Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies paljastui hirveän mustasukkaiseksi

Vierailija
31.03.2018 |

Hän lähti matkalle äskettäin, ja sanoi, että pitää vastata aina puhelimeen, ettei hän luule, että olen toisen miehen kanssa. Otin tämän puolivitsinä, kun olin töissä vähän yliaikaa, enkä pystynyt vastaamaan, niin ajattelin hänen siitä loukkaantuneen, kun meillä oli sovittu tapaaminen töiden jälkeen.

Tavattiin netissä, olin siis tehnyt profiilin eräälle sivustolle, ja olen jo poistanut profiilini sieltä. Vähän aikaa sitten joku tyyppi sieltä sivustolta lähetti viestin suoraan puhelimeeni. En muista koskaan jutelleeni tällaiselle miehelle, enkä anna numeroani helpolla. Viestitin miehelle tietysti takaisin, että olen varattu ja en siksi kiinnostunut. Mies lähetti pyytämättä kuvan sukuelimestään. Koko juttu oli vähän epäilyttävä, ja pyysin mieheltä kasvokuvan, mitä en saanut. Blokkasin lopulta miehen numeron. Mieheni sai tästä karmean raivokohtauksen, että olisi pitänyt heti estää tämän tyypin numero. Kutsui minua prostituoiduksi ja uhkaili. Mieheni kuitenkin tiesi jotain tästä käydystä viestittelystä, mitä en ollut hänelle kertonut. Epäilen, että mieheni itse oli tämä outo tyyppi, joka lähetteli mulle niitä viestejä.

Tiedän, että mies on ihan ok väleissä entisen avopuolisonsa kanssa. Jos mies olisi toisessa suhteessa ollut tällainen ja ero olisi ollut karmea, tuskinpa olisivat väleissä. Ihmettelen vaan, että mikä minussa tai meidän suhteessa on, että mies käyttäytyy näin? Meillä kun meni niin hyvin, ollaan todella rakastuneita, olen tosi hämmentynyt.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista rakkautta kun huorittelee jostain mielikuvitusmiehistä. Pistä peli poikki, kyllä parempiakin miehiä on.

Vierailija
2/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon järjellä. Mutta kun asiat on hyvin, meillä on niin täydellinen suhde ja tosi hyvä olla yhdessä. Ja olen todella rakastunut, siinä ei meinaa järki auttaa. Jos tuon yhden asian vaan voisi muuttaa.

Ap

Vierailija
4/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset huolivat vain jännittäviä miehiä?

Vierailija
5/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole jo muuttanut yhteen asumaan? Pidä nyt järki päässä ja lue kohtaloita mustasukkaisen puolison

kanssa elämisestä! Kohta olet todella nalkissa ja pahoinpidelty tuo elämäsi rakkauden taholta.

Vierailija
6/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon järjellä. Mutta kun asiat on hyvin, meillä on niin täydellinen suhde ja tosi hyvä olla yhdessä. Ja olen todella rakastunut, siinä ei meinaa järki auttaa. Jos tuon yhden asian vaan voisi muuttaa.

Ap

Et voi muuttaa, siihen ansaan ja toiveajatteluun ei kannata langeta. Jos oikeasti epäilet että mies olisi itse ollut tuon viestin takana, niin ukolla on päänupissaan pahempiakin ongelmia kuin mustasukkaisuus. Nyt kannattaa olla tarkkana ja tarkkailla miten mies reagoi ylipäätään silloin kun asiat eivät mene kuten hän haluaa. Useat ihmiset ovat hurmaavia silloin kun heitä silittää myötäkarvaan. Todellinen luonne selviää usein kuitenkin vasta kun asiat ei menekkään niin kuin olisi halunnut.64

Vierailija
7/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jätä se. Olen ite seurustellut vuosia ja puolisoni ei ole koskaan nimitellyt/haukkunut minua millään sanoilla. Miehesi ei todellakaan arvosta sinua pätkän vertaa. Ja tuo tulee tuosta vielä pahenemaan. Juokse vielä kun voit.

Vierailija
8/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletteko olleet kauankin yhdessä..? NImittäin tuo täydellinen suhde, mutta mitä nyt sairaalloisen mustasukkainen sekopää huorittelija siinä suhteen alkuvaiheessa jo- mun päässä kilisee aika iso varoituskello. Eikös narsistit esim. ole tuollaisia? Todella ihanaa ja sit kuitenkin pinnan alla sekopää. Se joka sua huorittelee on TUO MIES. Hänessä on kaksi puolta joista toinen on sairas. Yritä tajuta se. Ja sillä on taatusti seurauksensa, vähintään se että sinä elät kohta hänen raivokohtaustensa pelossa, alistettuna ja lukossa. Tuollaiseen suhteeseen EI PIDÄ JÄÄDÄ. Huorittelu ja tuollainen mustasukkaisuus ei kuulu parisuhteeseen, niin toimiva ihminen on pimeä, jollei sitten se narsistisesti luonnehäiriöinen. Hyvää tuosta ei seuraa, se on varmaa. Suhteen edetessä tuo täydellisyys tulee karisemaan ja sairas touhu lisääntymään. Sitten oletkin jo nalkissa ja oman tilan ymmärtäminen, siitä pois pääsemnen ja toipuminen vie elämästäsi vuosia. Kukaan tervepäinen mies ei huorittele naistaan. Missään tilanteessa. 

