Huvittaako muitakin työssäkäyvät ihmiset?
Miten tyhmiä ne voikaan olla? Iltakymmeneen asti lappaa kassalla tavaraa koneen läpi, vahtii kolmessa vuorossa kun kone tekee jotain automatisoitua kuviota, päivät pitkät vääntää jotain muotoilultaan oikeita asiakirjoja, ajelee autoilla ympäri kyliä, naulaa lautoja kiinni toisiinsa, jne jne. Ja vähintään 38 tuntia viikossa. Koko elämä menee tollaseen. Miten ne jaksaa? Mä en ainakan jaksaisi viikkooka.
Kommentit (20)
Huvittaaks ne sua vielä sittenkin kun kukaan ei tee mitään etkä saa uusavuttomaan elämääsi sitä roiskeläppää mistään?
No ei oikeastaan huvita vaan pikemminkin surettaa heidän puolestaan. Melko kapealta tuntuu heidän elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan huvita vaan pikemminkin surettaa heidän puolestaan. Melko kapealta tuntuu heidän elämänsä.
Silti sulle kelpaa sairaalan tai palokunnan tai kaupan palvelut.
Ehkä jonain päivänä kiität minua tai kaltaisiani siitä että jaksamme kun pelastamme henkesi.
Niinpä, ihan älytöntä ajanhukkaa! Eikö löydä järkevämpää tekemistä? Ja vielä joka päivä, tai ainakin 5 pv. viikossa. Kuinka voi ehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ihan älytöntä ajanhukkaa! Eikö löydä järkevämpää tekemistä? Ja vielä joka päivä, tai ainakin 5 pv. viikossa. Kuinka voi ehtiä?
Sitä minäkin.
Et saisi niitä päivittäisiä kaljojasi jos ei duunarit niitä tuottaisi ja toimittaisi. Nauti vain olemattomasta eläkkeestäsi tuilla elätyn elämän jälkeen.
No miten itse jaksat olla pelkkä atomikasa joka heilahtelee paikasta toiseen ja lopulta lakkaa olemasta, aika turhaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
No miten itse jaksat olla pelkkä atomikasa joka heilahtelee paikasta toiseen ja lopulta lakkaa olemasta, aika turhaa touhua.
Öh? Jokainen lakkaa lopulta olemasta.
Minä pidän työstäni, minusta on kiva tehdä työtä ja nautin pienestä kiireestä ja ongelmien ratkonnåsta. Saan tyydytystä työstäni, jä opin koko jan uuttaa. Työkaveritkin on kivoja ja heidän kanssa kiva joskus viettää aikaa ( työajan ulkopuolella, töisä ei juuri aikaa jää).
Mikä teistä on sitten niin kivaa tekemistä, että sitä jaksaa tehdä 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta kyllä se silti surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Et saisi niitä päivittäisiä kaljojasi jos ei duunarit niitä tuottaisi ja toimittaisi. Nauti vain olemattomasta eläkkeestäsi tuilla elätyn elämän jälkeen.
Tuet jatkuu eläkkeelläkin, älä ole huolissasi, kyllä pärjäämme.
työttömät ei oo muhun verrattuna paskankaan arvosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus. Odotin jotain parempaa tällä kertaa :) Yritä huomenna uudestaan! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus. Odotin jotain parempaa tällä kertaa :) Yritä huomenna uudestaan! ;)
Olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän työstäni, minusta on kiva tehdä työtä ja nautin pienestä kiireestä ja ongelmien ratkonnåsta. Saan tyydytystä työstäni, jä opin koko jan uuttaa. Työkaveritkin on kivoja ja heidän kanssa kiva joskus viettää aikaa ( työajan ulkopuolella, töisä ei juuri aikaa jää).
Mikä teistä on sitten niin kivaa tekemistä, että sitä jaksaa tehdä 24/7?
Mikä tahansa työtä lukuunottamatta. Voi ulkoilla, katsella ohjelmia, naida, juopotella, nukkua...
Ei mulla työssäkäyviä vastaan mitään ole. Huvittavaa vaan katsella sitä touhua sivusta ku itte ei jaksaisi hetkeekään :D
sosionomi kirjoitti:
työttömät ei oo muhun verrattuna paskankaan arvosia
aina se löytyy joku joka on sinuakin rikkaampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet jatkuu eläkkeelläkin, älä ole huolissasi, kyllä pärjäämme.
Eläkeiässä on joka tapauksessa jo puolikuollut, joten ihan sama.
Umpiluupää katsoo siis maailmaa kaupan kassan kautta. Ei käynyt mielessä, että tätä maailman infraa tarvitaan pyörittämään työtä tekeviä aika monelta kantilta.