Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua alkoi itkettämään sen kontaktimuovilla keittiönsä päälystäneen naisen puolesta :(

Vierailija
01.04.2018 |

Ensin nähdä kamala vaiva ja saada palkkioksi hirveä riesa! :( :( :(

https://www.is.fi/asuminen/art-2000005621052.html

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi itkettämään sinun suomen kielen osaaminen.

"Minulla alkoi itkettämään sinun suomen kielen osaaminen."

Miten on sinun suomen kielen osaamisesi laita?

Possessiivisuffiksi unohtui. Korjaanpa sen, kas näin: 

"Minulla alkoi itkettämään (sinun) suomen kielen osaamisesi."

No ei mennyt ihan nappiin sinullakaan.

Vierailija
42/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä muovin ilmaan erittämät myrkyt? Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi itkettämään sinun suomen kielen osaaminen.

"Minulla alkoi itkettämään sinun suomen kielen osaaminen."

Miten on sinun suomen kielen osaamisesi laita?

Possessiivisuffiksi unohtui. Korjaanpa sen, kas näin: 

"Minulla alkoi itkettämään (sinun) suomen kielen osaamisesi."

"Minulla" alkoi itkettämään...?!! Wtf?

Vierailija
44/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dc-fix on pelastanut monelta remontista. En tiedä mikä tuossa on ollut ongelma. Ehkä tosiaan on ostettu halvinta kirjojen päällystämiseen sopivaa kontaktimuovia.

Vierailija
45/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis toihan on vanha uutinen, miks se on julkastu tänään uudestaan?! En nyt muista koska se alunperin on julkaistu, ehkä joskus viime syksynä tms mutta vanha uutinen kuitenkin. 

"Julkaisemme pääsiäisen aikana uudelleen kuluneen vuoden kiinnostavimpia juttuja. Artikkeli on julkaistu Ilta-Sanomien verkossa alun perin 12.12.2017."

Jos tuo on kiinnostavimpia juttuja, niin johan on is:n taso korkealla 😂

No voi kauheaa. 

Ehkä ovat valinneet juttuja eri kategorioista, niin koti- kuin ulkomaan uutisia, urheilua, taloutta jne. Ymmärrän kyllä, ettei tämä voinut tulla mieleesi, koska on niin paljon kivempaa kauhistua pinnallisuuksista (vaikka itsekin tulit lukemaan tätä ketjua aiheesta).

Vierailija
46/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toihan on vanha uutinen, miks se on julkastu tänään uudestaan?! En nyt muista koska se alunperin on julkaistu, ehkä joskus viime syksynä tms mutta vanha uutinen kuitenkin. 

Kertaus on opintojen äiti. Ja lisäksi aina on uusia lukijoita keskuudessamme, jotka eivät ole uutista lukeneet.

Vierailija
47/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tuon jutun joskus aiemminkin ja mietin että jos tuo kalvo ei ole kallista ja sen laittaa nopeasti paikoilleen, niin jospa vaan repis ne entiset pois ja laittais uudet tilalle?

Ehkä ongelma ratkeaisi sillä.

Vierailija
48/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Julkaisemme pääsiäisen aikana uudelleen kuluneen vuoden kiinnostavimpia juttuja. Artikkeli on julkaistu Ilta-Sanomien verkossa alun perin 12.12.2017."

Jos tuo on kiinnostavimpia juttuja, niin johan on is:n taso korkealla 😂

No voi kauheaa. 

Ehkä ovat valinneet juttuja eri kategorioista, niin koti- kuin ulkomaan uutisia, urheilua, taloutta jne. Ymmärrän kyllä, ettei tämä voinut tulla mieleesi, koska on niin paljon kivempaa kauhistua pinnallisuuksista (vaikka itsekin tulit lukemaan tätä ketjua aiheesta).

Taisit ymmärtää ed. kommentin hieman väärin.

-eri 

Vierailija
49/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin pahalta näytä kyl. Pari ruokatahralta näyttävää pistettä. Miks tollanen ylitti uutiskynnyksen? Repii pois vaa ne muovit.

Vierailija
50/54 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on läppäripöytänä Ikean joky hylly johon on ruuvattu ne Ikean irtojalat. Vedin pintaan marmorikuvioisen muovin ja pöytä näyttää nyt kalliilta designiltä kun katsoo kauempaa (niinkuin vieraat yleensä) ja käytännössä toimii todella hyvin, muovista on helppo pyyhkiä kahvikupin tahrat toisin kuin siitä paljaasta hyllypinnasta. 

Tuo muovi on kyllä hyvä keksintö esineille joiden laatu on kakkaa mutta ovat muuten toimivan kokoisia tai muotoisia tilaansa. 

Keittiön työtasoihin en kyllä laittaisi, sen verran kovaa kulutusta niiden pitää sietää. Mutta tulipahan bloggajan kokeiltua, ei siinä mitään pahaa. Mutta hiukan huolestuttaa jos ei kehtaa kutsua vieraita koska työtasoissa on tahroja... 

Vierailija
51/54 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans itkeny tätä jo monta päivää kun kuulin enkä oikeesti tiiä miten selviin täst..

Vierailija
52/54 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tosissaan päällystää kontaktimuovilla kämppänsä?? Ja sitten ihmettelee, kun pieleen meni.

Tämä.

Vierailija
53/54 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, nyt nainen on hankkinut uuden hulppean omakotitalon jonka keittiö ei kaipaa kontaktimuovia.

Vierailija
54/54 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa itse olla kyseinen kontaktimuovimamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi