Kuinka moni on tyytymättömässä parisuhteessa
Minusta aika hirveää että moni pystyy olemaan montakymmentä vuotta suhteessa josta ei nauti millään tavalla.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joskus kumppaniltanne, mitä voisitte tehdä enemmän tai paremmin parisuhteessanne. Kysykää myös itsestänne, miten minun tulee olla parempi puoliso. Häiritsee tuo ikuinen ajatus, että en saa mitään parisuhteestani. Kyse on yhteisestä hyvästä, ei vain minun hyvästäni.
Miten se, että tekee enemmän, korreloi sen kanssa, että saisi parisuhteesta jotain? Enemmän, kuin jos tekee sen verran, minkä kokee hyvänä?
8
Vierailija kirjoitti:
Olen. Läheisyyttää ja seksiä ei ole liitossamme ollut enää noin 15 vuoteen ja kärsin siitä suunnattomasti. Vastuuntunnosta sinnittelemme kuitenkin kulissiavioliitossa. Kaikkein ikävintä on se että en löydä edes sivusuhdetta koska naiset tulkitsevat varatun seuranhakijan naistennaurattajaksi ja pelimieheksi, mistä minä introverttinä kilttinä miehenä olena hyvin kaukana.
Mä niin tiedän tunteen! Itsekin valehtelin itselleni monta vuotta että lapset tarvii kulissiliiton. No ei tarvinnut. Onneksi tajusin erota ja nyt uuden kumppanin kanssa 2 vuotta yhteiseloa. On rakkautta, toisen huomiointia, läheisyyttä ja seksiä. Lapset elää parempaa aikaa kun kotona näkyy hyväntuulinen ja onnellinen isä. En ole ylipainoinen, osallistun siivoamiseen, käyn suihkussa joka päivä ja olen tehnyt perheelle ruuat jo 20 vuotta.
Kysykää joskus kumppaniltanne, mitä voisitte tehdä enemmän tai paremmin parisuhteessanne. Kysykää myös itsestänne, miten minun tulee olla parempi puoliso. Häiritsee tuo ikuinen ajatus, että en saa mitään parisuhteestani. Kyse on yhteisestä hyvästä, ei vain minun hyvästäni.