Miten pukeutuisit, jos olisit todella hyväkroppainen?
Kommentit (41)
Muuten ihan samalla tavallaan kuin nyt, mutta kävisin rannalla ja käyttäiSin bikineitä enemmän.
Kehtaisin käydä uimassa ja käyttää bikineitä
Kysyn vielä tällaista, että onko se hyvä kroppa teillä sitten kovinkin kaukana nykyisestä tilanteesta? Itselläni on sutjakka ystävä, joka häpeilee olematonta mahaansa. Hänkin voisi pukeutua ihan mihin vaan, mutta mieltää vartalonsa rumaksi. Ap
Leopardilegginseihin ja pantteri toppiin.
käyttäisin valkoisia t-paitoja, jotka istuu kivasti, mutta eivät nuole ihoa. Laittaisin t-paidan myös housuihin. Nyt en voi kun maha on iso, ja pelkässä t-paidassa tai vastaavssa tuotteessa tulee alaston olo. Tuo look vaatii timmin litteän vatsan. Nykyään käytän aina takkia tai bleiseriä tai paksua collegepaitaa.
Käyttäisin myös enemmän farkkuja, jota en voi käyttää nyt ollenkaan kun jalat ovat paksut ja mahan takia pitäisi valita niin iso koko, että ne pyörivät muuten päällä.
Varmaankin vähän vartalonmyötäisempiin vaatteisiin kuin nyt. Mutta en haluaisi paljastella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan risaisiin tiukkoihin farkkuihin ja oversize-paitaan.
Eikös nuo näytä hyvältä, vaikkei kroppa oliskaan kuosissa? :) ap
Riippuu vartalon mallista. Mä olen tiimalasi, jolla bmi lähellä ylipainon rajaa, ja noilla saan lihotettua itseäni 10 kg.
Samalla tavoin kuin nyt. Pari kokoa liian isoihin ja joustaviin vaatteisiin, koska tuntuu, että kaikki vaan puristaa ja rajoittaa liikkumista. Olin samanlainen silloin kun mulla oli täydellinen vartalo.
En tiedä, mutta menisin uimahalliin eli uimaan ekaa kertaa sitten... seiskaluokan?
Ei sillä että siihen tarttis todella hyvää kroppaa, mutta kunhan ois sellanen, joka ei herättäs hämmennystä, niin kehtaisin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kanssa pukeutua just noin. Haluaisin pukeutua myös löysiin boyfriend-farkkuihin ja tiukkaan toppiin/puseroon. Perus t-paita ja hyvin istuvat farkut olisi myös mieluisa asu.
Nyt näytän kaikessa läskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo näytä hyvältä, vaikkei kroppa oliskaan kuosissa? :) ap
No ei tosiaan näytä vaan tuo oversize tekee entistä lihavamman näköiseksi. Rintava ja/tai vatsakas näyttää siltä kuin olisi raskaana. Sama juttu ponchojen kanssa, niissä näyttää ihan aina läskiltä.
Jos seurustelisin nii panostaisin
Jos ei , niin ehka peittavastiixD
Samalla tavalla kuin nyt. Keliolosuhteiden mukaan.
Istuviin farkkuihin ja kireään eläinpaitaan.
Isopyllyiset, korostakaa sitä lantion ja vyötärön eroa!
Itse olen hoikka tasasuora eli kainaloista lantioon on suora viiva luiden tahdittamana. Sivuprofiilissa esiin työntyy maha.
Jos minulla olisi unelmavartaloni, lopettaisin mahan piilottelemisen.
En aina peittäisi takapuolta pitkällä paidalla tai neuletakilla ja käyttäisin hihattomia paitoja muutenkin kuin aluspaitoina.
Kuin Marilyn Monroe eli korostaisin pikkiriikkistä vyötäröä, pyöreää takamusta ja rintamusta ja myös pitkiä sääriä.
Käyttäisin tyköistuvia bodycon-mekkoja, kotelomekkoja, korkeavyötäröisiä kynähameita, kesällä crop toppeja ja rannalle bikinit eikä kokouikkaria kuten nykyään. Ongelma-alueeni on maha ja tasapaksu vyötärö.