Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä helvetti siinä on, ettei mies osaa mennä paskalle ajoissa

Vierailija
31.03.2018 |

Kun sovitaan, että lähdetään reissuun esimerkiksi tasan kuusi niin menee joka kerta vessaan vasta silloin kun pitäisi lähteä. Sitten istuu siellä aina vähintään sen vartin. Raivostuttaa kun toistuu joka ikinen kerta. Koitan aina sanoa jo aiemmin että nyt lähdetään sitten oikeasti tasalta, mutta ei toimi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pökäleen vapauttamisessa kestää vartti?

Vierailija
2/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ukko-kullalla samaa oiretta. Oon kuitenkin jo oppinut hätyyttään sen liikkeelle sen maagisen vartin aikaisemmin, ehtii hyvin vielä veskiin ennen lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi lähtöaika aina varttia aikaisemmaksi, niin sitten pääsette lähtemään ajoissa.

Vierailija
4/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö meillä olekaan ainoa? "joo mä vien sut junalle" "voin kyllä kävellä, eihän tästä oo kuin reilu kilsa" "eikun kyllä mä haluan viedä" "No niin, lähdetään nyt sitten menemään että pääsen ajoissa istumaan" "Oota vähän mä käyn paskalla ensin" ja sitten ehdin just ja just siihen junaan. Ehdin joo, mutta kun mä haluan olla ajoissa, ihan missä tahansa.

Vierailija
5/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUn mies alkaa tuossa kohtaa aina keittää kahvia. Nauroin tänään katketakseni kun mies oli muksun kanssa lähdössä ja ipana alkoi väsätä voileipää...vähän sellanen siitäs sait ja osui omaan nilkkaan....

Vierailija
6/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Ei mitenkään harvinaista myöskään kun on ruoka-aika: kun kokkaan, ilmoitan usein että ruoka on noin 10 min päästä. Ja sitten kun sanon että nyt ois valmista, saa tulla syömään, niin vasta sitten menee vessaan ja istuu sen 10-15 min...

Vierailija
7/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ainakin stressisuoli ja vaikka jonnekkin lähteminen ei stressaavimmasta päästä ole niin jonkinlainen vatsaa pyöräyttävä vireystila siinä syntyy ja sitten pitää taas mennä vessaan vielä ulkokengät jalassa.

Vierailija
8/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan tuo sama homma. Ja joka ikinen kerta kun tullaan jostain, niin heti pitää päästä ensimmäisenä vähintään kuselle, usein paskallekin. Eikä ole todettua sairautta, mutta ikää on jo. Kiitos tuolle yhdelle vastaajalle vinkistä, mäkin rupean narraamaan tuota lähtöaikaa aikaisemmaksi niin tulee aikatauluun vähän enemmän väljyyttä ;)

Vierailija
9/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkele. Miehellä oli sitten vielä 100 muuta hommaa mitä piti hoitaa vielä sen paskareissun jälkeen.... Nyt se unohti vielä aurinkolasit ja ootan autossa