Kertokaa mulle jotain it-alasta, toimistotöistä yms? :D
Millä koulutuksilla pääsee? Millainen palkka? Tarvitaanko kielipäätä tai matikkapäätä?
Kommentit (6)
Englantia tarvitsee. Ja mielenkiintoa alaan kun tietoja saa olla kokoajan päivittämässä. Hommasta riippuen ei tarvitse edes koulutusta jos on tarpeeksi harrastautunut.
Vierailija kirjoitti:
Englantia tarvitsee. Ja mielenkiintoa alaan kun tietoja saa olla kokoajan päivittämässä. Hommasta riippuen ei tarvitse edes koulutusta jos on tarpeeksi harrastautunut.
Eli yleisten hymiöiden tunnistaminen voisi riittää?!
Ihan oikeasti ap nauraa hymiö otsikossa?!
IT-ala: koodaillaan jotain asiakasprojektia avokonttorissa luurit korvilla. Välillä käydään seisomassa scrum-palaverissa. Joskus mennään kollegoiden kanssa yksille työpäivän jälkeen. Koulutus peruskoulusta tohtoriin.
Toimistohommat: sama kuin edellinen.
Hoidan it-alan rahoitusasioita. Olen yo-merkonomi. Kaikki tarjoukset ovat englanniksi, mutta tarkistan vain hinnat ja laskelmat, ja It-miehet asiasisällön. Tähän asti olen pärjännyt yhteen- ja kertolaskulla. Mutta viestintä on täysin englanniksi jopa suomalaisten kesken. Koskaan ei tiedä, jos viesti pitääkin lähettää kolmannelle osapuolelle, joka ei osaakaan suomea.
Hymiöitä