Naisilla hormonitoiminta taitaa vaikuttaa aika paljon käytökseen?
Kommentit (22)
Joo, miesten alhaiset testotasot. Apua! Hiusraja pakenee, eikä miehuus kukoista alhaallakaan. Ja parikybästä tyttöä pitäis silti saada.
No ei ainakaan mulla ole vaikuttanut käytökseen mitenkään. Vaihdevuodet jo takana ja elän elämäni parhaita vuosia. N49
Eikä naiset edes tajua, että ruualla voi vaikuttaa niihin hormoneihin. Niistä on kiva vinkua ja syyttää hormoneita :D:D
Vierailija kirjoitti:
Joo, miesten alhaiset testotasot. Apua! Hiusraja pakenee, eikä miehuus kukoista alhaallakaan. Ja parikybästä tyttöä pitäis silti saada.
No mut ei ne silti ikeitä ole. jos naisia arvostelee niin heti pitää tulla miehiä haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin miehilläkin, onko testoa vai ei jne.
Ei vaikuta niin paljoa. Suurin osa mukavia ja rentoja, toisin kun naiset vihasia ja ilkeitä monet
Itse olen optimistinen perushyväntuulinen nainen. Joskus voi olla psm-oireita, mutta rankka tunnin mäkiharjoitus auttaa ja sitten voi taas kellua endorfiineissä. Jos sinä kohtaat vain huonotuulisia naisia, herää kysymys jos toinenkin...
Suurimmalla osalla miehiä jalkovälin nahkapötkylä päättää toiminnan suunnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta niin paljoa. Suurin osa mukavia ja rentoja, toisin kun naiset vihasia ja ilkeitä monet
Kyllä muuten vaikuttaa. Alhaiset testot tekevät miehestä äreän, masentuneen, lyhytpinnaisen valittajan. Tosin mies näkee itsensä normaalina ja viat ympäristössä. Testaa testo, jos kiukuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut ei ne silti ikeitä ole. jos naisia arvostelee niin heti pitää tulla miehiä haukkumaan.
Minä olen asiakaspalvelutyössä ja pahin ja ilkein asiakasryhmä on keski-ikäiset miehet. Saattavat mm. huutaa ja kiroilla päin naamaa asiakaspalvelutilanteessa. Naisista suurin osa on joko mukavia tai ihan ok, samoin nuoret miehet.
Vaiko vaan niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?
N24 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen asiakaspalvelutyössä ja pahin ja ilkein asiakasryhmä on keski-ikäiset miehet. Saattavat mm. huutaa ja kiroilla päin naamaa asiakaspalvelutilanteessa. Naisista suurin osa on joko mukavia tai ihan ok, samoin nuoret miehet.
Uskon. Mitä nyt maailmaan tähän ikään mennessä olen nähnyt ja siellä sun täällä liikkunut, niin keski-ikäiset miehet tuntuvat olevan ihmisryhmä, jolla on käytöstavat hukassa: ylimielistä/ töykeää käytöstä, öykkäröintiä ja tarve opastaa muita joka asiassa sekä empatian puutetta. Ikinä en ole joutunut sen kaltaiseen ongelmatilanteeseen naisen tai nuoren miehen kanssa, kuin mitä näiden kanssa toisinaan joutuu. Toivottavasti kyseessä on joku sukupolviasia ja nykyisistä nuorista miehistä kasvaa fiksuja ja hyväkäytöksisiä. Omistani ainakin pyrin kasvattamaan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne on korkeat testotasot, jotka aiheuttaa varhaista hiusten lähtöä.
Ja ennen kaikkea naisilla vaikuttaa kuukaustiskierto. Tämä on melkoinen tabu. Naisia on kuitenkin nykyään paljon vastuullisissa asemissa, niin minusta ainakin tuntuu hieman pelottavalta, että naisen päätöksentekoon vaikuttaa se missä vaiheessa kuukautiskiertoa hän on.
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kaikkea naisilla vaikuttaa kuukaustiskierto. Tämä on melkoinen tabu. Naisia on kuitenkin nykyään paljon vastuullisissa asemissa, niin minusta ainakin tuntuu hieman pelottavalta, että naisen päätöksentekoon vaikuttaa se missä vaiheessa kuukautiskiertoa hän on.
Jos sinulla onkin noin, niin älä yleistä. Varaa vaikka gynelle aika ja puhu ongelmistasi, eiköhän siihen lääkitys löydy. Minulla ei ole koskaan ollut pms-oireita ja vaihdevuodetkin meni lähes huomaamatta ohi.
Vierailija kirjoitti:
N24 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Mitä nyt maailmaan tähän ikään mennessä olen nähnyt ja siellä sun täällä liikkunut, niin keski-ikäiset miehet tuntuvat olevan ihmisryhmä, jolla on käytöstavat hukassa: ylimielistä/ töykeää käytöstä, öykkäröintiä ja tarve opastaa muita joka asiassa sekä empatian puutetta. Ikinä en ole joutunut sen kaltaiseen ongelmatilanteeseen naisen tai nuoren miehen kanssa, kuin mitä näiden kanssa toisinaan joutuu. Toivottavasti kyseessä on joku sukupolviasia ja nykyisistä nuorista miehistä kasvaa fiksuja ja hyväkäytöksisiä. Omistani ainakin pyrin kasvattamaan sellaisia.
Epäilenpä, että kyseessä on vahvistusharha. Ihmiset ovat oikeasti yksilöitä.
No miehillä vasta vaikuttaakin. Väkivaltarikollisilla on tutkitusti epätavallisen korkeita testosteroniarvoja.
Hyvä provo. Aiheutti heti agressiivisia vastahyökkäyksiä. Popparit mikroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla onkin noin, niin älä yleistä. Varaa vaikka gynelle aika ja puhu ongelmistasi, eiköhän siihen lääkitys löydy. Minulla ei ole koskaan ollut pms-oireita ja vaihdevuodetkin meni lähes huomaamatta ohi.
Se, että sinä et itse asiaa huomaa (tai itsellesi myönnä), ei tarkoita sitä, etteikö kuukautiskierto sinuunkin vaikuttaisi. Kaikilla naisilla hormonitasot muuttuvat paljon kierron aikana ja niillä hormoneilla on vaikutusta psyykeeseen.
Vierailija kirjoitti:
No miehillä vasta vaikuttaakin. Väkivaltarikollisilla on tutkitusti epätavallisen korkeita testosteroniarvoja.
Ja yritysjohtajilla sekä urheilijoilla myös.