Pyykistä löytyi musta toppi joka ei ole minun...!
Miten asiaa selvittelisit? Jeesatkaa vähän, kiitos!
Kommentit (12)
Sitten, kun pesit pyykit niin se toppi lähti sun vaatteiden mukaan. Ei kai tuossa sen ihmeellisempää ole.
Jospa se oli jäänyt edelliseltä koneen käyttäjältä vahingossa koneeseen pesun jälkeen.. Tarkastitko, että kone oli tyhjä, ennen kuin laitoit sinne omat pyykkisi? Mulla on joskus jäänyt koneeseen sukkia tai pikkareita, nykyisin pyöräytänkin rumpua pari kierrosta, kun tyhjennän konetta puhtaista pyykeistä (sivusta täytettävä kone siis käytössä).
ja tarksitan aina rummut joten tuntuu aika oudolta. Pahinta tässä on, että aloin just luottaa mieheen pettämisen jälkeen ja en voi mitään mutta taas ajattelen pahinta.. : (
Talopesulan kone linkoaa semmosta vauhtia että olivat liimantuneet rumpuun eikä sitä huomanneet me eikä se edellinen pyykkääjä.
jotka ei ollu mun. No mies tuli kotiin töistä ni mä raivona jankkaamaan, et kenen nää on, ei o mun! Mies silmät pyöreenä hetken kuunneltuaan sano, et löysi ne sohvan raosta, eikä hän tiedä kenen ne on.. Mähän en tietty uskonu vaan jatkoin riitaa ja soitin siskolle ja kerroin mikä sika äijä on! Selvis sit et siskolla oli rintsikat menny hukkaan, ku oli meillä lapsenvahtina pari viikkoo aiemmin ja oli sit unohtanu kysyy niistä.. Heh, mies parka.. ;-D
pyykin sekaan laittanut" . Sitten vaan odotat millaisen selityksen saat asialle.
Verenpaine jo kohosi ja aloin odottelemaan miestä kotiin.... Kirves oli jo ovenpielessä. Sitten yhtäkkiä muistui, että mehän nukuttiin siskon kanssa meidän parisängyssä ennen matkallelähtöä ja häneltä se olikin jäänyt. Puettiin aamulla eri vaatteet matkaa varten, joten sukka jäi huomaamatta lähtökiireessä sängyn alle. Eli ei pidä hutkia ennenkuin on tutkittu.
En tiedä mitä teen, voihan se olla, että on tullut sieltä pesutuvasta, kai , toivottavasti.. Olin jo niin onnellinen ja olin jo anatnua pettämisen anteeksi jne. Höh!-ap
sillä mun pesukoneesta löytyy vähän väliä jotain, mikä ei kuulu mulle. Jonkun toisen sukkia, alushousuja, paitoja :D
Ja siis asun lapsen kanssa kaksin, eikä käydä pyykkituvassa... :D
kerätessä napata myös vahingossa tuollaisen pienen topin mukaan. Taidan laittaa päälle ja katson mitä sanoo (on meinaan niin pieni, että ei hää huomaamatta). -ap
miksi siskosi oli riisunut rintsikkansa teillä?
se sieltäkään olisi.. -ap