sinä et kyennyt esiin tuomaan.
Jos nyt erottaisiin ja mies löytäisi 15-vuotta nuoremman, olisin aika huolestunut. Mies on nimittäin 32-vuotta ja meidän vanhempi lapsi 9-vuotta. Eli uusi tyttöystävä olisi lähempänä meidän lapsen ikää kuin miehen.
Exäni seurustelee 15 vuotta itseään nuoremman kanssa. Ajattelen, että lucky him, ja samalla ajattelen, että mitä ihmettä se tyttö exässäni näkee. Ja mä sentään olen ollut hänen kanssaan naimisissa.