Vierailija
9/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et voi muuttaa, siihen ansaan ja toiveajatteluun ei kannata langeta. Jos oikeasti epäilet että mies olisi itse ollut tuon viestin takana, niin ukolla on päänupissaan pahempiakin ongelmia kuin mustasukkaisuus. Nyt kannattaa olla tarkkana ja tarkkailla miten mies reagoi ylipäätään silloin kun asiat eivät mene kuten hän haluaa. Useat ihmiset ovat hurmaavia silloin kun heitä silittää myötäkarvaan. Todellinen luonne selviää usein kuitenkin vasta kun asiat ei menekkään niin kuin olisi halunnut.64

Tämä totta! Todellinen luonne alkaa selvitä vasta kun tulee haasteita ja asioat ei mene niinkuin toivoisi. Kun kontrolli pettää, tulee pimeät puolet esiin. 

Vierailija
10/34 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän lähti matkalle äskettäin, ja sanoi, että pitää vastata aina puhelimeen, ettei hän luule, että olen toisen miehen kanssa.". Jo tässä soi kellot. Eli hän kertoi sinulle, että SINÄ olet vastuussa hänen tunteistaan, eli sun pitää käyttäytyä niin että hän ei tunne tiettyjä tunteita. Tämä kertoo miehen ongelmista oikeasti todella paljon. Hän ajattelee, että voi kontrolloida muita ihmisiä, hän ei ota vastuuta omista tunteistaan, eli siis hänellä on täysi oikeus rajata tekemisesi ja maailmasi sellaiseksi kuin hän haluaa, ettei hänen tarvitsisi tuntea epävarmuutta. Terve ihminen kertoisi, että minulla on vaikeuksia luottaa sinuun ja että tunnen mustasukkaisuutta, mutta kunnioittaisi täysin sinun itsemääräämisoikeuttasi ja valintojasi. Eli hänen lähtökohtansa jo on se, että sinun pitää ottaa vastuu hänen tunteistaan ja elää niin kuin hän vaatii. Se ei ole rakkautta nähnytkään. Eikä siitä rakkautta voi tullakaan.  Että kannattaisi kertoa hänelle ihan heti ettet voi suostua tuollaisen kontrollin alle. Siis siinä tapauksessa jos et halua menettää itsemääräämisoikeuttasi. 

Vierailija
11/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On sinulle peräti outo käsitys "tosi hyvä olla yhdessä"-käsitteestä, jos se sisältää huorittelua ja haukkumista. Onko sinun mielestäsi todella sellainen suhde "täydellinen", jossa sinä joudut olemaan kaiken aikaa varuillasi ja elämään toisen ihmisen ehdoilla?

Eikö sinulla ole mitään kokemusta sellaisesta suhteesta, jossa oikeasti rakastetaan ja jopa kunnioitetaan toista? No, ehkä seuraavassa sitten.

Tässä vaiheessa sinun suurin ongelmasi on se, mitä pääset miehestä eroon. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä hän tulee vainoamaan sinua pitkään, eli kunnes löytää uuden uhrin. Sinulla on syytä hihkaista riemusta, kun kuulet hänen pettäneen sinua.

Toista ei voi muuttaa. Vain itseään voi. Mieti nyt, haluatko sinä todellakin muuttua ahdistuneeksi orjaksi miehelle, vaikka kuinka rakastaisit.

Vierailija
12/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On sinulle peräti outo käsitys "tosi hyvä olla yhdessä"-käsitteestä, jos se sisältää huorittelua ja haukkumista. Onko sinun mielestäsi todella sellainen suhde "täydellinen", jossa sinä joudut olemaan kaiken aikaa varuillasi ja elämään toisen ihmisen ehdoilla?

Eikö sinulla ole mitään kokemusta sellaisesta suhteesta, jossa oikeasti rakastetaan ja jopa kunnioitetaan toista? No, ehkä seuraavassa sitten.

Tässä vaiheessa sinun suurin ongelmasi on se, mitä pääset miehestä eroon. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä hän tulee vainoamaan sinua pitkään, eli kunnes löytää uuden uhrin. Sinulla on syytä hihkaista riemusta, kun kuulet hänen pettäneen sinua.

Toista ei voi muuttaa. Vain itseään voi. Mieti nyt, haluatko sinä todellakin muuttua ahdistuneeksi orjaksi miehelle, vaikka kuinka rakastaisit.

