Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään todettu lonkkaluksaatiot myöhemmällä iällä?

21.04.2006 |

Meillä tänään 8kk-nlassa lääkäri huomasi oikean lonkan napsuvan! Synnärin ko0tiinlähtötarkastuksessa tai 6vkon tarkastuksessa ei huomattu lonkissa poikkeavaa.. Saatiin nyt lähete lastenklinikalle ja oon hermostuksissani lueskellut netistä juttuja joissa kerrotaan leikkauksista ja lonkan vetohoidoista sairaalassa..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli siis tarkoituksenani oli kysyä että onko jollakin kokemuksia vastaavasta? Eli joko niin että oltaisiin vasta vastasyntyneisyyskauden jälkeen epäilty lonkkaluksaatiota tai sellainen todettu.. MIten hoidettiin ja miten tilanteesta selvittiin?

Mua oikeesti alko asia jännittämään sillä oon tosiaan huomannu ja ihmetellyt kun seisoessaan melkein aika hassusti varvastaa juurikin sitä samaista oikeaa jalkaa jossa nyt tuo napsuminen havaittiin..

Vierailija
2/2 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisella epäiltiin lonkkaluksaatiota 4kk lääkärineuvolassa, kun lonkka napsui. Sitä ennen ei napsuntaa oltu huomattu. Käytiin lonkkaultrassa, ja lonkat olivat normaalit. Olin huolesta sykkyrällä, mutta turhaan. Helppo sanoa, mutta yritä ottaa asia kerrallaan, lonkan napsuminen on melko tavallista eikä välttämättä tarkoita lonkkaluksaation olemassaoloa. Samoin kuopuksen (nyt vajaa 2kk) lonkat napsuivat, ja käytiin ultrassa-tulos: normaalit lonkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla