Kannattaako tukevan, keski-ikäisen naisen mennä Tinderiin?
Kannattaako edes kokeilla, kun ei ole timmi eikä nuori? Tuleeko vain paha mieli? Kasvoista saa kyllä ihan ok kuvia, mutta rehellinen kai kannattaisi olla ja laittaa kuva, jossa kaksoisleukakin näkyy. Mutta kiinnostaako ketään kivaa miestä vanha pullero? Kokemuksia?
(Ei tarvi käskeä laihduttamaan. )
Kommentit (15)
Se on ihan sama minkälainen virtahepo olet, koska olet nainen niin voit valikoida sieltä useista miesmalleista juuri sen itseäsi miellyttävimmän.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa.
Ja kokovartalokuvalla!
Aivan varma ettei ilman kommentteja jää..
Mahtavaa! Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama minkälainen virtahepo olet, koska olet nainen niin voit valikoida sieltä useista miesmalleista juuri sen itseäsi miellyttävimmän.
Tuskin nyt kuitenkaan!
Kannattaa jos on isot tissit. Tissittömänä ei miestä saa. Edes tinderistä.
Määrittele "kiva mies". Rehellisesti.
Mä en kyllä menis itse. mieluummin kirjoitettiin itse vähän aikaa ensin ja sitten vasta treffeille/kuvien vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Nainen saa aina miehiä kun vain treenaa pepun kuntoon.
En ole Tinderissä, mutta mitä olen esim. Iskurin ilmoituksia selaillut, niin monet miehet etsivät nimenomaan lihavaa naista.
Onhan siellä tukevia keski-ikäisiä miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole isot, mutten ole tissitönkään. Keskikokoiset, sanoisin.
Ei kannata! Törkeitä ehdotuksia riittää, mutta siihen se jääkin!
N41 98 kg
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "kiva mies". Rehellisesti.
Oikeastihan sen tietää vasta, kun tuntee paremmin. Ensitapaamisella tietysti voi jo vähän suuntaa saada. Vaikea määritellä.
Kiva mies on sellainen, joka osaa ja haluaa keskustella vastavuoroisesti. Siis paitsi puhuu, myös kuuntelee. Kiva mies tykkää läheisyydestä, mutta osaa olla itsekseenkin. Kiva mies on itsenäinen, osaa itse huolehtia omista asioistaan ja arjestaan. Kivan miehen ja minun välillä on kemiaa. Kiva mies on kohtuullisen älykäs, mikään älykkö tai mensatestitähti ei tarvi olla. Kiva mies on kiinnostunut maailman tapahtumista ja ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata! Törkeitä ehdotuksia riittää, mutta siihen se jääkin!
N41 98 kg
No voi harmi! Uskottavalta kyllä kuulostaa tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä tukevia keski-ikäisiä miehiäkin.
... Jotka etsivät itseään nuorempia, timmejä naisia.
Kannattaa.
Ja kokovartalokuvalla!
Aivan varma ettei ilman kommentteja jää..