Ei mulla ole kokemusta hyvästä suhteesta, koska vastikään erosin surkeasta avioliitosta. Ajattelin, että nyt seuraavaksi osaan varmasti erottaa hyvän miehen.

Kiitos teille viesteistä. Ap

Vierailija
13/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ole varovainen. Mustasukkaisen ja kontrolloivan ihmisen kanssa on kamala olla. Yleensä nuo alkaa pieninä merkkeinä, mutta pahenee hitaasti ja huomaamatta. Lue netistä kertomuksia.

Vierailija
14/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mahdollisuutta kysyä muilta, esim miehen exältä, siitä, millainen mies on pidemmässä suhteessa? Huomaa, että ulkopuoliset eivät usein näe mustasukkaisuutta. Se pidetään piilossa.

Vierailija
15/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vai täydellinen suhde??

Vierailija
16/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei mulla ole kokemusta hyvästä suhteesta, koska vastikään erosin surkeasta avioliitosta. Ajattelin, että nyt seuraavaksi osaan varmasti erottaa hyvän miehen.

Kiitos teille viesteistä. Ap

Tuo sinun tapauksesi  ei ole hyvä mies. Usko minua. Sä sorrut surkeisiin miehiin joten sun pitää nyt ottaa aikalisä ja miettiä mikä  heissä vetoaa sinuun tai mikä sinussa vetoaa heihin. Tuo mies koittaa heiluttaa tasapainoasi imartelemalla ja kiukuttelemalla ja vaatimalla vuorotellen. JUOKSE!

Vierailija
17/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän lähti matkalle äskettäin, ja sanoi, että pitää vastata aina puhelimeen, ettei hän luule, että olen toisen miehen kanssa. Otin tämän puolivitsinä, kun olin töissä vähän yliaikaa, enkä pystynyt vastaamaan, niin ajattelin hänen siitä loukkaantuneen, kun meillä oli sovittu tapaaminen töiden jälkeen.

Tavattiin netissä, olin siis tehnyt profiilin eräälle sivustolle, ja olen jo poistanut profiilini sieltä. Vähän aikaa sitten joku tyyppi sieltä sivustolta lähetti viestin suoraan puhelimeeni. En muista koskaan jutelleeni tällaiselle miehelle, enkä anna numeroani helpolla. Viestitin miehelle tietysti takaisin, että olen varattu ja en siksi kiinnostunut. Mies lähetti pyytämättä kuvan sukuelimestään. Koko juttu oli vähän epäilyttävä, ja pyysin mieheltä kasvokuvan, mitä en saanut. Blokkasin lopulta miehen numeron. Mieheni sai tästä karmean raivokohtauksen, että olisi pitänyt heti estää tämän tyypin numero. Kutsui minua prostituoiduksi ja uhkaili. Mieheni kuitenkin tiesi jotain tästä käydystä viestittelystä, mitä en ollut hänelle kertonut. Epäilen, että mieheni itse oli tämä outo tyyppi, joka lähetteli mulle niitä viestejä.

Tiedän, että mies on ihan ok väleissä entisen avopuolisonsa kanssa. Jos mies olisi toisessa suhteessa ollut tällainen ja ero olisi ollut karmea, tuskinpa olisivat väleissä. Ihmettelen vaan, että mikä minussa tai meidän suhteessa on, että mies käyttäytyy näin? Meillä kun meni niin hyvin, ollaan todella rakastuneita, olen tosi hämmentynyt.

Miten on mahdollista että olet poistanut profiilin, mutta sait silti yhteydenoton suoraan puhelimeesi. Miten kerrot, ettet anna helpolla numeroasi, mutta joku sen saikin ?? Daa, surkee provo täynnä ristiriitaa.

Vierailija
18/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo. Oli miten oli, vituttaa joka tapauksessa lukea tällaista.

Vierailija
19/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että olet poistanut profiilin, mutta sait silti yhteydenoton suoraan puhelimeesi. Miten kerrot, ettet anna helpolla numeroasi, mutta joku sen saikin ?? Daa, surkee provo täynnä ristiriitaa.

Se tyyppi väitti, että olen siellä sivustolla ollessani antanut hänelle puhelinnumeroni. Ja koska olin poistanut profiilini, lähetti mulle viestiä. Mutta en varmasti ole antanut numeroani, koska muistaisin, jos olisin.

Vierailija
20/34 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan siitä Friin-kanavan sarjasta, missä naisen uusi mies paljastuu aina tuollaiseksi mielipuoleksi ja lopulta tulee parhaimmillaan ruumiita, kun naisen pitäisi jatkuvasti olla suunnilleen lyhyellä kettingillä miehessä kiinni, tai mies epäilee pettämisestä jatkuvasti. Parempi hankkiutua heti eroon kun tuollaisia merkkejä näkyvissä.