Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutuisit, jos olisit todella hyväkroppainen?

Vierailija
31.03.2018 |

Nih

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikkaammin. Ja kokeilisin rohkeammin uusia juttua. Olisi ihana vaan marssia kaupasta kauppaan ja kokeilla ihan kaikkea, ei tarvitsisi miettiä mikä mahtuu ja mikä sopii / ei saa näyttämään läskiltä.

En silti lähtisi millekkään paljastelu-linjalle.

Vierailija
2/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikineihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tarkalleen samoin kuin nyt.

Vierailija
4/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankkisin kesäksi valkoiset farkut ja vartalonmyötäisiä toppeja. Jonkun lyhyen mekonkin ostaisin. Ja farkkushortsit! Ap *haaveilee*

Vierailija
5/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo ja yritän peittää vartaloani. Joskus yöelämään lähtiessä laitan vartalonmyötäiset vaatteet ja joudun joka kerta fyysisenkin ahdistelun kohteeksi henkisestä puhumattakaan.

En koe tätä hyvänä asiana. Pukeutuisin eri tavalla kyllä arkisinkin jos jaksaisin sitä ahdistelua. Mutta en jaksa...

Vierailija
6/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla.

Vierailija
7/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi oikein hyväkroppainen, niin siten, ettei tulisi kylmä tai kuuma.

Vierailija
8/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää ihan tavallista t-paitaa tai toppia. Nyt ei pysty, kun vatsapömpöttää, eikä paita istu hyvin. Käytän aina löysää mallia. Vuosi sitten olin tällaisessa kunnossa, kun liikuin paljon. Se tunne oli mahtava, kun pystyi pukemaan mitä vaan, eikä ahdistanut, ja kuvassakin näytti ihan hyvältä. Sitten sain lapsen, ja mahan pömpötys jäi. Ehkä vielä joskus taas saan itseni kuntoon..

Vierailija
9/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo ja yritän peittää vartaloani. Joskus yöelämään lähtiessä laitan vartalonmyötäiset vaatteet ja joudun joka kerta fyysisenkin ahdistelun kohteeksi henkisestä puhumattakaan.

En koe tätä hyvänä asiana. Pukeutuisin eri tavalla kyllä arkisinkin jos jaksaisin sitä ahdistelua. Mutta en jaksa...

Ai kauheeta :( miehet on joskus idiootteja. Eivät ymmärrä, että hyvännäköinen nainen ei oo heidän omaisuuttaan. Ap

Vierailija
10/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin juhlissa polven yläpuolelle ulottuvia hameita/mekkoja. Pikkubikineitä rannalla.

Mulla on paksut jalat, niin normaalisti hameen pitää olla polvipituinen. Näytän kyllä ihan hyvältä, kun valitsen kropalleni istuvat vaatteet. Niin ja olen normaalipainoinen, mutta kehon mittasuhteet ovat haastavat (iso takapuoli ja reidet suhteessa muuhun kroppaan.

Vierailija
11/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan risaisiin tiukkoihin farkkuihin ja oversize-paitaan.

Vierailija
12/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin juhlissa polven yläpuolelle ulottuvia hameita/mekkoja. Pikkubikineitä rannalla.

Mulla on paksut jalat, niin normaalisti hameen pitää olla polvipituinen. Näytän kyllä ihan hyvältä, kun valitsen kropalleni istuvat vaatteet. Niin ja olen normaalipainoinen, mutta kehon mittasuhteet ovat haastavat (iso takapuoli ja reidet suhteessa muuhun kroppaan.

Mulla sama :D Iso peräosasto. Ap

Vierailija
13/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan risaisiin tiukkoihin farkkuihin ja oversize-paitaan.

Eikös nuo näytä hyvältä, vaikkei kroppa oliskaan kuosissa? :) ap

Vierailija
14/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tapaan kuin nyt. En ole "todella hyväkroppainen", vaan ihan normaali hoikka nainen, niin että ei ole tarvetta erityisesti piilotella mitään, mutta ei myöskään korostaa.

Vierailija
15/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuihin, ki,altelevaan toppiin, nilkka sukat, ja lenkkarit.

Vierailija
16/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan tapaan kuin nyt. En ole "todella hyväkroppainen", vaan ihan normaali hoikka nainen, niin että ei ole tarvetta erityisesti piilotella mitään, mutta ei myöskään korostaa.

Sitten sulla on ainakin mun mittapuulla todella hyvä kroppa. Jos ei mitään ongelmakohtia edes ole. Hieno juttu sulle :) ap

Vierailija
17/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukeutuisit, jos olisit todella hyväkroppainen?

Vierailija
18/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkuihin, ki,altelevaan toppiin, nilkka sukat, ja lenkkarit.

Wau! Ap

Vierailija
19/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chino-housuihin, tiukkoihin farkkuihin ja löysään yläosaan jonka helma olisi housuissa.

Shortseja pitäisin. Erilaiset haalarit on myös kivoja, niin arjessa kuin juhlassa.

Hametta pitäisin useammin. Kaiken mittaisia ministä-pohjemittaisiin. Korkeavyötäröisiä housuja ja hameita..

Voi kun olisi hoikka! Nyt valitsen vaatteet sen mukaan mikä peittää parhaiten.

Vierailija
20/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chino-housuihin, tiukkoihin farkkuihin ja löysään yläosaan jonka helma olisi housuissa.

Shortseja pitäisin. Erilaiset haalarit on myös kivoja, niin arjessa kuin juhlassa.

Hametta pitäisin useammin. Kaiken mittaisia ministä-pohjemittaisiin. Korkeavyötäröisiä housuja ja hameita..

Voi kun olisi hoikka! Nyt valitsen vaatteet sen mukaan mikä peittää parhaiten.

Kuulostaa ihanalta! Sulla on/olisi tosi hyvä tyyli. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi