Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle jotain it-alasta, toimistotöistä yms? :D

Vierailija
01.04.2018 |

Millä koulutuksilla pääsee? Millainen palkka? Tarvitaanko kielipäätä tai matikkapäätä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöitä

Vierailija
2/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi vitsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantia tarvitsee. Ja mielenkiintoa alaan kun tietoja saa olla kokoajan päivittämässä. Hommasta riippuen ei tarvitse edes koulutusta jos on tarpeeksi harrastautunut.

Vierailija
4/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englantia tarvitsee. Ja mielenkiintoa alaan kun tietoja saa olla kokoajan päivittämässä. Hommasta riippuen ei tarvitse edes koulutusta jos on tarpeeksi harrastautunut.

Eli yleisten hymiöiden tunnistaminen voisi riittää?!

Ihan oikeasti ap nauraa hymiö otsikossa?!

Vierailija
5/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-ala: koodaillaan jotain asiakasprojektia avokonttorissa luurit korvilla. Välillä käydään seisomassa scrum-palaverissa. Joskus mennään kollegoiden kanssa yksille työpäivän jälkeen. Koulutus peruskoulusta tohtoriin.

Toimistohommat: sama kuin edellinen.

Vierailija
6/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan it-alan rahoitusasioita. Olen yo-merkonomi. Kaikki tarjoukset ovat englanniksi, mutta tarkistan vain hinnat ja laskelmat, ja It-miehet asiasisällön. Tähän asti olen pärjännyt yhteen- ja kertolaskulla. Mutta viestintä on täysin englanniksi jopa suomalaisten kesken. Koskaan ei tiedä, jos viesti pitääkin lähettää kolmannelle osapuolelle, joka ei osaakaan suomea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä