Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hävisi Noora & Noora -blogi?

Vierailija
01.04.2018 |

Oon varmaan kuukausia myöhässä kysymykseni kanssa, mutta tietääkö kukaan, milloin Noorien blogi on pantu salasanan taakse ja ovatko he antaneet tähän etukäteen selityksen?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaa mitenh hän on nyt lähes viisikymppisenä hoikempi kuin ikinä someaikanaan. Väittää ettei ole tehnyt kuin "twiikkauksia" eikä ole ollut koskaan ylipainoinen 🤔 mutta on puolet entisestään. Erityisesti jaloistaan. Olisikohan oikeasti pistokset käytössä.

Vahvat kaventavat filtterit ainakin. Aina ei vaan muista niitä samoin käyttää.

No höpö höpö. On kertonut ravitsemusterapeutista ja elämäntapamuutoksista. Reilusti enemmän kasviksia ja proteiinia. Itselläni on samanlainen ruokavalio eikä ole mitään ongelmia pysyä hoikkana (vaikka olen yli 50 v). Samoin juoksuharrastus pitää jalat kauniina, suosittelen. Olen nähnyt hänet livenä kirjamessuilla ja oli todella nätti ja herttaisen oloinen.

Vierailija
62/66 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarmasti laihdutuslääke käytössä. Miksi muuten olisi kaikki vuodet lentoemouden jälkeen ollut pyöreähkö jos olisi pystynyt laihtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä.vähän kade Noora Koolle. En itse saa edes paria kiloa pois, häneltä on lähtenyt varmaan kymmenen.

Vierailija
64/66 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi joskus kauan sitten blogissaan, että hänellä on tosi vahva sukurasite ja kaikki mahdolliset sairaudet uhkaavat. Tarkoitti ilmeisesti niitä tyypillisiä korkeaa verenpainetta ja kolesterolia sekä DM2:ta. Ymmärrän hyvin elämäntaparemontin tästä näkökulmasta, varsinkin lähipiirissä on paljon lihavia. Joten on ehkä jopa saanyt Ozempick-reseptin.

Vuosien varrella itserakkaus ja tyhjänpäiväisyys ovat koko ajan korostuneet, käy hyvin ilmi esim. lukemiensa eli siis kuuntelemiensa viihdekirjojen jonninjoutavista arvioista. Ei mitään tärkeää sanottavaa, ei älyllistä vivahdetta. Ei minkäänlaista käsitystä esim. edustamansa äänikirjabisneksen ansaintalogiikan vastenmielisyydestä.

Vierailija
65/66 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi joskus kauan sitten blogissaan, että hänellä on tosi vahva sukurasite ja kaikki mahdolliset sairaudet uhkaavat. Tarkoitti ilmeisesti niitä tyypillisiä korkeaa verenpainetta ja kolesterolia sekä DM2:ta. Ymmärrän hyvin elämäntaparemontin tästä näkökulmasta, varsinkin lähipiirissä on paljon lihavia. Joten on ehkä jopa saanyt Ozempick-reseptin.

Vuosien varrella itserakkaus ja tyhjänpäiväisyys ovat koko ajan korostuneet, käy hyvin ilmi esim. lukemiensa eli siis kuuntelemiensa viihdekirjojen jonninjoutavista arvioista. Ei mitään tärkeää sanottavaa, ei älyllistä vivahdetta. Ei minkäänlaista käsitystä esim. edustamansa äänikirjabisneksen ansaintalogiikan vastenmielisyydestä.

Vaihtaa työnantajaa?

Vierailija
66/66 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiinnostavaa on puntsussa vajaa viisikymppisessä tantassa sovituskopissa teinirytkyissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi