Kokemuksesi Iskurista? Ja mihin panokaveri-ketju hävisi?
Kertokaa kokemuksenne Iskurista.
Mihin muuten hävisi ketju, jossa pohdittiin, mistä löytyy panokaveri?
Poistetaanko täältä ketjuja moraalittomina? 😀 Sitten varmaan tarvisi poistaa 99% ketjuista?
Mutta joo, se Iskuri. Löytyykö aitoja ihmisiä vai vain maksullisia? Millä pidätte yhteyttä aluksi? Vastausviestit näytti maksavan melkein euron!
Kommentit (37)
Ymmärsin, että melkein euron per viesti?
Jaa, eilen ihmiset kyllä näytti etsivän toisiaan Panokaveri-ketjussa, muttei siinä ollut kenenkään yhteystietoja kun sitä luin. Kukapa nettiin nyt sähköpostiosoitettaan laittaakaan? En tiedä, miten siis saisivat yhteyttä toisiinsa kun kukaan ei uskaltanut laittaa. Sitten ketju vain hävisi. Ihmettelin, koska onhan täällä paljon törkeämpääkin tekstiä. Ei ihmiset tuossa tarkemmin edes kuvailleet, mitä hakevat.
Eihän iskurissa viestittely mitään maksa??? Jos siis sähköpostia käyttää..
Kävin viime yönä sen panokaveri-ketjun innoittamana iskurissa katsastamassa paikallista tarjontaa eikä siellä vastaaminen mitään maksa, sähköpostilla. Tietysti sitten kannattaa luoda nimetön sähköpostiosoite.
Löysin pari ilmoitusta, joihin haluaisin vastata, mutta minua mietityttää ennen kaikkea turvallisuus. Yhden tapaamisen perusteella on vielä vaikea tietää, kuinka selväpäisestä tyypistä on kyse. Ja sukupuolitaudit on toinen huolenaihe. Ilmoittelevat tyypit saattavat harrastaa seksiä monenkin kanssa ja vaikka kertovatkin olevansa terveitä, eihän siitä voi olla varma. Oletteko muut pohtineet noita asioita ja kuinka olette mahdollisesti selvittäneet nämä ongelmat?
T. se nelikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime yönä sen panokaveri-ketjun innoittamana iskurissa katsastamassa paikallista tarjontaa eikä siellä vastaaminen mitään maksa, sähköpostilla. Tietysti sitten kannattaa luoda nimetön sähköpostiosoite.
Löysin pari ilmoitusta, joihin haluaisin vastata, mutta minua mietityttää ennen kaikkea turvallisuus. Yhden tapaamisen perusteella on vielä vaikea tietää, kuinka selväpäisestä tyypistä on kyse. Ja sukupuolitaudit on toinen huolenaihe. Ilmoittelevat tyypit saattavat harrastaa seksiä monenkin kanssa ja vaikka kertovatkin olevansa terveitä, eihän siitä voi olla varma. Oletteko muut pohtineet noita asioita ja kuinka olette mahdollisesti selvittäneet nämä ongelmat?
T. se nelikymppinen nainen
Iskurista kokemusta noin neljän vuoden takaa.
Löytyi seuraa ja ihan mukavia miehiä. Avoimesti kun kertoo mitä haluaa ja millä mielellä on seuraa hakemassa löytyy oikea.
Tapasin satunnaisesti kahta eri miestä jotka olivat ihan tavallisia työssäkäyviä miehiä. Kumpikin olivat herrasmiehiä jotka kohtelivat minua upeasti. Mahtavaa seksiä ja mukavaa yhdessäoloa. Nämä olivat ihan seksisuhteita eikä muuta viestittelyä juurikaan ollut.
Sitten vastasin erään miehen viestiin iskurissa ja tätä suhdetta onkin kestänyt jo yli neljä vuotta ja nuo muut kaverit jäi sitten pois.
Nykyinen järjestely on hyvä eikä ole aikomustakaan alkaa perustaa perhettä tämän nykyisen kaverin kanssa.
Kannattaa puhua avoimesti millaisen suhteen haluaa ja sitoutua siihen mitä on luvannut.
Joskus on vaan elämässä sellainen tilanne että seksi pitää ulkoistaa..
Minulla oli onni löytää tämä ihana mies.
N50
Ai sähköpostiviestit on ilmaisia, hienoa! Olen molempien ketjujen ap ja harkitsen siis panokaveria.
Omat huolenaiheet, osa tietysti epätodennäköisempiä
- joutuu raiskatuksi tai tapetuksi
- mies on likainen ja epäsiisti seksitreffeillä
- mies takertuu ja haluaakin suhteen
- mies ei osaa pitää suutaan kiinni
- taudit. Eihän siihen auta kuin kumin käyttö. Tautia ei välttämättä päältä näe. Kukapa sanoisi, että ei ole terve? Voi myös olla tauti vaikkei itse tiedä. Auttaako kumikaan kaikkeen? Paljaalla olisi parempaa, muttei kyllä uskalla.
Lisäksi pohdin: Onnistuuko hyvä seksi jos emme viehätä toisiamme, mutta on halut?
Entä jos menen puihin kun nähdään?
Entä jos kukaan ei ota ilmoitustani tosissaan, että nainen haluaa vain kiihkeää seksiä?
Yhdenillan suhteet eivät ole minulle vaihtoehto, maksulliset eivät myöskään.
Kertokaa lisää kokemuksianne!
Ei kokemuksia mutta harmi että se eilinen jäi kesken kun ylläpito poisti viestittelyt.
M55
Samaa mieltä! En tosiaan nähnyt, että kukaan olisi vielä laittanut yhteystietojakaan eli aika outoa, että poistivat? Onko moraalitonta, jos puutteessa olevat ihmiset hakevat toisiaan?
Tosiaan kurja, että poistivat ketjun. Edelleen etsin seuraa. Iskurissa on todella paljon maksullisia naisia. Miehenä todella vaikea löytää normaalia ja luotettavaa naista.
T: se varattu M39
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan kurja, että poistivat ketjun. Edelleen etsin seuraa. Iskurissa on todella paljon maksullisia naisia. Miehenä todella vaikea löytää normaalia ja luotettavaa naista.
Et ole itse luotettava, mutta haluat löytää luotettavan naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole itse luotettava, mutta haluat löytää luotettavan naisen?
Määrittele luotettava.
Tiedätkö minun taustoja ja tilannetta? Et.
Naisen on ihan turha laittaa Iskuriin ilmoitusta, hukkuu niiden feikkien sekaan. Sitten kun naisena katselen miesten ilmoituksia, niin on kohtuullisen epäilyttävää, että samat ilmot toistuvat suunnilleen joka päivä.
Se_ap_n50v kirjoitti:
Ai sähköpostiviestit on ilmaisia, hienoa! Olen molempien ketjujen ap ja harkitsen siis panokaveria.
Omat huolenaiheet, osa tietysti epätodennäköisempiä
- joutuu raiskatuksi tai tapetuksi
- mies on likainen ja epäsiisti seksitreffeillä
- mies takertuu ja haluaakin suhteen
- mies ei osaa pitää suutaan kiinni
- taudit. Eihän siihen auta kuin kumin käyttö. Tautia ei välttämättä päältä näe. Kukapa sanoisi, että ei ole terve? Voi myös olla tauti vaikkei itse tiedä. Auttaako kumikaan kaikkeen? Paljaalla olisi parempaa, muttei kyllä uskalla.Lisäksi pohdin: Onnistuuko hyvä seksi jos emme viehätä toisiamme, mutta on halut?
Entä jos menen puihin kun nähdään?
Entä jos kukaan ei ota ilmoitustani tosissaan, että nainen haluaa vain kiihkeää seksiä?
Yhdenillan suhteet eivät ole minulle vaihtoehto, maksulliset eivät myöskään.
Kertokaa lisää kokemuksianne!
Itse laitoin eilen Iskuriin ilmoituksen, ekan koskaan. Haen vain seksiseuraa, ei mitään tarkoitusta alkaa seurustelemaan, (toki jos asiat johtaa toiseen ja taas toiseen niin mikäpä siinä), olen terve, siisti, hyväkäytöksinen. Eli varmaan osa noista peloistasi on todellisia, mutta on siellä myös fiksuja miehiä, (varmuudella ainakin yksi).
Niin, itse ainakin tässä kohtaa luotettavalla tarkoitan, ettei puhu muille. Ap
Man, mistä päin, minkä ikäinen olet? Vilkaisisin ilmoitustasi.
Vierailija kirjoitti:
Man, mistä päin, minkä ikäinen olet? Vilkaisisin ilmoitustasi.
02 alue ja 52v
Minulle on sattunut sellaiset ilmoitukset jossa on maksua vastaan.
En voisi kuvitellakaan antavani sellaiselle suu seksiä joka on minun mielestäni tärkeää kumppanille että pääsemme yhteiseen loppu tulokseen.
Kun jostain löytäisi kivan partnerin joka haluaisi kokeilla samaa kun minä.
Iskurista on sen verran kokemusta, että siellä nainen saa hirveästi vastauksia, mutta niistä suurin osa on copypastetettu lukematta edes ilmoitusta ja tarjoaa ihan vääriä asioita. Esim. minä etsin kirjekaveria, niin miehet hakivat suihinottajaa, saunaseuraa, piiskaajaa tai kolmenkimppaa, eksoottisemmista ehdotuksista puhumattakaan. Onko se vastaaminen siis maksullista nykyään? Ei ainakaan silloin ollut kun minä siellä kävin.
Täältä ylläpito näyttää poistavan lähinnä seuranhakuviestejä (siis jos viestissä on sähköpostiosoite, puhelinnumero tms.) ja jos samaan ketjuun tulee niitä paljon niin ehkä kyllästyvät ja poistavat varmuuden vuoksi koko ketjun.