Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen työelämä arvostaa pohjattoman itseluottamuksen omaavia moottoriturpia?

Vaatimaton
31.03.2018 |

Sehän on aivan naurettavaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. todelliset sosiaaliset taidot 0 vaikka puhetta irtoaisi kuinka

Vierailija
2/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan, ei enää. Nyt on alettu nähdä, että paljon puhetta ja vähän tekoja -sanonta pitää paikkansa. Ei hiljainen puurtajakaan ole ihan paras, vaan kultainen keskitie. Vähän small talkia muodon vuoksi, työasiat reippaasti ja muuten keskitytään työntekoon - tämä porukka se maailmaa pyörittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että tarkoitus on saada muut vakuuttumaan ja luotava positiivista asennetta ympärillensä. Suomalainen työelämä on todella kaukana vielä siitä, mitä se muualla on, jossa on itsensä tuotava esille jatkuvasti.

Vierailija
4/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan, ei enää. Nyt on alettu nähdä, että paljon puhetta ja vähän tekoja -sanonta pitää paikkansa. Ei hiljainen puurtajakaan ole ihan paras, vaan kultainen keskitie. Vähän small talkia muodon vuoksi, työasiat reippaasti ja muuten keskitytään työntekoon - tämä porukka se maailmaa pyörittää.

No kun ei pyöritä - jos se työntekijä ei osaa kuin small talkia muodon vuoksi, hänet voidaan todennäköisesti korvata robotilla.

Vierailija
5/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei pyöritä - jos se työntekijä ei osaa kuin small talkia muodon vuoksi, hänet voidaan todennäköisesti korvata robotilla.

Myyjät voidaan korvata ensin robotilla. Ei small talkilla keksintöjä tehdä. Vielä on kaukana se aika, kun robotti osaa tehdä peruskorjaussuunnitelmia, mitä mm. itse teen. Kun talot eivät ole samanlaisia, vaikka tulee vastaan samalla kaavallakin tehtyjä. Puhumalla nämä hommat ei valmistu. On kyllä paljon sellaista, mitä voi tehdä kaavamaisesti ja olen tehnyt ihan itse ohjelmat ja ohjeet sitä varten, makroja exceliin ja cadiin automaattisempia toimintoja, mutta niitä pitää osata käyttää. Jälkeeni tuleva ihminen saa tekemilläni ohjeilla niitä käyttää, mutta robotille ne pitää jonkun ohjelmoida oppimaan.

Vierailija
6/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat työympäristöt ymmärtävät, että kaikenlaisia tarvitaan. Kun oikeat persoonat tekevät yhteistyötä ja kullakin on omat vahvuudet, niin siitä syntyy paras tulos. Se, että kaikki tuo vain itseään jatkuvasti esille johtaa huonoon tulokseen. Samoin se, että kukaan ei sano mitään.

Vierailija
7/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjät voidaan korvata ensin robotilla. Ei small talkilla keksintöjä tehdä. Vielä on kaukana se aika, kun robotti osaa tehdä peruskorjaussuunnitelmia, mitä mm. itse teen. Kun talot eivät ole samanlaisia, vaikka tulee vastaan samalla kaavallakin tehtyjä. Puhumalla nämä hommat ei valmistu. On kyllä paljon sellaista, mitä voi tehdä kaavamaisesti ja olen tehnyt ihan itse ohjelmat ja ohjeet sitä varten, makroja exceliin ja cadiin automaattisempia toimintoja, mutta niitä pitää osata käyttää. Jälkeeni tuleva ihminen saa tekemilläni ohjeilla niitä käyttää, mutta robotille ne pitää jonkun ohjelmoida oppimaan.

Olet oikeassa, mutta jonkun on ne työt markkinoitava. Lisäksi jotenkin pitää sinne töihin alun perin itsensä saada.

Kyllähän kaikkia tarvitaan, mutta veikkaanpa, että monessa firmassa pashanpuhuja saa saman liksan ja ylennykset vähemmällä työllä.

Vierailija
8/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ne myyjärobotitkin sitten moottoriturpia?

Vierailija
9/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa mielummin käydä kauppaa ihmisten kuin robottien kanssa. Sosiaalinen kontakti on tärkeää. Mun mielestä on ihan turha siitä ruikuttaa tai sitä vastaan taistella, kun sen merkitys tulee vain lisääntymään. Ja itse asiassa robotit vain lisää sen merkitystä, koska sosiaalisuus on sellainen asia, jota ei robotti pysty korvaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän