Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentää. Miksi miehet katsovat silmiin??

Vierailija
31.03.2018 |

Miehet, mitä tarkoitatte katsoessani syvälle silmiin ja pitkään? Tänään kaupungilla tuli esim päälle kolmikymppinen kaveriporukka, jotka kaikki katsoivat minuun ja yksi töni kaveriaan merkitsevästi, katsoivat pitkään. Lisäksi Stockalla pari miestä tuijotti tosi pitkään silmiin, miksi??? En hymyillyt tms.
Tuntui pahalta, olin vielä laittautunut nätiksi ja luulin olevani ihan okoo näköinen. Tuntui siltä että oliko naamastani tahra tai jotain, kun pitää tuolla tavalla käyttäytyä.
Anteeksi, että kyselen tyhmiä, mutta tämä on uusi asia mulle. En halua tuntea oloani tyhmäksi tai friikiksi.
Miehet, voitteko kertoa mitä pitkään silmiin katsominen tarkoittaa??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt käsitettävä niin että itsekin katsoit pitkään silmiin?

Vierailija
2/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuissaan ovat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näkivät, että sinulta puuttuu sielu.

Vierailija
4/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset jää katsomaan kun niitä katsoo.

Vierailija
5/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt vittu. Ootte te kakarat ihmeen idiootteja jo.

N48

Vierailija
6/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt käsitettävä niin että itsekin katsoit pitkään silmiin?

Hyvä kysymys. Katsoin mitä toinen katsoo. Ja annoin katseen painua, kun alkoi nolottaa toisen tuijotus. O

Vierailija
7/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren miehen kropassa virtaa niin paljon testosteronia, että kun näkee hedelmällisen naisen ei hän oikein muuhun voi keskittyä kuin tähän naiseen.

Vierailija
8/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin välillä hämmentää tuo... Olen ajatellut että ehkä he luulevat että olen esm joku tuttu koska voin näyttää etäisesti samalta kuin heidän joku tuttunsas. Toinen syy voi olla että ovat "miehiä" siis hormonit jyllää... tai sitten joku nyrppii ulkonäössä tai olemuksessa. Toki voi olla vaan sitäkin että sattuvat vain nyt katsomaan. Tekisi tosin joskus näille selvästi seksinperässä juokseville töksäyttää että - sori dude, mutta olen lesbo. Näin siis oikeastikin on.

Vierailija
9/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tietysti katsoi, että tuossa menee kuuminta hottia oleva naaras, oikein kaveria tönivät, että katos mikä kimpale tuossa menee.

Mutta tänhän sä jo tiesit?

Vierailija
10/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän tietysti katsoi, että tuossa menee kuuminta hottia oleva naaras, oikein kaveria tönivät, että katos mikä kimpale tuossa menee.

Mutta tänhän sä jo tiesit?

No ei todellakaan!! Kun just se töniminen yms sai aikaan että koin että olen joku friikki jota katsotaan kuin sirkuksen parrakasta naista!!

Että kaikki veemäiset kommentit, menkää itseenne!!

Olen pudottanut painoa kovalla työllä ja nyt vaan hämmentää miten muhun suhtaudutaan ihan eri tavalla!! Olin ennen ns näkymätön ja nyt en enää, ja se tuntuu pahalta, että esim kundiporukka reagoi mun näkemiseen noin!! Ihan kuin olisin joku friikki. Miksi pitää katsella ja töniä kavereita?? Mitä vain tulin vastaan enkä tehnyt mitään. Siksi kyselen, että mitä v***a.

Vierailija
11/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijota niitä miehiä, niin ei häiritse. Se mitä ei näe ei häiritse. 

Vierailija
12/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuijota niitä miehiä, niin ei häiritse. Se mitä ei näe ei häiritse. 

Kiitos, otan tämän käyttöön. Yritän olla mahdollisimman välinpitämätön. Tiedän, että näytän kylmältä koska olen sisimmissäni ujo (ja kokematon).

Vierailija
13/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tarkoitus oli tuijottaa sinun rintoja mutta katse sitten lipsahti silmiin.

Vierailija
14/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, tarkoitus oli tuijottaa sinun rintoja mutta katse sitten lipsahti silmiin.

Olipa tyhmä kommentti. Yöks.

Vierailija
15/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä agentteja pyörii nykyään Helsingin keskustassa paljon. Eivät ole verrattavissa liskoihmisiin siinä mielessä kuin yleisesti on luultu. Penetraatio tapahtuu iiriksen kautta(katso mm Maurice Richterin tutkimus aiheesta). 30-luvun jälkeen on päättäviä elimiä kielletty noteeraamasta havaintoja näistä "tuijottajista". Lisää luettavaa aiheesta: William Welopopowitch: "Iris rape in modern society" ja Pekka Sipilä: "Iirisraiskaajat ja yleinen ympärileikkausharhaluulo".

Vierailija
16/16 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäätkö AP huomiota tälla aiheella tai jotain? He katsovat koska olet hyvän näköinen heidän mielestään. Ei me miehet ketään rumia tuntemattomia silmiin katella.