Liikunnallinen vanhempainilta. Mitä pitäisit ajatuksesta?
Lasteni koulun rehtori on jollain tapaa urheiluhullu. Nyt hän sai idean että koko koulun vanhempainilta pidetään liikunnallisena eli lapset ja vanhemmat liikkuvat yhdessä pelaillen ja kilpaillen.
Joo, ihan kiva mutta entäs me liikuntarajoitteiset...
Kommentit (36)
En osallistuisi. Vanhempainilta on käsittääkseni keskustelua ja informaation jakamista varten, ei mitään pelleilyjä ja ponileikkejä. Stressaan ja jopa pelkään kaikkia ryhmäliikuntajuttuja vieraiden ihmisten kanssa. Ihan karseita, vielä jos pitää kilpailla jotenkin.
Eikö riitä, että peruskoulussa oli 9 vuotta tuota nöyryytystä?
Tunnen sisälläni helpotusta, ettei tämä asia koske minua millään tavalla. Kuulostaa kamalalta!
Menisin.
Kauheen tiukkapipoista porukkaa täällä.
Liikuntaa,ei yäk. jalka kipeenä ,kilpirauhanen jumputtaa.
Aika peruskamaa suomen mammoilta samantien.
Paras ois pitää karkkibuffassa nuo niin kaikki tulis .
Vierailija kirjoitti:
Menisin.
Kauheen tiukkapipoista porukkaa täällä.
Sinä olit varmaan yksi niitä, jotka teki joidenkin liikuntatunneista helvettiä.
Menisin jos pystyisin mutta en mene, koska olen liikuntarajoitteinen. Laittaisin näin myös vastaukseksi Wilmaan, jotta toivottavasti seuraava kokoontuminen tehtäisiin eri tavalla.
Niin kaikki haluaa ne pullakahvit ja leventää persettä koulupulpetissa
Vierailija kirjoitti:
Niin aina joku loukkaantuu. Oletko neliraajahalvaantunut vai mikä estää osallistumasta edes jotenkin?
No heh heh. Ohjelmassa mm. reppuselkäviestiä, säkkihyppelyä ja pesäpalloa. Ei tarvitse olla kun lievästi rajotteinen, kun nuo jo ovat mahdottomia.
ap
Sehän on vanhempainilta. Mitä ne lapset siellä tekee? Eikö sen alun perin pitänyt olla tilaisuus missä opettaja ja vanhemmat keskustelee luokan asioista keskenään?
Reppuselkäviesti paljasti provon 😀.
Itse olen kyllä musikaalinen. Voisinkin ehdottaa että vastavuoroisesti seuraavalla kerralla laulellaan ja musisoidaan kaikki yhdessä ja toki niin että jokainen laulaa myös yksin muiden kuunnellessa (vrt. teet urheilusuorituksen toisten vanhempien katsellessa).
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin.
Kauheen tiukkapipoista porukkaa täällä.Sinä olit varmaan yksi niitä, jotka teki joidenkin liikuntatunneista helvettiä.
Itseasiassa vihasin liikuntunteja.
En kuitenkaan halua antaa sellaista esimerkkiä lapselleni, joten osallistuisin ja olisin leikkimielellä mukana. Se voi olla hauskaakin. Ei kai nyt kukaan luule että siellä pitäisi maraton juosta ja vetää leukoja.
Vierailija kirjoitti:
Reppuselkäviesti paljasti provon 😀.
Miten niin? Minäkin olin kerran koulun tapahtumassa jossa vanhemmat kantoivat lapsiaan reppuselkäviestissä. Mikä tuossa on provoilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin aina joku loukkaantuu. Oletko neliraajahalvaantunut vai mikä estää osallistumasta edes jotenkin?
No heh heh. Ohjelmassa mm. reppuselkäviestiä, säkkihyppelyä ja pesäpalloa. Ei tarvitse olla kun lievästi rajotteinen, kun nuo jo ovat mahdottomia.
ap
Eihän tuo estä osallistumasta iltaan. Jätät vaan tekemättä noi, jos et pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eihän tuo estä osallistumasta iltaan. Jätät vaan tekemättä noi, jos et pysty.
Tietenkin voisin mennä vain katselijaksi mutta olisiko se lapsen mielestä kovinkaan hauskaa?
ap
Jättäisin väliin. Vihaan liikuntaa, eikä kunto kestä. Saan sydänoireita, meinaan pyörtyä ja kusen housuuni jo pienestäkin liikunnasta. Myös kaikki työpaikan "liikuntapäivät" olen onnistunut laistamaan jollain tekosyyllä.