Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kauppanne sijaitsee kilometrin päässä, niin kuinka pitkän lenkin yleensä teette?

Vierailija
31.03.2018 |

Pidennän kauppamatkaa kiertämällä pitempää kautta. Takaisin tulen suoraan, teettekö samaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen autolla suoraa reittiä

Vierailija
2/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorinta tietä kauppaan ja samaa reittiä takaisin, ellei sitten satu olemaan harvinaisen kaunis sää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitsee noin 300m päässä ja en lenkkeile ylimääräistä koskaan kauppaan, enkä muuten lenkkeile lainkaan. Tyhmien touhua.

Vierailija
4/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden kilometrin. Oliko kysymys kompa?

Vierailija
5/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorinta reittiä edes takaisin. Tosin jos on lapsi mukana, saatan päätyä matkalla puistoon tai jopa parin kilometrin päähän toiseen puistoon tai kirjastoon tms, jos ei ole kiire.

Kävelen melkein kaikki matkat muutenkin, joten en koe tarpeelliseksi lisätä kävelymatkoja ylimääräistä.

Vierailija
6/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähimpiin kauppoihin on n. 300 - 500 metriä. Yleensä menen suoraan kauppaan ja takaisin. Joskus saatan vähän pitempään kiertää, jos on sellainen fiilis, ja kaupasta ulos astuttua suoraan kotiin, että pääsee nopeasti eroon kantamuksista ja laitettua tavarat kylmään.

Jos menen kauemmas kauppaan, ni mulle se on jo itsessään lenkki. Joskus saatan käydä tarjousten perässä monessa eri kaupassa samalla reissulla, ja siinä tulee kyllä käveltyä varmaan useampi kilsakin.

Vierailija
7/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lenkkeile kauppamatkoja.

Vierailija
8/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppamatkalla en tee ylimääräistä lenkkiä, kun mennessä on mukana yleensä palautuspulloja, muovijätettä, paristoja tms. ja palatessa tietysti ostokset. Kävelylenkit teen ihan erikseen ja toiseen suuntaan, missä ei ole liikenteen melua tai pakokaasuja.

Vierailija
9/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn erikseen lenkillä koiran kanssa pitkin päivää. Kauppareissut ei ole mulle lenkkeilyä.

Vierailija
10/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn erikseen lenkillä koiran kanssa pitkin päivää. Kauppareissut ei ole mulle lenkkeilyä.

Plösö!  :D

Vierailija
11/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa yleensä töistä tullessa ja kuljen suorinta reittiä. Lenkit sitten erikseen, tyypillisesti ne ovat 8-20 km.

Vierailija
12/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin olet, mutta tarvitsiko se nyt täällä ilmoittaa?

Vierailija
13/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin olet, mutta tarvitsiko se nyt täällä ilmoittaa?

Ilmoitin aiheen asiattomaksi.

Vierailija
14/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin. Joskus suoraan kauppaan ja suorinta tietä takaisin, joskus pitkäkin kävelylenkki ja paluumatkalla kauppaan. Mutta kävelylenkki ja kauppareissu yhdistetään vain jos ei ole paljoa kantamista ja hikisenä en kauppaan mene, eli rauhallinen kävelylenkki. Mulla on työpaikkaankin puoli kilsaa ja joskus hyvällä säällä jos olen herännyt aikaisin, saatan kävellä parin kilometrin lenkin rantojen kautta.

Vierailija
15/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on lähikauppa noin kaukana? No menisin bussilla tai tilaisin kotiinkuljetuksella

Vierailija
16/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on lähikauppa noin kaukana? No menisin bussilla tai tilaisin kotiinkuljetuksella

Plösö! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi