Lue keskustelun säännöt.
Mieheni hylkää minut koska olen masentunut ja ahdistunut
30.03.2018 |
Elämäni on nyt stressiä täynnä, samoin kuin miehelläkin on mutta ei hänellä ole läheskään niin paljon murhetta. Terveyteni on reistaillut pahasti ja olen siitä stressaantunut kun oireiden syy ei meinaa selvitä. Mieheni puhuu kuin haluaisi jättää minut oman onneni nojaan "Suhde on ehkä pelastettavissa jos..." ja sanoo rakastavansa minua. Hän haluaisi jutella suhteemme tilasta, aika pahaenteistä. Onkohan ero odotettavissa? Emme ole nyt viettämässä pääsiäistä yhdessä vaan olemme toisaalla kumpikin omassa porukassa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole vittumainen jänkääjä, oon ollu sinänsä helppo. En oo vaatinut mitää (viemistä syömään, vaatteita tms). Mutta nyt kun sattuu niin on melko ikävää. Miten aikuisen kuuluisi käyttäytyä? Minä kun olen käyttäytynyt ihan hyvin, en ole mäkättänyt muusta kuin varovaisuudesta liikenteessä aikoja sitten viimeksi (mies ajanut useita kertoja ojaan).... En kyttää enkä puutu hänen asioihinsa sen kummemmin ellei hän pyydä enkä vaivaa tai vaadi. En pidä mykkäkoulua ja pesääkin saa jos se jotain miestä nyt mietityttää että senkö vuoksi miettii....
Ap