Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako erota?

Vierailija
01.04.2018 |

Pari päivän päästä olisi tullut kaksi vuotta täyteen, mutta nyt en tiedä pystynkö enää olla suhteessa. Poikaystäväni on pettänyt minua jo toisen kerran. Sain tietää tänään, se tapahtui joskus viisi päivää sitten. ( Ensimmäinen kerta oli jossakin työreissulla kuulemma suutelu eikä mitään sen isompaa ) Poikaystäväni siis harrasti seksiä hyvän ystäväni kanssa. Tapahtuman jälkeen hän tuli itkemään minulle miten meidän ei kannata erota ja miten tämä ei nyt lopu tähän ja miten hän lupaa kohdella minua tästä edes hyvin.
Itse en tiedä koska edelleen tietenkin rakastan poikaystävääni, mutta en voi olla hänen kanssaan enää ainakaan sängyssä. Asumme myös poikaystäväni kanssa yhdessä ja se vaikeuttaa asiaa..
Asiaa ei auta, että vanha ihastukseni tuli paljastamaan tunteensa samana päivänä. Asumme ehkä 4 tunnin ajomatkan päässä toisistamme joten en usko tulisiko sekään onnistumaan. Haluaisin myös aikaa itselleni, mutta olen todella ahdistunut. Haluaisin siis tietää mitä minun kannattaisi tehdä tai mitä minun tilanteessani tekisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin. Kertalipsahdus olisi ollut anteeksiannettavissa, mutta tuo toinen oli jo niin paha juttu, että suhde joutaa historiaan.

Vierailija
2/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät, niin sehän on lupa pettää. Eli tietää, että jos itkee, niin sä annat anteeksi.

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ratkaisee hyvin tilanteen mihin viisas ei edes ikinä joudu vai miten se sananlasku oikein menikään?

Siis joku ex neljän tunnin takaa... Ja sä edes mietit sitä vielä? Onko tarpeesi kelvata jollekin harvinaisen iso? Ei siis kuulostanut sille, että se ex olisi sinulle kovin tärkeä, silti mietit jospa vaivautuisit suhteeseen tai ihasteltavaksi lähinnä se ois, sinne päin? Ei helvata.

Vierailija
4/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa tilanteessa voi tehdä muuta kuin erota. Kaverin kanssa vielä. Etkö muka näe niitä yhdessä sängyssä huohottamassa noin joka toinen nanosekunti?

Vierailija
5/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät miehen ja sen "ystävän", tuohan on pahin mahdollinen petos. Sitten otat sitä aikaa itsellesi etkä nyt hätäile minkään ihastuksen kanssa.

Vierailija
6/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lyö tai pettää niin mielestäni pitää huolehtia siitä ettei hän saa tilaisuutta toistaa tekoaan. Näin se vaan menee, ellei toinen kunnioita sinua voit ainakin itse kunnioittaa itseäsi sen verran että nostat kytkintä ja vielä suhteellisen pikaisesti. Älä jää jahkailemaan siihen vaan toimi.

Vierailija
7/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat ja otat itsellesi aikaa, ei laastareita.

Vierailija
8/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suhde ei tule toimimaan...

Vierailija
9/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme